Toto zveřejňuji, abych odhalil nehorázné selhání Coincasino.com v ochraně zranitelného hráče a jejich následné odmítnutí dodržet dohodu, ke které se veřejně zavázali.
Prokázané porušení: Systémové selhání
Podal jsem stížnost u CasinoGuru s podrobnostmi o tom, jak je systém Coincasino.com zásadně nefunkční. Navzdory mému aktivnímu sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách se mi opakovaně podařilo vytvořit a plně ověřit KYC více duplicitních účtů s použitím přesně stejného oficiálního průkazu totožnosti, jména a osobních údajů.
To ukazuje na hrubé, systémové selhání jejich povinnosti zodpovědného hraní. Věděli o mém vyloučeném statusu a přesto přijali mé vklady.
Vítězství a veřejný slib CasinoGuru
Centrum pro řešení sporů CasinoGuru případ vyšetřilo a výsledek byl v můj prospěch.
Zásadní je, že zástupce Coincasino.com ve vlákně stížností veřejně přiznal své selhání a uvedl:
„Jakmile byl duplicitní účet identifikován, byl v souladu s našimi Zásadami zodpovědného hraní okamžitě uzavřen. Upozorňujeme, že vklady provedené na druhém účtu budou v plné výši vráceny."
Aktuální postoj Coincasina: Mlčení a odmítání
Navzdory tomuto veřejnému a zaznamenanému závazku k plnému vrácení peněz Coincasino.com zcela přestal spolupracovat.
Zpožděné a neúplné vrácení peněz: Kvůli své nedbalosti se nepodařilo vrátit celou zálohu na všechny otevřené účty.
Ghosting na všech kanálech: Ukončili veškerou komunikaci v původním vlákně stížností na CasinoGuru, čímž fakticky ukončili proces řešení. Také ignorují všechny mé přímé e-maily.
Přiznali vinu, slíbili zaplatit a teď věc zcela ignorují.
Požadavek na akci
Nyní eskaluji tento problém na všech platformách (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) a podávám formální stížnost u úřadu Anjouan Gaming.
Varuji všechny potenciální hráče: Coincasino.com není bezpečné prostředí. Jejich zásady zodpovědného hraní neexistují a pokud se ukáže, že jsou mylné, jednoduše odmítají vyplatit dohodnuté vyrovnání, čímž poškozují integritu celého procesu řešení sporů.
Požaduji okamžité a úplné vrácení všech vkladů provedených na všech duplicitních účtech otevřených po mém sebevyloučení.
I am posting this to expose Coincasino.com's egregious failure to protect a vulnerable player and their subsequent refusal to honor a settlement they publicly committed to.
The Proven Violation: A Systemic Failure
I filed a complaint with CasinoGuru detailing how Coincasino.com's system is fundamentally broken. Despite my active self-exclusion due to a gambling addiction, I was repeatedly able to create and fully KYC-verify multiple duplicate accounts using the exact same official ID card, name, and personal details.
This demonstrates a gross, systemic failure of their responsible gambling duty. They were aware of my excluded status and still accepted my deposits.
The CasinoGuru Victory & Public Promise
The CasinoGuru Resolution Center investigated the case, and the outcome was a win in my favor.
Crucially, a representative from Coincasino.com publicly admitted their failure on the complaint thread and stated:
"Once the duplicate account was identified, it was closed immediately in accordance with our Responsible Gambling Policy. Please note that a full refund for the deposits made on the second account will be issued."
Coincasino's Current Position: Silence and Refusal
Despite this public, recorded commitment to a full refund, Coincasino.com has completely stopped cooperating.
Delayed and Incomplete Refund: They have failed to issue the full deposit refund for all accounts opened due to their negligence.
Ghosting on All Channels: They have ceased all communication on the original CasinoGuru complaint thread, effectively abandoning the resolution process. They are also ignoring all my direct emails.
They admitted fault, promised to pay, and are now ignoring the matter entirely.
Demand for Action
I am now escalating this issue across all platforms (AskGamblers, Bitcointalk, LinkedIn) and filing a formal complaint with the Anjouan Gaming authority.
I warn all potential players: Coincasino.com is not a safe environment. Their Responsible Gambling policies are non-existent, and when proven wrong, they simply refuse to pay the agreed-upon settlement, damaging the integrity of the entire dispute resolution process.
I demand the immediate and full reimbursement of all deposits made on all duplicate accounts opened after my self-exclusion.







