FórumZpětná vazba a návrhyObavy z uživatelských recenzí

Obavy z uživatelských recenzí

před 2 roky od Radka
|
6272 zobrazení 19 odpovědí |
|
před 2 roky

Rozhodl jsem se založit toto vlákno, protože jeden z našich oddaných členů se dobře vyjádřil, pokud jde o uživatelské recenze, a rád bych zde pokračoval.

Děkujeme CasinoStreamer88 🙂.

Vložím váš poslední příspěvek na toto téma.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj milá Radko 🙂

Chápu a také vidím problém. 🙂

Bohužel je mnoho hráčů, kteří dávají špatné hodnocení, například hned po 1 nebo 2 vkladech, protože bohužel prohráli a jsou frustrovaní.

To je přesně ten bod, který osobně považuji za poněkud nespravedlivý vůči kasinům.

Koneckonců, podle mého názoru je vaše stránka tak známá a úspěšná, že mnoho hráčů přichází na vaše stránky jako první, aby si vybrali kasina, což je podle mě skvělé!

Všechno tady děláte opravdu dobře a jsem opravdu rád, že existujete! Přál bych si ale, aby existoval nějaký systém, ve kterém by například dávali hodnocení pouze prověření hráči nebo byli povoleni pouze v případě, že měl člověk určitou zkušenost v kasinu.

Jen si myslím, že to chce něco, co uspokojí obě strany 🙂

Opravdu si dobře umím představit, že je pro kasina velmi nepříjemné a špatné, když lidé dávají špatné hodnocení, protože ostatní by pak mohli hledat něco jiného a kasino to poškodí.


Co mě ale osobně trápí nejvíc, mám-li být upřímný, je přesně toto téma. 🙂

Včera jsem si všiml v kasinu, které je nové, že má 5 uživatelských recenzí, které si myslím, že 4 z 5 recenzí jsou falešné, protože je to osoba, která píše recenze na několik účtů, aby bylo kasino dobře prezentováno, což nemusí nutně být případ .

Osobně se tím cítím zrazen. 🙂

Včera jsem se tam chtěl zaregistrovat a předtím jsem se podíval na recenze, a když jsem viděl, že jsem se kasinu vyhnul, protože jsem se prostě cítil trochu oklamán 🙂

Mohu Vám soukromě napsat, které kasino mám na mysli, pokud by pro Vás mělo být důležité 🙂

✌🏼🌿✌🏽


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Dobrý den 🙂

Mám pocit, že bychom měli diskutovat o uživatelských recenzích samostatně, mimo obecné vlákno ABO. Jsem si jistý, že spousta hráčů to cítí stejně.

Rozumím vašemu názoru, dovolte mi dodat, že Daniel zde docela dobře vysvětlil, co děláme, abychom tomu zabránili.

Stále jednáme v souladu s pravidly, která byla nastavena tak, aby uživatelské recenze byly autentické , není to tak snadné, jak si možná myslíte 🙁


3.11. Účelem recenzí a hodnocení vytvořených Uživateli na Webu je, aby odrážely pravdivé zkušenosti hráčů na stránkách jednotlivých kasin. Proto si vyhrazujeme právo smazat uživatelské recenze, které byly vytvořeny uživateli poté, co k tomu byli motivováni kasinem, například tím, že jim nabídneme bonus výměnou za kladnou recenzi.

3.12. Nemáme svolení uživatelů sdílet jejich osobní údaje, včetně jejich e-mailové adresy, s webovými stránkami kasina, které recenzovali nebo hodnotili na našem webu. Tyto informace proto nemůžeme sdílet s kasinem, abychom pomohli identifikovat uživatele, který na naši webovou stránku odeslal recenzi. Pokud si kasino přeje identifikovat uživatele nebo s ním komunikovat, zástupci kasina jsou schopni přímo odpovědět na recenzi uživatele"


Měli jsme také v úmyslu dát kasinům možnost reagovat na recenze, takže falešní hráči, kteří zveřejňují špatné recenze, mohou být odhaleni přímo kasinem, zbytek se snažíme "pokrýt".

Všichni administrátoři jsou velmi znepokojeni kvalitou uživatelských recenzí, které jsou schváleny, děláme vše, co je v našich silách, abychom odhalili špatné úmysly.


Kasina klidně pojmenujte otevřeně, nemusíme nic skrývat. 🙂

Pokud se vám osobně tento nápad nelíbí, napište mi: radka@casino.guru

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za podrobnou odpověď, nyní vím více. 🙂

Za prvé si neumím představit, kolik práce tady máte 🤯 tolik žádostí o reklamaci nebo jiné věci, až se člověk opravdu diví, jak to všechno tak profesionálně zvládáte!

Je dobře, že kasina mají možnost reagovat na recenze, protože by bylo trochu nešikovné, kdyby to nedokázaly.

Rád bych o kasinech mluvil otevřeně, ale nechci nikoho pomlouvat/psát, protože se mohu mýlit a proto jsem spíše člověk, který nejmenuje. 🙂

Ale všimla jsem si něčeho, co bych vám chtěla ukázat 🙂 Napíšu vám email ✌🏼✌🏽

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Ahoj, řešení uživatelských recenzí někdy připadá jako boj s větrnými mlýny, protože dostáváme stovky falešných recenzí od hráčů, kteří si vytvořili více účtů, ale také dostáváme mnoho falešných recenzí, které píší samotná kasina.

Připravujeme také malou změnu, kdy uživatelské recenze budou moci psát pouze registrovaní členové. Také mě napadlo povolit možnost psát recenze pouze nějak ověřeným uživatelům, ale to by drasticky snížilo množství odeslaných recenzí. Neustále pracujeme na vylepšeních a věřím, že do konce tohoto roku by mělo dojít k zásadnímu zlepšení. Toto vylepšení zajistí, že zkušenější hráči a uživatelé, kteří se více zapojí do CasinoGuru, budou mít větší dopad na hodnocení uživatelů ve srovnání s nově registrovanými uživateli.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj milý Danieli! 🤜🏻🍀🤛🏽

Slyšel jsem od Rakdy, že na tom pracujete a musím říct, že to zní jako skvělý nápad a určitě hodně práce zároveň! Ale jednu věc musíte vědět, někteří vaši členové si vaší práce NEUVĚŘITELNĚ váží!! Já jsem rozhodně jedním z nich!

Jsem si jistý, že časem a spoustou trpělivosti a lásky dosáhnete všeho, co si vy a váš tým zamanete!

A budu tě podporovat, jak jen budu moct!!

Ať žije guru tým✌🏽 🤜🏻🍀❤️🤛🏽✌🏼

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ps: Díky, že jsem toho mohl být součástí. 🙂

Je zábavné mluvit s tak milými lidmi, kteří jsou vždy po vašem boku 🍀

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Jsme moc rádi, že vás tu máme. A není to proto, že nás stále hodnotíte tak vysoko - velmi často 😂, ale proto, že můžete poradit a uklidnit ostatní hráče v nouzi a dávat pozor na detaily, které nám mohou uniknout.

To stojí za zmínku!👍

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji Radko 🙂

Pokud mohu pomoci komunitě, jsem za to rád! Všichni potřebujeme trochu pomoci 🙂

Přeji Vám hezký den!


Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Vážený moderátore, napsal jsem recenzi na 2 kasina, recenze byly zamítnuty, předtím jsem psal na projekt z jedné z generální sítě, byl schválen. Proč se tohle děje? Mohu poskytnout snímky obrazovky, že jsem skutečným hráčem v těchto kasinech.

Automaticky přeloženo:
Plaksa86
před 6 měsíci

Poslal jsem vám e-mail, ve kterém je vše vysvětleno. Doufám, že chápete, proč byly vaše recenze zamítnuty jako první. Bylo to proto, že náš vnitřní systém zjistil některé podobnosti. Už by to mělo být opraveno. děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj zlato! Proč byly mé recenze smazány?

Automaticky přeloženo:
vlad1slaw
před 5 měsíci

Ahoj,

Děkujeme, že jste se vrátili.

Vysvětlení, které poskytujeme při každém odmítnutí, si můžete zkontrolovat ve svém e-mailu. Podle našeho systému se zdá, že "Bohužel musíme vaši recenzi odmítnout, protože náš interní systém zjistil příliš mnoho podobností s jinými recenzemi, které již byly tomuto kasinu zaslány. Děláme to proto, abychom zachovali co nejpravdivější hodnocení uživatelů."

Totéž platí pro všechny vaše zamítnuté recenze, obávám se.

Neříkám, že náš detekční nástroj je vždy správný, takže nám možná můžete poslat screenshoty zobrazující vaše aktivní kasino účty a historii vkladů nebo výběrů, takže je zřejmé, že váš účet existoval, když jste odeslali recenze. Co říkáš? Jsme k dispozici na community@casino.guru

Aby bylo hodnocení nezaujaté, musíme si být jisti, že jste skutečný hráč se skutečnými zkušenostmi.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Děkuji, poslal jsem screenshoty na váš email 🙂

Automaticky přeloženo:
vlad1slaw
před 5 měsíci

Děkuji,

Bohužel na žádném z nich není uvedeno jméno kasina , datum vytvoření účtu nebo stejné uživatelské jméno kasina, které jste zadali při odesílání obou recenzí .

Chtěl bych vás požádat, abyste poskytli snímky obrazovky potvrzující, že jste zaregistrovali účty se zadaným uživatelským jménem, než odešlete obě uživatelské recenze.

Celý tým oceňuje vaše pochopení a spolupráci. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj zlato! Odeslání opakovaných snímků obrazovky z kasina pro potvrzení skutečných účtů

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, můžete prosím zkontrolovat odmítnutí zveřejnění recenzí.

Automaticky přeloženo:
Vika2008
před 3 měsíci

Řekl bych, že jsme vše zkontrolovali a výsledek byl takový, jaký jste uvedl v důvodu. Je důležité si uvědomit, že vždy je povolena jedna recenze na účet.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den! neodpovídáš mi. Ptal jsem se vás, proč byla moje recenze na casino r7 ​​zamítnuta? Odpovězte prosím na moji zprávu.

Automaticky přeloženo:
Elen01bar
před týdnem

Ahoj, podíval jsem se na to a je to proto, že náš systém vyhodnotil, že ve vaší uživatelské recenzi je mnoho podobností. Vždy je důležité mít na paměti, že na jedno kasino je povolena jedna uživatelská recenze z jednoho účtu.

Ale pokud máte nějaký důkaz, že máte účet v kasinu, můžete ho poslat na e-mail-

Nejlepší by bylo, kdyby bylo vidět vaše přihlášení, nějaká herní historie a podobně. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky