DomůFórumZodpovědné hraníSamosbor Legiana nefunguje.

Samosbor Legiana nefunguje.

před 3 měsíci od Samsam213
|
1 796 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Ahoj,


Píšu zde německy. Viděl jsem, že existuje funkce překladatele. Doufám, že je to v pořádku. Ale umím psát i anglicky. Bohužel jsem v posledních dnech a týdnech úplně ztratil kontrolu. Ztratil jsem asi 7 000 EUR. Teď tu sedím, úplně vyčerpaný a v koncích. Jsem úplně v depresi a cítím se opravdu špatně.

Co se stalo?

Začínal jsem v Robocat Casinu, kde jsem vložil „jen" pár stovek eur. Pak jsem se nechal zablokovat. Bylo to velmi těžké a trvalo to dlouho, ale šlo to. Pak jsem se přihlásil do Legiana. Obě kasina patří k sobě, že? (Rabidi Nv). Vložil jsem tam spoustu peněz. Několikrát jsem požádal o uzavření účtu a sebevyloučení. Svou závislost na hazardních hrách a problematické chování jsem řešil přes e-mail a live chat a že chci být zablokován. Moje požadavky byly vždy vynechány, ignorovány nebo jsem dostal zprávy od VIP manažera. Občas jsem dostal odpověď a tady mě žádali o potvrzení mé blokace. Ani poté, co jsem blokaci potvrdil, můj účet nebyl uzavřen/zablokován. Moje požadavky na blokování prostřednictvím živého chatu byly vždy ignorovány a odkazovali mě na blokování e-mailů. Vždy mi bylo řečeno, že chci být zablokován kvůli problémům a závislosti na hazardních hrách. Někdy byly mé požadavky zodpovězeny v jiném jazyce (proč?). Některé z mých požadavků na blokování byly zodpovězeny bonusy nebo jinými nabídkami. To považuji za velmi pochybné. Mám šanci na vrácení peněz? Jsou zde nějací moderátoři, kteří mají kontakt na kasino a mohou mi pomoci?


Moc děkuji, pokud mi zde někdo může pomoci!

Automaticky přeloženo:
Samsam213
před 3 měsíci

Dobrý den, věřím, že překladač funguje dobře; nedělej si s tím starosti.

Je mi líto, že vidím, čím jste si prošel, a nebudu předstírat, že vím, jak se musíte cítit. Udělám, co bude v mých silách, abych vám pomohl pokrýt sebevyloučení v kasinech.

Jak to vidím já, vrácení peněz však nepřekoná možné recidivy. Hledáte terapeuta nebo potřebujete kontakt? Podívejte se na tento vyhledávací nástroj. 👈

Rychlý kontakt - pro případ:

+49 6131 177 381

Za prvé, neexistuje žádný obecný způsob, jak se všude vylučovat, takže nejlepším přístupem k účinnému sebevyloučení je požádat o podporu a následovat rady v každém konkrétním kasinu – vždy uvádějte, že jste závislí – to je super důležité.

Někdy je potřeba odeslat e-mailovou žádost na konkrétní e-mail; někdy to podpora může projít okamžitě; v některých případech je třeba splnit KYC, nebo můžete narazit také na různé scénáře. Záleží jen na kasinu, aktuální situaci a jeho podmínkách.

Kasino by však mělo okamžitě zasáhnout a vyhnout se zbytečným prodlevám, bonusovým nabídkám nebo řečem, pokud některý hráč jasně vyjádří problém. Vaše zkušenost je podle mého názoru jiná. 🙁

Pokud kasino správně nevyřešilo vaši žádost o sebevyloučení, vrácení peněz může být spravedlivým řešením. Uchovávali jste si screenshoty takových požadavků a komunikace – e-maily, chaty, cokoliv dostupného? Normálně bych důrazně doporučil podat stížnost na kasina, i když si myslím, že musí být obtížné se tímto tématem zabývat, takže mi dejte vědět, zda je v pořádku, abyste podstoupili takovou formu vyšetřování


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Velice vám děkujeme za vaši zpětnou vazbu a čas, který jste si udělali. Už jsem podal stížnost. Také jsem prozatím hledal pomoc a mluvil jsem s přítelem o tom, co se stalo. Ponechal jsem si jen některé důkazy. Požádal jsem však o kopii svých minulých živých chatů.

Automaticky přeloženo:
Samsam213
před 3 měsíci

Hej,

Doufám, že se máš dobře.

Za prvé, dobře jste si přiznali, že máte problémy s ovládáním svého hazardu. Toto je první krok, který musíte vidět, než se od něj budete moci osvobodit.

Můžete vysvětlit trochu více o všech krocích, které jste podnikli k zablokování přístupu na tyto stránky s hazardními hrami?

Musíte dát prostor mezi vámi a těmito kasiny.


zůstaň v bezpečí,


Charlie

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

Velice vám děkujeme za vaši zpětnou vazbu a čas, který jste si udělali. Už jsem podal stížnost. Také jsem prozatím hledal pomoc a mluvil jsem s přítelem o tom, co se stalo. Ponechal jsem si jen některé důkazy. Požádal jsem však o kopii svých minulých živých chatů.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,

rád pomůže; Doufám, že vydržíš.

Opravdu si myslím, že stížností nemáte co riskovat a jsem rád, že jste tento krok učinil. Na základě mých zkušeností jsou protokoly chatu nebo jiné druhy důkazů nezbytné pro spravedlivé řešení; dobrá práce, pokusit se je dostat z kasina. Uvidíme, co bude dál.

Pokud mohu, rád bych se také dozvěděl něco více o všech krocích, které jste podnikli k zablokování přístupu na tyto stránky s hazardními hrami. Takže, pokud máte chuť si popovídat, pokračujte, prosím.

Jen abyste věděli, fórum bude v nadcházejících dnech méně pozorováno, protože se chystáme na teambuilding, ale udělám vše, abych vás dostihl.


A co je důležitější, je skvělé, že máte kolem sebe takového přítele!


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer,


Ano, určitě mám důkaz. Požádal jsem živé chaty, aby měly ještě více důkazů. Doufám, že mezi mnou a kasinem Legiano bude dosaženo spravedlivého urovnání. Můj účet byl od té doby uzavřen. Kasino mě o tom informovalo v mé stížnosti. Mám v hlavě jasněji a umím jasněji myslet. Momentálně se snažím rozptýlit. Trochu mi v tom pomáhají moje koníčky.


Bohužel jsem úplně nepochopil vaši otázku. Zajímalo by vás, jak se distancuji od tématu hazardu obecně, nebo by vás zajímalo, jak jsem si chtěl nechat zakázat Legiano a co jsem pro to udělal?


Budování týmu? To zní vzrušující! Děláte také teambuildingové úkoly a hry? Už jsem to dělal dříve a bylo to opravdu vzrušující a skvělé. Doufám, že se budete všichni bavit a užijete si společnou práci.


Moc děkuji a přeji hezký večer!

Automaticky přeloženo:
Samsam213
před 3 měsíci

Pěkný den vám

Je skvělé slyšet, že se cítíte lépe! Navíc důkazy a s nimi spojený vývoj celého případu jsou další dobrou zprávou.

Charlie a já jsme byli zvědaví, jak jsi plánoval vyhnout se kasinům. Váš příspěvek byl docela naléhavý a přestože to nerad říkám nahlas, problém se může občas vrátit. No, představuji si, jak to zní, ale víte, že jakmile to zažijete, možná vám později pomohou preventivní opatření.

Pro tuto chvíli řekněme, že budu nablízku, pokud chcete diskutovat o bezpečnějším hazardu – žádný tlak, jen možnosti.

No a co se týče teambuildingu, tak tento je pro mě především o pracovních sezeních a dobrém jídle. 🙂 Pravidelně se však účastníme Casino Guru Games, které se výhradně zaměřují na týmové aktivity a hry. Naposledy jsem byl tak vyčerpaný, že jsem poslední den nemohl chodit.

Také děkuji a užijte si den, buďte pozitivní.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,


Snažím se, abych odolal nutkání hazardovat. Už nějakou dobu mi zablokovali Oasis v Německu. Jakmile tento případ uzavřu, postarám se o to, abych se vyloučil ze všech online poskytovatelů. Vidím, že se věci posouvají dopředu, a to je dobře! Teď už jen musím pokračovat v reklamaci a pak se to zlepší i finančně.

Vidíš moji stížnost?

Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
Samsam213
před 3 měsíci

Ahoj!

Každá minuta, kdy odoláte, je vítězstvím! Možná trochu pomůže vypnutí telefonu/tabletu/pc a procházka, když se cítíte vystresovaní... Mně to někdy funguje.

Případně se zkuste uklidnit s Droodles - odkaz zde 👈👈 Nemá to být o skóre, ale o resetování nutkání a duševní přítomnosti na klidnější úroveň.

Také vidím, že se stížnost posouvá pozitivním směrem, tak doufám, že to nebude dlouho trvat!

Pokud vám to nevadí, rád bych se podělil o nástroj, na kterém pracujeme, protože vyloučení ze všech kasin není tak snadné a myslím si, že vést seznam by se mohlo hodit:

Nástroj pomoci při sebevyloučení 👈

Řekněte mi, jak se vám daří, nebo mi dejte vědět o průběhu stížnosti, kterou jsem mohl přehlédnout. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den Radko,


Děkuji za poskytnutí odkazů. Už jsem na ně koukal. Ale stejně se raději uklidním tím, že jdu ven nebo se nechám rozptylovat přáteli.

Bohužel jsem o své stížnosti nic neslyšel a Casino Guru stále čeká na odpověď. Poslal jsem všechny potřebné informace. Něco mi uniklo nebo musím něco udělat? Mohl byste mě prosím požádat? Omlouvám se, jestli na vás vyvíjím nátlak, ale opravdu chci zatím co nejrychleji pryč z tohoto tématu a postarat se o sebe. Osobně mám také hodně práce, a to v tuto chvíli není snadné.


Byla bych ti opravdu moc vděčná


Zdravím a přeji hezký den 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale zapomněl jsem zmínit to nejdůležitější: zatím jsem zůstal bez hazardu. Myšlenky tam určitě jsou, ale já jsem zůstal neoblomný. Téma hazardu je však stále velmi aktuální. Dokonce jsem musel jednat a změnit svůj e-mail a sociální média, protože můj algoritmus mě s tímto tématem často konfrontuje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ale zapomněl jsem zmínit to nejdůležitější: zatím jsem zůstal bez hazardu. Myšlenky tam určitě jsou, ale já jsem zůstal neoblomný. Téma hazardu je však stále velmi aktuální. Dokonce jsem musel jednat a změnit svůj e-mail a sociální média, protože můj algoritmus mě s tímto tématem často konfrontuje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

vydrž! Jde ti to skvěle! Vaše rozhodnutí odříznout všechny kanály je chvályhodné; to je skutečně jeden z nejnepříjemnějších aspektů sociálních médií. Ostatním hráčům, kteří jsou ve srovnatelné situaci, napíšu upomínku. Upřímně si vážím všeho, co jste udělal, a doufám, že to nutkání co nejvíce překonáte.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den Radko,


Děkuji za poskytnutí odkazů. Už jsem na ně koukal. Ale stejně se raději uklidním tím, že jdu ven nebo se nechám rozptylovat přáteli.

Bohužel jsem o své stížnosti nic neslyšel a Casino Guru stále čeká na odpověď. Poslal jsem všechny potřebné informace. Něco mi uniklo nebo musím něco udělat? Mohl byste mě prosím požádat? Omlouvám se, jestli na vás vyvíjím nátlak, ale opravdu chci zatím co nejrychleji pryč z tohoto tématu a postarat se o sebe. Osobně mám také hodně práce, a to v tuto chvíli není snadné.


Byla bych ti opravdu moc vděčná


Zdravím a přeji hezký den 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Samsam213!

Přál bych si, aby byl proces mnohem hladší, ale pamatujete si, jak jsem říkal, že to obvykle nějakou dobu trvá? To ano. Každá zúčastněná strana má 7denní časový rámec. Možná pomůže tento popis:

"Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když je to požadováno, aby se stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odpovědi, obvykle se rozhodneme prodloužit lhůtu o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data jejich podání, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."


Zdá se však, že jste udělali pokrok a dosáhli jste dohody. Mohli byste mi laskavě dát vědět, jakmile obdržíte náhradu, prosím?


Přeji vám pohodový den – bez námahy! ✨

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky