FórumZodpovědné hraníKasino mě nechalo hrát, když jsem požádal o pomoc ohledně závislosti

Kasino mě nechalo hrát, když jsem požádal o pomoc ohledně závislosti

před rokem od Mosco
|
2434 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, před několika dny jsem kontaktoval kasino, že potřebuji pomoc se svou závislostí, protože vkládám velké částky do hazardních her, ale ve skutečnosti už hrát nechci. Zástupci kasina mou prosbu ignorovali a přeposlali e-mail. Ale můj účet nebyl dnes zablokován a dnes jsem mohl znovu hrát. Je mi špatně. Co mohu v této situaci dělat? Konečně jsem dostal pomoc od jiného zástupce, abych se zablokoval na 100 let ze všech holandských online kasin. Mohli tomu všemu zabránit, kdyby dříve poslechli mé volání o pomoc.

Automaticky přeloženo:
Mosco
před rokem

Ahoj,

je to smutné a chápu vaši frustraci. Operátor chatu bohužel obvykle není schopen zavřít váš účet přímo, takže je místo toho poskytnut správný e-mail na příslušné oddělení. Některá kasina dokonce vyžadují ověření, aby mohli uzavřít váš účet kvůli závislosti na hazardních hrách. Odpověď na tento e-mail trvá i několik dní, zejména během svátků.

Jsem rád, že ti ten druhý samozřejmě pomohl!

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, navštivte prosím tyto stránky , doufám, že tam najdete nějaké užitečné tipy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jasně jsem uvedl, že už nechci hazardovat, a agent živého chatu mi nepomohl okamžitě zablokovat můj účet. Což ten druhý udělal, kdyby mi tentýž den pomohl, k této situaci by nedošlo. Druhý živý agent doslova poslal odkaz do chatu, kde jsem se mohl přihlásit k okamžitému zákazu prostřednictvím vládního webu. Zakázal jsem si to na 100 let, tak to byl můj problém.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Mosco
před rokem

Vždy je dobré kasino o tomto problému informovat a k situaci jsem se vyjádřil pouze obecně, proto nedokážu vysvětlit, co bránilo prvnímu operátorovi, aby vám přímo pomohl, ale běžný výsledek je takový, jak jsem vysvětlil. Je normální, že se přehrávači zobrazí e-mail. Možná druhý operátor nebyl obyčejný, ale zaměstnanec vyšší třídy, který se staral o chat o vánočních svátcích. Pouze kasino může vysvětlit.

Prohra mě ale mrzí.

Pokud požadujete další komentář, neváhejte a odešlete stížnost .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Byl to normální live chat agent, stejně jako ten předchozí.

Automaticky přeloženo:
Mosco
před rokem

Super, že to určitě víš.

Nyní, když jste odeslali stížnost, laskavě spolupracujte s Petronelou, prosím.

Momentálně mi chybí odpovědi na tyto otázky:

"Uvedli jste v té žádosti, na jak dlouho si přejete, aby byl váš účet pozastaven, a důvod?"

Neváhejte a odpovězte pomocí tohoto odkazu na vaši stížnost

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Co myslíš tím, jak dlouho specifikovat? Jakmile někdo požádá o pomoc v živém chatu kolem ukončení hazardu, měl by vám pomoci zablokovat váš účet. V tu chvíli jsem žádnou pomoc nedostal. Pokud kontaktuje živý chat osoba, která má pocit, že se mu to vymyká z rukou, měla by okamžitě jednat. Jak jsem řekl, když mi ten druhý agent poslal všechny odkazy, které jsem si zakázal na 100 let, takže víte, jak to bylo špatné a proč jsem to udělal na 100 let. A prostřednictvím odkazů zaslaných agentem jsem se dozvěděl o Gambanu a nainstaloval ho na svá zařízení. Dokonce i moje banka má blokování hazardu, ale transakce od Unibetu procházejí platbami iDeal, protože není popsána jako společnost zabývající se hazardními hrami.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Mosco
před rokem

Doufám, že chápete, že je nutné uvést skutečný důvod, proč jste požádali o zablokování svého účtu. Musíme si být jisti, že jste uvedli, že si přejete uzavřít svůj účet kvůli problémům s hazardními hrami. Petronella se vás tedy zeptala, jak přesně jste oslovili operátora chatu.

To je standardní postup, prostě potřebujeme mít jistotu. Už je to jasnější? 🙂

Ne každý hráč, který žádá o uzavření účtu, trpí závislostí na hazardních hrách, takže to musí být uvedeno v rozhovoru, aby se provozovatel chatu mohl podle toho chovat.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky