Dobrý den, před několika dny jsem kontaktoval kasino, že potřebuji pomoc se svou závislostí, protože vkládám velké částky do hazardních her, ale ve skutečnosti už hrát nechci. Zástupci kasina mou prosbu ignorovali a přeposlali e-mail. Ale můj účet nebyl dnes zablokován a dnes jsem mohl znovu hrát. Je mi špatně. Co mohu v této situaci dělat? Konečně jsem dostal pomoc od jiného zástupce, abych se zablokoval na 100 let ze všech holandských online kasin. Mohli tomu všemu zabránit, kdyby dříve poslechli mé volání o pomoc.
Hello, I contacted the casino a few days ago that I needed help with my addiction as I deposit large amounts to gamble but I don't actually wanna gamble anymore. The casino representatives ignored my plea and forwarded an email. But my account wasn't blocked today and I could gamble again today. I feel sick. What can I do in this situation? I finally got help from another representative to block myself for a 100 years from all Dutch online casino's. They could've prevented all this if they heed my cry for help earlier.