FórumZodpovědné hraníNaléhavé odvolání: Žádost o vrácení peněz od kasina Megapari kvůli nezodpovědnému zacházení se závislými na hazardních hrách

Naléhavé odvolání: Žádost o vrácení peněz od kasina Megapari kvůli nezodpovědnému zacházení se závislými na hazardních hrách

před 3 měsíci od m.li07
|
1854 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Vážení vážení členové fóra,


Naléhavě žádám o vaši radu ohledně naléhavé záležitosti týkající se kasina Megapari a mého pátrání po vrácení peněz. Zde je podrobný popis mého utrpení:


Opakovaně jsem žádal Megapari, aby uzákonila trvalé blokování mého herního účtu kvůli mým eskalujícím bojům se závislostí na hazardních hrách. Navzdory mým jednoznačným prosbám a pečlivému předkládání veškeré požadované dokumentace zůstal můj účet přístupný, což ještě zhoršilo mé finanční potíže. Závažnost mé situace byla patrná z mé korespondence, kde jsem výslovně vyjádřil svou neschopnost ovládat své hráčské nutkání a naléhavou potřebu zásahu. Avšak namísto uznání mé úzkosti a poskytnutí nezbytné podpory se zdálo, že odpovědi Megapari byly navrženy tak, aby dále podporovaly mé hráčské návyky.


**První žádost 3. dubna:**


- **3. dubna, 2:05:**

Moje počáteční prosba o pomoc: "Chci trvale zablokovat svůj účet."


- **3. dubna, 9:52:**

Megapariho odpověď, přeložená prostřednictvím online kanálu, hledala objasnění mého rozhodnutí odejít.


- **3. dubna, 14:50:**

Moje odpověď byla upřímná: "Příliš hraju."


- **3. dubna, 17:25:**

Místo aby uznali moji prosbu o pomoc, Megapari se rozhodli vychvalovat mé nedávné úspěchy na jejich platformě a fakticky ignorovali mé volání po intervenci.


- **3. dubna, 17:26:**

Na okamžik jsem podlehl jejich prosbám a neochotně jsem svou žádost stáhl: "Neblokujte účet, děkuji."


- **3. dubna, 17:45:**

Prchavý okamžik slabosti mě přiměl vychvalovat přednosti Megapari: "Moc se mi líbí Megapari. Včera jsem byl ve stresu, protože možnost výběru nebyla pro Jeton peněženku."


- **3. dubna, 19:00:**

Megapari to opětovalo a vyjádřilo vděčnost za mou trvalou přízeň.


6. dubna jsem sebral odvahu a znovu poprosil Megapari, aby uzákonila trvalé zablokování mého účtu s odkazem na můj pokračující boj se závislostí na hazardních hrách. V tomto případě jsem dal výslovně najevo, že jsem ve svém rozhodnutí rozhodný a pevně věřím, že žádné další pokusy mě odradit nebudou přijaty. Avšak navzdory tomu, že jsem Megapari poskytl potřebnou identifikaci s fotografií, moje prosby se setkaly s dalším výslechem, který prodloužil proces a bohužel prodloužil můj pád do propasti nutkavého hazardu.


**Druhá žádost 6. dubna:**


- **6. dubna, 4:07:**

Moje rozhodnutí bylo neochvějné: "Rozhodl jsem se zablokovat účet, takže prosím zablokujte můj účet trvale, protože nemohu přestat hrát. Neptejte se na nic, abych si to rozmyslel, prostě ho zablokujte. Děkuji."


- **6. dubna, 11:37:**

Odpověď Megapari, i když se zdánlivě snažila dodržet bezpečnostní protokoly, pouze posloužila ke znásobení mého trápení: "Z bezpečnostních důvodů, abychom mohli pokračovat v zablokování vašeho účtu, vás laskavě žádáme, abyste poskytli fotografii dokumentu ověřujícího vaši identitu."


- **6. dubna, 18:17:**

Moje vyhovění bylo rychlé: "Posílám svůj průkaz."


- **6. dubna, 21:00:**

Navzdory mé spolupráci však Megapari trvali na svém dotazu: „Děkuji za fotografii vašeho dokumentu.


Stále bychom rádi věděli důvod, proč jste se rozhodli zablokovat svůj účet. Na základě své historie jste se ukázali jako dobrý uživatel, který vždy ví, kdy přestat. A celkově se ti vede dobře."



- **6. dubna, 21:00:**

Moje frustrace byla hmatatelná a zopakoval jsem své předsevzetí: "Už mě to nezajímá."


- **7. dubna, 19:24:**

Okamžik slabosti mě přistihl, jak mě na okamžik zachvátilo jejich volání sirény: "Neblokuj to, měl jsi pravdu, je to zábava hrát."


- **9. dubna, 7:13:**

Kostka však byla vržena a můj účet zůstal proti mému přání otevřený: "Dobrý den, váš účet není na vaši žádost uzavřen."


Toto zpoždění vedlo v rozporu s mým přáním k dalšímu hazardu. Navzdory mým jasným náznakům mé neschopnosti ovládat své hráčské pudy Megapari pokračovali v prodlužování procesu, a tím ještě zhoršovali moji situaci. Vzhledem k těmto okolnostem pevně tvrdím, že mám nárok na vrácení peněz počínaje 6. dubnem, tedy datem mé druhé žádosti. Megapariho kavalírské ignorování mých proseb o pomoc, spojené s jejich vytrvalostí v prodlužování procesu, přímo přispěly k mému pokračujícímu utrpení.


Vzhledem k závažnosti mé nesnáze vás prosím o radu v následujících záležitostech:


1. Na jakou nápravu mám nárok, pokud jde o vrácení peněz, vzhledem k tomu, že Megapari s mým případem velmi špatně zacházela?

2. Měli by být Megapari pohnáni k odpovědnosti za své závažné selhání při prosazování odpovědných hazardních praktik?


Vaše neocenitelné postřehy a rady by byly velmi oceněny, když budu procházet touto náročnou zkouškou.


S pozdravem,

Mohamed

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
m.li07
před 3 měsíci

Ahoj, četl jsem tvůj případ a je mi moc líto, že se s něčím takovým potýkáš. Jozef se snaží udělat vše, aby vám pomohl, a z toho, co mohu získat, se nyní pokouší zjistit a dosáhnout kompromisu s kasinem. To, co vzniklo, a tedy blokaci vašeho účtu by se mělo řešit efektivněji, protože taková věc je vážná. Také jsem viděl chaty s kasinem prostřednictvím e-mailu a zdá se mi, že jste nebyli tak pod kontrolou, jak říkali, a podle mého názoru měli váš účet zavřít na první pokus.

Situaci samozřejmě nebudu předbíhat a počkáme, jak se bude Vaše reklamace dále vyvíjet a co vše se dá řešit.

Ujistěte se, že mi dáte vědět, až se vám Josef nebo kasino ozve, s čím souhlasili a jestli jste to také přijali.

Také předpokládám, že příště kasino tuto situaci zvládne efektivněji, aby se nic takového nestalo.

Počkám.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Milý Jaro,


Děkujeme za pochopení a milá slova. Oceňuji Jozefovu snahu pomoci mi dosáhnout řešení s kasinem Megapari.


Souhlasím s tím, že vyřizování mých žádostí o zablokování mého účtu mělo být řešeno efektivněji. Moje neschopnost ovládat své hazardní hry byla jasná a zpoždění kasina moji situaci jen zhoršilo. Doufám, že prostřednictvím Jozefova zásahu najdeme uspokojivé řešení.


Určitě vás budu informovat o jakémkoli vývoji od Josefa nebo kasina a dám vám vědět, co navrhují a zda to přijímám.


Doufám také, že tato situace podnítí kasino, aby podobné případy v budoucnu řešilo zodpovědněji a předešlo tak ostatním, aby zažívali stejné potíže.


Ještě jednou děkuji za vaši podporu. Budu vás informovat.


S pozdravem,

Mohamed

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 3 měsíci

Právě toho má tato situace dosáhnout, a proto jí bude v budoucnu z jejich strany věnována větší pozornost.

Také si počkám na vaši aktualizaci a pevně věřím, že se všichni na něčem rozumném dohodnete a bude to nakonec vyhovovat všem.

No, budu očekávat vaši odpověď a přeji vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

MegaPari mi nabídlo vrácení 750 $, což považuji vzhledem k okolnostem za naprosto nedostatečné. Moje celková ztráta po 6. dubnu činí 6823,55 EUR a věřím, že by se to mělo brát vážně.


Jsem zvědavý na vaše názory na tuto nabídku a jak si myslíte, že bych měl nejlépe postupovat. Jsem odhodlán najít spravedlivé řešení.




toto je jejich mail, který mi poslali:


Milý Mohammede,


Hluboce nás mrzí, že vaše zkušenost s naší platformou skončila nepříjemně. Poskytování nejlepšího možného herního zážitku je naší nejvyšší prioritou. Naše oddělení řeší problémy individuálně a chceme vás ujistit, že vaší situaci byla věnována zvláštní pozornost. Je pro nás velmi důležité, aby si naše platforma udržela pozitivní pověst mezi současnými i bývalými hráči.


Po pečlivém posouzení vašeho případu jsme ochotni zvážit vrácení peněz, i když ne v plné výši, jak nám Joseph dříve sdělil.


Důkladně jsme zkontrolovali vaši historii na naší platformě a zaznamenali jsme, že jste měli několik neuvěřitelně šťastných okamžiků. Užili jste si spoustu času a také vidíme, že jste měli několik výher – těší nás, že vám naše platforma může přinášet radost.


Během několika měsíců byla vaše celková ztráta na naší platformě 1 991 $. Navíc jste od nás obdrželi bonusy ve výši 412 $, což zvyšuje vaši čistou ztrátu na 1 579 $.


Protože stále věříme, že vaše činy nebyly vedeny závislostí, jsme ochotni vám vyjít vstříc a nabídnout kompromis ve výši 750 $. Věříme, že toto je spravedlivé řešení a dobrý způsob, jak se rozejít za přátelských podmínek.


Jsme přesvědčeni, že tato nabídka odráží náš závazek zajistit pozitivní řešení pro všechny zúčastněné strany. Doufáme, že to považujete za přijatelné a že to pomůže k uspokojivému uzavření této záležitosti.


Dejte nám prosím vědět, zda tuto nabídku přijímáte, abychom mohli rychle zpracovat refundaci.


S pozdravem,

Danil

MegaPari

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto byla moje odpověď:

milý Danile,


Děkuji za Vaši odpověď a nabídku, kterou jste učinili. Bohužel nemohu souhlasit s navrhovanou částkou vrácení 750 $. Tuto částku považuji za příliš nízkou a váš výpočet považuji za absurdní.


Splnil jsem všechny podmínky a mám nárok na vrácení peněz od okamžiku, kdy měl být můj účet uzavřen, konkrétně od 21:00 6. dubna. Přesto můj účet zůstal otevřený a mohl jsem pokračovat ve hře. Částka, o kterou jsem přišel po 6. dubnu, je 6823,55 EUR.


Nežádám o vrácení peněz v plné výši, ale očekávám přiměřenou kalkulaci na základě období poté, co jsem požádal o sebevyloučení, které nebylo bráno vážně. Jsem ochoten projednat vrácení peněz za toto období.


Doufám, že tuto záležitost vyřešíme spravedlivým a rozumným způsobem.


S přátelským pozdravem,


Mohamed


Automaticky přeloženo:
m.li07
před 3 měsíci

No, nejlepší by bylo, kdyby se k tomu vyjádřil Jozef, který má váš případ na starosti, protože je na to specialista. Jsem adminem fóra, takže to, co bych řekl, je čistě můj názor.

Zmiňujete, že jste prohráli více peněz, než kasino spočítalo. Asi nejdůležitější je dohodnout se na tomto faktoru a tedy z jaké částky se má vracení počítat. Samozřejmě, pokud by tam byly bonusy a podobně, asi bych to odečetl z celkové částky a bral jen vklady, ale je to jen můj názor, jak jsem řekl.

Abych však nepředbíhal, uvidíme, jak to půjde a pokud se kasino ozve nebo se ozve Jozef, určitě mi dejte vědět.

Docela mě zajímá vaše situace a rád bych byl v obraze. Doufám, že najdete rozumný způsob, jak se vypořádat s kasinem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,


Vážím si vaší reakce. Opravdu by bylo nejlepší, kdyby se k tomu vyjádřil Jozef, který má můj případ na starosti, protože je na tyto věci specialista. Jsem vděčný za váš příspěvek jako správce fóra.


Chtěl jsem objasnit, že Megapari provedli výpočet všech mých ztrát od začátku mého působení u nich, a ne z hlediska mého sebevyloučení. To je důležité, protože jsem vyhrál velkou částku, než jsem požádal o sebevyloučení, a způsob jejich výpočtu se zdá velmi zvláštní.


Nejdůležitější je dohodnout se na částce, ze které se má vracení počítat. Pokud existovaly nějaké bonusy, chápu, že je možná bude nutné odečíst z celkové částky a zaměřit se pouze na vklady. Nicméně je to jen můj názor.

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 3 měsíci

Ano, pak si myslím totéž a uvidíme, co Jozef a kasino vymyslí a zda bude tato částka upravena. Je důležité dosáhnout konsensu a já věřím, že se nám to podaří.

Budu tady, pokud se něco stane.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj,


Děkuji vám za asistenci. Vážím si vaší podpory.


Automaticky přeloženo:
m.li07
před 3 měsíci

Rád pomohu alespoň slovy, pokud mohu.

Doufám, že tato situace bude mít pozitivní a rychlý konec.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Případ již pokročil dále a všechny podrobnosti si můžete přečíst v mé stížnosti. Dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 2 měsíci

No, viděl jsem, že trvali na tom samém jako předtím. Nechci k tomu zaujímat stanovisko, protože reklamace neřeším a nedokážu určit, co je adekvátní, to musí rozhodnout Jozef.

Nyní tedy počkáme na jeho verdikt a uvidíme, co bude dál. 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžete prosím zkontrolovat případ?

Automaticky přeloženo:
m.li07
před 2 měsíci

Díval jsem se na to, ale jak jsem zmínil, Jozef se musí rozhodnout s kasinem a vámi. Jsem pouze admin a v této oblasti nemám žádné pravomoci k rozhodování.

Vidím, že kasino zvýšilo své odškodnění, ale požadujete mnohem vyšší částku. Takže si budeme muset počkat, jak se na to podíváme a co kasino řekne. Předpokládám, že kasino asi nebude souhlasit, ale nebudu předbíhat.

Doufám ve spravedlivé vyřešení případu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu