Je pravda, že když se zablokujete v jednom online kasinu z „mateřského kasina", ostatní sesterské kasino vás nesmí přijmout? Je to s kasiny s licencí MGA.
Is it true that, when you block yourself from one online casino from a "mother casino" the other sister casino's are not allowed to accept you? It is with casinos with a MGA license.
Upřímně, nemyslím si, že by to museli dělat. Někdy je to stejná skupina kasin, ale mají úplně jinou správu a jednoduše nejsou propojeni. Mají pouze stejného majitele - to je vše.
Honestly, I don't think they have to do it. Sometimes, it's the same group of casinos, but they've got completely different management and they're simply not connected together. They only have the same owner - that's it.
Zeptal jsem se na to MGA; Ano, potřebují spojení mezi kasiny ze stejné skupiny, když se někdo sám zablokuje pro webovou stránku. Když se tedy zablokujete v kasinu s licencí MGA a jiné kasino ve stejné SKUPINĚ vás přijme, nebude dovolit to udělat. Když podáte stížnost, musí vám vrátit plné zálohy zpět.
I asked MGA about it; Yes, they need a connection between casino’s from the same group when somebody block himself complete for a website.. So, when you block yourself complete on a casino with a MGA license and a other casino within the same GROUP accept you they doesn’t allow to do that. When you make a complaint they need to give you de full deposits back.
To je opravdu dobré vědět. Můžete mi prosím poslat e -mail nebo zaslat snímek obrazovky části textu, když to řekl někdo z MGA? Bylo by dobré si to uložit pro budoucí případy 🙂
Bohužel si nemyslím, že kasina s licencemi Curacao musí dělat to samé.
That's really good to know. Could you please send me an email or post a screenshot of the part of the text when someone from MGA said this? It would be good to save this for future cases 🙂
Unfortunately I don't think that casinos with Curacao licenses have to do the same.
Opravdu? Pak je to tedy pravda. Hmmm. Ještě lepší je být opatrnější, když odpovídám na živý chat v kasinu, protože používám jejich sesterskou společnost se sázkovými kancelářemi.
Really? So, it is true then. Hmmm. Better yet be more careful when I reply to the casino’s live chat because I use their sister company of sportsbook.
To je pouze v případě, že u STATED jste váš hazardní hry .. Pokud u pouze vyloučíte svůj účet nástrojem na webu, pak nejsou povinni vám vrátit peníze.
This is only if u STATED your are gamblingadicted.. If u only selfexlude your acount by the tool on the site then they are not obligated to refund you.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Čeká na přezkoumání
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
OK
Poslali jsme vám e-mail
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Dostávejte od nás novinky a čerstvé bonusy bez vkladu
Přihlaste se k odběru našich personalizovaných novinek
Vaši e-mailovou adresu nebudeme sdílet s žádnou třetí stranou
Vyberte si, jaké e-maily od nás dostanete, odhlásit se můžete kdykoli
Poslali jsme vám e-mail
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Nepřišel vám e-mail?
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Vypněte prosím funkci AdBlock
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.