Přeji hezký den a děkuji za pomoc s detaily.
Z toho, co jste popsal/a, jste evidentně udělal/a, co jste mohl/a, a je mi líto, že to nedopadlo moc dobře.
Jak vidíte, stále zde existuje potenciální mezera. Stejně jako jsem vysvětlil stejné koncepty ostatním hráčům, včetně seznamu kasin a záležitosti „skupin", rád bych to zmínil i zde.
Řekl bych, že úplně první věc, kterou bych zkontroloval, jsou pravidla a spojení skupiny s podporou nebo manažerem kasina. Zeptal bych se sám sebe:
Uvádí kasino/skupina/manažment/partnerský program, že se můžete sami vyloučit na základě jedné žádosti v rámci celé skupiny? Je to uvedeno v pravidlech?
Potvrdí tým podpory tuto informaci hráči?
Jak spolu souvisí potenciálně nová kasina a jak funguje jejich systém?
Chci zdůraznit, že kasina patřící do stejné skupiny mohou mít různé manažerské týmy a fungovat na různých platformách; bez seznamu nebo konkrétního potvrzení zůstanete v případě problémů s prázdnou. Proto bych po úspěšné komunikaci vždy okamžitě požadoval seznam kasin, která jsem právě úspěšně sám vyloučil ze skupiny/vlastníka/značky/štítku.
Pokud kasina neuvádějí možnost vyloučení skupiny, neočekával bych, že vás automaticky vyloučí ze stejné skupiny a budoucích kasin v rámci značky/manažmentu. 🙁
Denně se zabýváme podobnými delikátními stížnostmi hráčů a takové seznamy nebo doklady o konečném potvrzení, jakož i o zahájené žádosti o sebevyloučení, jsou nezbytné pro řešení situace s kasinem nebo kasiny.
Mohu říct, že MGA ani žádná jiná mezinárodně používaná licence nepodporuje globální sebevyloučení v rámci své vlastní licence, takže pokud se budou vaší stížností zabývat, budete muset i tak prokázat, že kasino slíbilo vaše sebevyloučení, a to i v Refuel a Spinero - pokud si to dovedu představit. Nicméně to klidně zkuste; podle mého názoru by nejhorším výsledkem byla absence konkrétní reakce.
Moji kolegové z týmu pro vyřizování stížností vám jistě vysvětlí všechny podrobnosti spojené se stížností podanou prostřednictvím Centra pro řešení sporů Casino Guru a udělají vše pro to, aby našli spravedlivé řešení.
Pokud mohu dát radu, při sebevyloučení si vždy přečtěte podmínky skupinového nebo globálního vyloučení, seznam potvrďte u podpory a potvrzení si uložte. Kasino vás velmi často vyloučí pouze ze svých stránek. Budoucí kasino samozřejmě na seznamu nikdy nebude, proto doporučuji požádat o podporu a podle odpovědi jednat.
Sebevyloučení se podle mého názoru stalo noční můrou kvůli nedostatku konzistentních a smysluplných standardů platných globálně. Doufám, že existuje způsob, jak vám pomoci zůstat v bezpečí.
Good day to you and I thank you for helping me with the details.
From what you described, you obviously did what you could and I'm sorry it did not end up very well.
As you can see, there is still a potential gap. Just as I explained the same concepts to other players, including a list of casinos and the "group" matter, I'd like to mention that here too.
I'd say the very first thing I would check is the rules and the group connection with the casino support or manager. I would ask myself:
Does the casino/group/management/affiliate state you can self-exclude per one request in the whole group? Is it mentioned in the rules?
Will the support team confirm this information to the player?
How are potentially new casinos related and how does their system work?
I want to convey that casinos belonging to the same group can have different management teams and operate on various platforms; without a list or concrete confirmation, you will be left empty-handed when issues occur. Thus, upon successful communication, I would always straightaway demand a list of casinos I have just successfully self-excluded from within the group/owner/brand/label.
If the casinos do no not state group exclusion as an option, I would not expect them to exclude you from the same group and future casinos within a brand/management automatically. 🙁
We deal with similar delicate players' complaints daily, and such lists or proofs of the final confirmation as well as the initiated self-exclusion request are necessary to confront the casino or casinos.
I can say that MGA, or any other internationally used license, does not support global self-exclusion within its own license, so if they are going to address your complaint, you will still have to prove the casino promised to self-exclude you, even at Refuel and Spinero - as far as I can guess. However, feel free to try that; in my opinion, the worst outcome would be a lack of concrete response.
My colleagues from the Complaint Team will surely explain all details associated with the complaint submitted through the Casino Guru Resolution Center and do their best to find the fair stance.
If I may offer some advice, when self-excluding, always read the terms of the group or global exclusion, confirm the list with support, and save the confirmation. Very often a casino will exclude you just from its site. Future casino will obviously never be on the list, so I recommend asking support about it and acting on the response.
Self-exclusion has become a nightmare, in my opinion, due to a lack of consistent and meaningful standards that apply globally. I hope there is a way to help you stay safe.
Automaticky přeloženo: