Marně jsem se snažil kontaktovat Betway, aby mi poslala závěrečný dopis, ve kterém by nastínili jejich rozhodnutí nevracet mi peníze, přestože si otevřeli účet a nechali samostatného zákazníka vložit téměř 2000 eur. Ani jednou mi neposlali e-mail. Neexistuje nějaký reklamační řád, který má každý právo používat a aby se choval přiměřeně? Potřebuji ten dopis, jinak se jejich regulátor na můj případ nepodívá. Má někdo nějaké návrhy. Jen abyste věděli. Navzdory překlepu, ke kterému došlo při vytvoření nového účtu. Mluvil jsem s chlapem Michaelem z jejich chatu a on přiznal chybu a došlo k chybě. Ve skutečnosti jsem od nich nedostal žádné e-maily. ..
Stejné údaje jsem také předal 6 dalším sázkovým společnostem s nesrovnalostí v mém příjmení a každá z nich, jakmile jsem zmáčkla tlačítko vytvořit registraci, odmítla můj nový účet. Věděli, kdo jsem a že jsem byl vyloučen, takže vám to ukazuje, že společnosti, které tvrdí, že je to vaše chyba, vážně porušují pravidla. Nezajímá je to jako Betway a ani se tolik nestarají o uznání mé stížnosti, kterou jsem podal.
I have tied in vain to contact Betway to issue me with a final letter outlining their decision not to refund me my money despite they opened an account and let a self excluded customer deposit almost 2000 euros. They have not once emailed me. Isn't there a complaint procedure that everyone is entitled to be able to use and for them to act appropriately. I need that letter otherwise their regulator won't look at my case. Has anyone any suggestions. Just to let you guys know. Despite the typo that was made to create the new account . I had been talking to a guy Michael from their chat and he admitted a mistake and error had been made I have not actually had any emails from them. ..
I also took the same details to 6 other betting companies with the discrepancy in my surname and every one of them as soon as I hit the create registration button rejected my new account. They knew who I was and that I was self excluded so it shows you that companies who claim its all your fault are in serious breach . They don't care like Betway and they don't even care as much to acknowledge my complaint I made.