Ahoj,
Moje stížnost byla několikrát zamítnuta, čemuž nerozumím.
Požádal jsem o uzavření celé kasinové skupiny kvůli závislosti. Odpověď v mém případě byla následující:
"Většinou to závisí na licenci kasina, protože některá z nich mají pravidlo, že všechna sesterská kasina musí být zablokována, ale není to tento případ. Kasino také může reagovat na stížnost, i když je o to nepožádáme, takže je možná zveřejnily." stejně v jiných stížnostech.
V případě, že si přejete pokračovat v řešení případu, kontaktujte prosím příslušné úřady, protože nyní budeme nuceni stížnost zamítnout.
S pozdravem,
Nicku
"
Které licence CURACAO vyžadují uzavření v celé skupině kasin, pokud je to požadováno?
Také to, čemu tam nerozumím, kde byly Cases potvrzeny a předány pod stejnou licencí v minulosti.....
s pozdravem
Hello,
my Complaint has been rejected several times what I dont understand.
I requested closure in the whole casino group because of addiction. THe answer in my case was the following:
"It mostly depends on the casino license as some of them have a rule where all sister casinos have to be blocked, but it is not this case. Also the casino can respond to the complaint even without us requesting them to so they may have posted in other complaints anyway.
Please contact the authorities in case you wish to continue resolving the case as we will be now forced to reject the complaint.
Best regards,
Nick
"
Which CURACAO Licences need a closure in the whole casino Group if its requested?
Also what I dont understand there where Cases confirmed and forwarded under the same licence in the past.....
Best regards