Pokud potřebujete pomoc, neváhejte o ni požádat.
Je nám líto, když vidíme, že se to děje našim uživatelům.
If you need any help, please don't hesitate to ask for it.
It makes us sad to see this happening to our users.
Pokud vám to vadí, rozhodně byste si měli dát pauzu. Užijte si hru, spánek je nezbytný. Je dobře, že jsi tady, hodně štěstí
If this bothers you, then you should definitely take a break. Just enjoy the game, sleep is essential. It's good you're here, good luck
začněte se učit ovládat své emoce a myšlenky, budete si moci hru více užít a hlavně neuškodí vašemu životu a času. Hodně štěstí kamarádi
start learning to control your emotions and thoughts, you will be able to enjoy the game more and especially it will not harm your life and time. Good Luck mates
Myslím, že to je v něčím případě dost těžké. Asi když to hráč nezvládne, tak bych vyhledal odbornou pomoc. Ocitnout se v této situaci není sranda a přeji všem, kteří se v ní nacházejí, aby se z ní co nejdříve dostali.
I think this is quite difficult in someone's case. I guess if the player can't handle it, then I would seek professional help. It's not fun to find yourself in this situation and I wish everyone who is in it to get out of it as soon as possible.
To musí být opravdu vyčerpávající, řekl bych.
That must be really exhausting, I would say.
Upřímně by mě zajímalo, proč formulujete svou odpověď tímto způsobem a nenasměrujete hráče k obrovskému množství obsahu odpovědného hazardu, který máte na svém webu?
Například
https://casino.guru/responsible-gambling
nebo v tomto případě (což je IMHO jasně volání o pomoc, doslova říkají, že jsou závislí)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Nebo alespoň poukázat na to, že v horní části této stránky jsou odkazy na vyhledání nápovědy?
I'm honestly curious why you formulate your response in this way and not point the player towards the vast amount of Responsible Gambling content you have on your site?
For example
https://casino.guru/responsible-gambling
or in this case (which IMHO is clearly a cry for help, they literally say they're addicted)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Or at least point out that there's links about finding help at the top of this page?
Kdykoli někdo požádá o pomoc, jsme tu vždy, ale i tak děkujeme. Vážíme si toho.
Whenever someone asks for help, we are always here, but thank you anyway. We appreciate it.
tak kdy máš čas dělat něco jiného? ty pracuješ? Nebo máš rodinu Drahý? Udělejme tyto hry pouze pro zábavu 🙂
so, when do you have time to do something else? do you work? Or have a family Dear? lets makes this games only for fun 🙂
Místo poděkování za otázku, raději odpověď. 😉
Dovolte mi tedy znovu položit otázku: někdo zde zjevně žádal/žádá o pomoc, proč jste odpověděli bez jakékoli „pomoci"?
Instead of a thank you for asking a question, I'd rather have an answer. 😉
So please allow me to ask the question again: someone was/is clearly asking for help here, why did you respond without any 'help'?
Zdravím vás. Vaše obdivuhodné nasazení mě udivuje; Vaše domněnky mě však velmi zklamaly.
Děláme, co je v našich silách, abychom pomohli, pokud se domníváme, že to někdo nutně potřebuje; pokud ne, jednoduše nevidíme potřebu, tak se ptáme. Tohle je jen fórum.
"Já hraju 24 hodin denně a ty?" není tak neobvyklé, jak si možná myslíte, takže podle mého názoru bylo v každém případě dost daleko k volání o pomoc.
Buďte prosím alespoň objektivní. Tvou "obavu" považuji například spíše za trolling. Je to pohodlné? Myslím, že není.
Navrhuji, abychom šli dál.
Greetings. Your admirable commitment astounds me; however, your presumptions disappoint me greatly.
We do our best to help if we believe someone is in dire need; if not, we simply do not see the need, so we ask. This is just a forum.
"I play 24 hours a day and you do?" is not as uncommon as you might think, so in my opinion, it was pretty far to cry for help in any case.
At the very least, please be objective. For example, I consider your "concern" to be more of a trolling. Is that convenient? I guess it is not.
I suggest we move on.
Trolling? Ptám se upřímné otázky a předkládám skutečné praktické návrhy na základě dlouholetých zkušeností v oboru iGaming. Jen se vám snažím pomoci zlepšit vaše služby.
Název tohoto příspěvku: "Jsem závislý na této hře." A mluví o hraní 24 hodin denně. Víc hrát doslova nejde. Jak můžete říct, že to není nic neobvyklého ani volání o pomoc?
Pracoval jsem u jednoho z největších online operátorů na světě. Takový příspěvek nebo komentář by vedl k okamžitému a trvalému uzavření účtu – i kdyby to byl „jen vtip".
PS, omlouvám se za obvinění z toho, že jste robot, upravil jsem to.
Trolling? I'm asking honest questions and making real practical suggestions based on years of experience in the iGaming industry. I'm just trying to help you make your service better.
The title of this post: "I'm addicted to this game." And they speak of playing 24 hours in a day. It is literally impossible to play more. How can you say this is not uncommon nor a cry for help?
I've worked at one of the largest online operators worldwide, a post or comment like this would lead to immediate and permanent account closure - even if it was 'just a joke'.
PS, my apologies for accusing you of being a bot, I've edited that out.
ahoj,
Oh, už vidím. Zdá se, že jste si nás spletli s podporou live chatu v kasinu.
Jako profesionál předpokládám, že souhlasíte s tím, že si však můžeme prohlédnout další příspěvky, které tento hráč dosud napsal; vzhledem k historii by bylo nespravedlivé vyvíjet na tohoto hráče nepřiměřený tlak. Na základě mých zkušeností název vlákna neznamená, že jsou zapojeni pouze závislí účastníci.
Všimli jste si, že si tento hráč stěžuje na nedostatek služeb?
Ne. Místo toho v jiných vláknech normálně pokračuje ve zveřejňování svých nápadů.
Reagoval na naši nabídku? Žádný.
I když je obdivuhodné, že se to týká někoho s vaší pracovní historií, pamatujte prosím, že toto není kasino. Kromě toho, že toto fórum není „kontrolováno 24/7", mohou hráči diskutovat o ztrátě peněz na tomto bezplatném fóru. Na rozdíl od kasin nejsme schopni přijmout okamžitá opatření, abychom předešli potenciální újmě, ale pokud vidíme někoho, kdo to nutně potřebuje, poradíme se se Šimonem - naším vedoucím odpovědného hazardu 👈.
Máte však pravdu; pokud některý z hráčů tvrdí, že kasino toto podporuje, je třeba okamžitě jednat, aby se předešlo dalším ztrátám. Doufám, že rozdíl je nyní zřejmý.
Hráč zjevně není v zoufalé nouzi, pokud neodpoví na přímou otázku, zejména pokud druhý den pokračuje v diskusi o obecném tématu v jiných vláknech. Vezměte prosím na vědomí, že toto není ani živý chat, takže odpověď Romů přišla později...🤷♂️
I když oceňuji vaši snahu, radím vám, abyste se příště zeptali nejprve hráče a mějte na paměti, že nejsme v kasinu, kde bezprostředně hrozí ztráta peněz. Pokud nějaký hráč požádá o pomoc, dostane ji, jakmile se vrátíme k jeho místům.
Chápete prosím ten rozdíl? Nemá smysl zavírat hráčský účet na fóru, protože to vůbec není účet kasina. Ve skutečnosti má takový hráč výhody, když má účet otevřený, aby mohl mluvit o možných těžkých časech s ostatními, vyhledat pomoc nebo se o něj postarat. Nemluvě o tom, že tak rychlý v předpokladech bude pravděpodobně mít za následek velmi rozhořčené členy fóra.
Hi there,
Oh, I see now. It seems you have mistaken us with casino live chat support.
As a professional, I assume you would concur that, however, we can review the other posts this player has made thus far; given the history, it would be unjust to place undue pressure on this player. Based on my experiences, the thread's name does not mean only addicted participants are involved.
Have you noticed this player complaining about a lack of services?
No. Instead in other threads, he normally continues to post his ideas.
Has he responded to our offer? No.
Although it is admirable that someone with your work history is concerned, please remember that this is not a casino. Aside from the fact that this forum is not "inspected 24/7," players can discuss money loss in this free forum. Unlike casinos, we are unable to take immediate action to prevent potential harm, but if we see someone in dire need, we consult with Šimon - our Responsible Gambling Lead 👈.
You are correct though; if any player says the casino supports this, immediate action is needed to avoid further losing. I hope the difference is now obvious.
The player is clearly not in dire need if he does not answer a straightforward question, particularly if he continues to discuss a general topic in other threads the next day. Kindly note this is not even live chat, thus the Romi's response did come later...🤷♂️
Although I appreciate your effort, I advise you to ask the palyer first the next time and keep in mind that we are not in a casino where there is an immediate risk of losing money. If any player asks for help, he will receive it once we get back to his posts.
Do you please understand the difference? It makes little sense to close a player's forum account because it is not a casino account at all. Actually, there are benefits for such a player to keep the account open so he can talk about possible hard times with others, seek help, or be taken care of. Not to mention being so quick in assumption will more likely result in very engry forum members.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.