DomůFórumZodpovědné hraníSebevyloučení a uzavření účtu (finanční prostředky)

Sebevyloučení a uzavření účtu (finanční prostředky)

1 963 zobrazení 11 odpovědí |
před 2 měsíci
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ahoj.


Jsem závislý na hazardních hrách, ale nedokážu přestat hrát. V Casino Guru jsem si na to stěžoval už několikrát (některé jsem vyhrál, jiné ne).


Momentálně mám účet v kasinu a mám štěstí (nashromáždil jsem 8 350 €). Kasino dlouho zpracovává výběry a má velmi nízký limit (850 € za den), takže pokud si účet nechám i nadále otevřený, nakonec o všechno přijdu.


Zeptal jsem se v kasinu, co se stane s zůstatkem, když se hráč stane závislým na hazardních hrách, a řekli mi, že účet je uzavřen a výhry zabaveny.


Chtěl bych vědět, jestli je to spravedlivé a jestli mám v případě zablokování účtu nějakou šanci vyhrát stížnost s pomocí Casino Guru.


Předem si vážím pomoci. S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Dobrý den, děkuji, že jste se na mě obrátili a upřímně jste se s námi podělili o svou situaci. Chápu, že je to pro vás velmi těžké.

Kasina mají odlišné zásady týkající se zodpovědného hraní, včetně limitů pro výběry nebo uzavření účtu pro hráče, kteří vykazují známky poškození souvisejícího s hazardem. Pokud je účet uzavřen z důvodu závislosti na hazardních hrách, je to často považováno za součást jejich interních zásad zodpovědného hraní, které mohou bohužel zahrnovat propadnutí výher, v závislosti na jejich podmínkách.

Zda je takové rozhodnutí „spravedlivé", závisí na podmínkách kasina a kontextu situace. Obecně platí, že pokud kasino jednalo v souladu se svými zveřejněnými pravidly a zásadami zodpovědného hraní, je třeba stížnosti na uzavření účtu nebo zabavení výher řádně prošetřit s pomocí Casino Guru.

Nicméně vám moji kolegové mohou poradit s postupem podávání stížností, pomoci vám ověřit, zda byly správně uplatněny zásady kasina, a zajistit, aby byla vaše stížnost vyřízena. Mějte však prosím na paměti, že neexistuje žádná záruka, že stížnost vyhrajete. Vždy záleží na zjištěních a konkrétní situaci. Takže si stěžujte; je to zdarma, takže se nemusíte obávat následků.

A co je nejdůležitější, pokud máte pocit, že hazardní hry se stávají škodlivými, může být bezpečnější se z kasina vyloučit nebo vyhledat podporu u služeb zodpovědného hazardu ve vaší zemi. To je často nejúčinnější způsob, jak chránit své zdraví i zbývající finanční prostředky.

Zde jsou některé odkazy na organizace, které mohou pomoci:

https://casino.guru/responsible-gambling-guide/problem-gambling-help-centers

Také nástroje třetích stran vám mohou pomoci vyhýbat se kasinům.

https://casino.guru/responsible-gambling-guide/responsible-gambling

Budu tu, pokud si budeš chtít víc povídat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko.


Díky za odpověď.


Vaše odpověď mi není jasná. Chápu, že každé kasino se k zodpovědnému hraní staví jinak, ale bylo by fér přijít o zůstatek na účtu za to, že kasinu sdělíte, že jste závislý na hazardních hrách?

Dovolte mi to vysvětlit: Pokud nyní kasinu oznámím svou závislost na hazardních hrách a požádám o trvalé uzavření a kasino mi uzavře účet, musím propadnout 8 000 eur, které jsem spravedlivě vyhrál?

Nemohu podat stížnost, protože jsem si ještě nezavřel účet ze strachu, že až ho zavřu, Casino Guru mi řekne, že kasino má právo mi zabavit finanční prostředky.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nevím, jestli jsem se dobře vyjádřil (jsem hodně nervózní). Chtěl bych vědět, jaký je postoj kasina Giru v takové situaci. Už vím, že to, zda peníze dostanu, nakonec závisí na přání kasina.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Dobrý den, nebojte se, rozumím. Myslím však, že jsem vysvětlil, že náš přístup vždy závisí na konkrétní situaci, která je vyšetřována prostřednictvím stížnosti. Všechny věci, které jsem zmínil dříve, budou zváženy, stejně jako vaše komentáře a komentáře kasina.

Každá situace je posuzována samostatně. Sebevyloučení a újma způsobená hazardem jsou delikátní záležitosti. Stanoviska proto závisí na konkrétních událostech, ke kterým za těchto okolností došlo.

Stížnost je nejlepší způsob, jak získat jasné vysvětlení toho, co považujeme v této konkrétní situaci za spravedlivé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře, moje otázka zněla: Mám se snažit vybírat peníze postupně (četl jsem, že mi to může trvat měsíce) a riskovat, že neovládnu svou touhu hrát hazardní hry, nebo mám požádat o uzavření směny a riskovat, že mi nic nevyplatí?


Díky i za tvoje slova


úchyl

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Aha, chápu, snažíš se přijít na to, proč bys to měl dělat.

No, řekl bych, že nikdy neskrývat patologické hráčství, jakmile to pocítíte. Kasino by se mělo chovat tak, jak je uvedeno v pravidlech. Nemám ale tušení, co tam je napsáno, a žádost o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách neznamená, že vám bude okamžitě vyplaceno. Znamená to, že se snažíte svůj účet uzavřít, abyste neztratili kontrolu. Peníze tedy mohou být rozděleny do několika částek, ale vy už k účtu nebudete mít přístup.

Dává to prosím smysl?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážně, nevím, jak dál.


Před pár dny jsem se kasina zeptal, aniž bych uvedl jakékoli podrobnosti, co se stane s zůstatkem na účtu, pokud závislý na hazardních hrách nahlásí svůj problém. Řekli mi, že zůstatek zabaví.


Dotyčné kasino je Immerion. I když ho hodnotíte velmi kladně, obdrželo nespočet stížností na to, že zpracování výběrů trvá tak dlouho (někdy až 4 měsíce). Bez hraní zůstatku na svém účtu tak dlouho nevydržím.

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Ahoj,

Přesně o takové situaci jsem mluvil dříve. Opravdu to záleží na kasinu a jeho vlastních pravidlech zodpovědného hraní. Totéž platí pro doby výplat. Bohužel vám nemohu dát konkrétní pokyny, protože neznám všechny podrobnosti o vašem účtu, přesné podmínky kasina ani to, jak byla vaše otázka formulována, když jste se jich zeptali, a co vám výslovně řekli.

Obecně platí, že pokud kasino zpracovává výběry pomalu, pravděpodobně vám peníze nakonec vyplatí, jen ne tak rychle, jak byste doufali. Obzvláště v případě Immerionu. Pokud ale máte pocit, že ponecháním otevřeného účtu se vystavujete vážnému riziku opětovného hraní, vaše bezpečnost by měla být opravdu důležitá.

Zní to podivně a docela znepokojivě, že kasino zabaví výhry jen proto, že hráč přizná, že má problém s hazardem. Takhle by zodpovědné hraní nemělo vypadat. Přesně proto však každou situaci posuzujeme individuálně v rámci procesu podávání stížností, s ohledem na názory a důkazy obou stran.

Nejlepší radou tedy je udržovat veškerou komunikaci s kasinem a pokud se něco pokazí, informovat mé kolegy prostřednictvím funkce pro podávání stížností. Neváhejte to hned odeslat, pokud si myslíte, že byste mohli hned od začátku využít našeho mediátora: https://casino.guru/complaints/create 👈


Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Dobrý den, jen jsem chtěl říct, že jste s tou stížností udělal správně a očekávám, že bude brzy postoupena jednomu z našich specialistů na sebevyloučení. Abych byl upřímný, přijde mi to dost divné, ale nejsem moc obeznámen s detaily.

V každém případě to bylo dobré rozhodnutí!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Radko, chtěla jsem ti poděkovat za podporu a rady v posledních dnech.

Kasino nakonec zamítlo mou žádost o sebevyloučení, protože jsem na účtu stále měl zůstatek a nakonec jsem o všechno přišel. Myslím, že nemám právo na cokoli se domáhat, a to i přes špatné řízení zodpovědného hraní.


Jak jsem již řekl, nemyslím si, že si kasino zaslouží hodnocení, které mu dáváte (a neříkám to jen kvůli svému případu, ale proto, že důvod všech jejich stížností je vždy stejný: buď podáte stížnost, nebo vám nezaplatí).


Zranitelní hráči jako já jsou proti takovým kasinům naprosto bezmocní.


Ještě jednou děkuji za pozornost. Bylo mi potěšením.

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 2 měsíci

Ahoj,

Přečetl jsem si část stížnosti a mám stejný dojem. Podle mého názoru to není správná reakce na sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách; zní to, jako by vaši žádost považovali za „obvyklou" žádost o uzavření účtu.

No, řekl bych, že je ještě potřeba si všechno vyjasnit s kasinem. Zkuste prosím vydržet. Můj kolega tuto záležitost důkladně prošetří.

Zůstaň silný/á!

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.