FórumZodpovědné hraníReaktivace po trvalém sebevyloučení

Reaktivace po trvalém sebevyloučení

před 5 měsíci od Domlaw
|
2650 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Dobré ráno, moje pochybnost je následující.


Byl jsem znovu aktivován po trvalém sebevyloučení, aniž bych o to požádal. Šestiměsíční lhůta však již uplynula.

Je možné odebrat vlastní vyloučení, aniž by o to hráč požádal?


Protože reaktivace je také transverzální, snažím se pochopit, která stránka mě reaktivovala, ale všichni mi říkají, že to bylo provedeno na jiné platformě. Jsem registrován na hlavních italských stránkách AAMS


Nějaké podobné zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
Domlaw
před 5 měsíci

Dobré ráno. Mohu se prosím zeptat, které konkrétní kasino znovu aktivovalo váš účet? Podle mého názoru by se to nikdy nemělo stát, pokud jste požádali o trvalé sebevyloučení v kasinu nebo dokonce v sesterských kasinech.🤷‍♀️

Pokud máte pocit, že potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, dejte nám prosím vědět a pokusíme se vám s touto situací pomoci. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno Romi, přesně o to jde, nejsem si jistý, kdo to udělal.


Dovolte mi to lépe vysvětlit, když jsem mluvil s pomocí mnoha stránek. Všichni souhlasí s datem zahájení samovyloučení (15.11.2021) a jeho ukončením (září 2022), ale všichni mi říkají, že žádost byla podána u jiného prodejce.

Pouze jeden web (bwin) mi řekl, že ukončili své sebevyloučení dne 16.05.2022 (přesně 6 měsíců po jeho zahájení), ale nemám důkaz, že to byli oni, a nechtějí mi posílat důkazy . Komplikace je, že již nemám přístup k e-mailové adrese, kterou jsem měl spojenou s účty

Jak jsem říkal, všechny ostatní weby souhlasí s ukončením samovyloučení v září 2022

Myslím, že prvním krokem je pochopit (možná od adm?), kdo ukončil mé vyloučení, nebo požádat Bwin o stopu mé žádosti o odvolání, o čemž jsem si jistý, že jsem to neudělal

Ještě jednou děkuji

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Co se týče Reklamačního týmu, tak naprosto ano

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jen pro aktualizaci jsem obnovil e-mail a nemám žádnou komunikaci ohledně opětovné aktivace účtu

Automaticky přeloženo:
Domlaw
před 5 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvky.

Tohle je opravdu zapeklitá situace, jak bych mohl říct, a je mi opravdu líto, že jste se do toho dostal.

Můžete zkusit kontaktovat naši reklamační tramvaj, i když si nejsem úplně jistý, že vám budou schopni pomoci, abych vám řekl pravdu. Nechci si dávat žádné naděje, opravdu. Zkuste poslat email na complaints@casino.guru popisující váš problém a doufejme, že tým vám bude schopen pomoci. Dej nám prosím vědět, jak jsi dopadl.🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, rozumím tvé frustraci, brácho, všechno bude v pořádku!

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 5 měsíci

Mám jeden tip a to, že pokud odpovíte určitému hráči, můžete použít tlačítko "odpovědět", protože ho upozorníte, že jste mu odpověděli a v některých případech, pokud to situace vyžaduje, můžete zkrátit časový rámec pro odpověď. Ale jak říkám, je to jen doporučení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, žádám vás o uzavření mého účtu casinoguru. Díky moc.

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před 5 měsíci

Vůbec žádný problém. Váš účet je nyní trvale uzavřen. Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ok, díky za návrh, teď už budu vědět. Promiňte :(

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 5 měsíci

Není se za co omlouvat, byl to jen nápad, pokud odpovídáte někomu konkrétnímu.

Kromě toho, měl jste někdy problém se sebevyloučením?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky