FórumZodpovědné hraníBetfred nezvedá moji registraci GamStop

Betfred nezvedá moji registraci GamStop

před 3 roky od Rammstein94
|
5537 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Dobré odpoledne všichni,


Nejdříve ze všeho se musím postavit na svou stranu viny, koneckonců to byl můj nedostatek vůle spojený se skutečně špatným dnem v práci, což znamenalo, že jsem se dostal domů a cítil jsem, že musím hazardovat, abych se cítil lépe.


Zaregistroval jsem se do GamStop v roce 2019 na 5 let poté, co jsem na webu získal velké vítězství a myslel jsem si, že je to pro mě. Zajistil jsem, aby byl můj soubor neustále aktualizován změnami adresy a telefonních čísel atd.


V pondělí večer jsem se vrátil z práce domů a pokusil jsem se přihlásit do Ladbrokes, to mě okamžitě zablokovalo. Totéž udělal William Hill. Na druhou stranu Betfred mi umožnil přihlásit se pomocí stejných podrobností jako v mém souboru GamStop a to Ladbrokes / William Hill zachytil.


Provedl jsem svůj první vklad ve výši 50 GBP, následovaný 6 ze 100 GBP a 1 ze 150 GBP, to vše během několika hodin. Nikdy jsem nebyl požádán o ID nebo byl dotazován jakýkoli vklad. Cítil jsem se znechucený sám sebou a vlastně jsem šel naštvaný a naštvaný sám na sebe, ale pak se to změnilo v pocit, že jsem byl zklamán jak GamStop, tak Betfredem, že se to mohlo stát.


Poslal jsem e-mailem Betfredovi, který řekl následující den „váš účet byl uzavřen kvůli vyloučení GamStop" a požádal mě, abych předal svůj soubor GamStop, takže jsem poslal e-mailem GamStop (označení v e-mailu podpory Betfred) a jak jen čekám na to, co se děje.


Jak jsem řekl, přijímám svou vůli a duševní stav, který mě zklamal, ale nemůžu uvěřit, že mi Betfred umožnil vytvořit si účet od nuly a uložit tak velké množství finančních prostředků. Jaké jsou šance, že mi budou moje vklady vráceny? Jelikož jsem si docela jistý, že kdybych vyhrál a musel jsem zaslat fyzické ID, všimli by si, že jsem zaregistrován na GamStop, a nevyplatili by mě, takže hraní bylo naprosto zbytečné.


Děkuji vám všem, že jste si to přečetli, a myslím, že můžu říct, že se nepokoušejte spoléhat pouze na GamStop. Nyní se snažím pronásledovat svoji banku, abych zjistil, zda mohu pomocí svého účtu blokovat všechny sázkové weby.

Automaticky přeloženo:
Rammstein94
před 3 roky

Ahoj, děkujeme za sdílení tvého příběhu. Upřímně, domnívám se, že UKGC je velmi vážná ohledně všeho, co souvisí se zodpovědným hazardem. Gamstop je tu, aby chránil hráče před tím, co se vám stalo. Vlastně bych věřil, že vaše šance jsou vysoké.

Jednoduše bych začal požádat Betfred o vrácení vašich vkladů, protože jste byli na Gamestop, když jste se tam zaregistrovali a ztratili peníze. Pokud odmítnou, můžete podat stížnost na našem webu: https://casino.guru/complaints/create

Pak existuje další možnost podat stížnost na UKGC.


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, děkujeme za sdílení tvého příběhu. Upřímně, domnívám se, že UKGC je velmi vážná ohledně všeho, co souvisí se zodpovědným hazardem. Gamstop je tu, aby chránil hráče před tím, co se vám stalo. Vlastně bych věřil, že vaše šance jsou vysoké.

Jednoduše bych začal požádat Betfred o vrácení vašich vkladů, protože jste byli na Gamestop, když jste se tam zaregistrovali a ztratili peníze. Pokud odmítnou, můžete podat stížnost na našem webu: https://casino.guru/complaints/create

Pak existuje další možnost podat stížnost na UKGC.


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Děkuji za to, věřím, že to je také pravda, a přestože žádný systém není zcela dokonalý, skutečnost, že moje jméno, datum narození a adresa byly správné, ukazují, že tam je chyba.

Stále čekám, až se ozvu GamStop s mým souborem a předám Betfredovi. Sám jsem si stáhl PDF a poslal ho na Betfred, ale oni řekli, že je třeba je kopírovat do e-mailu GamStop.


Případ čekání hned teď.

Automaticky přeloženo:
Rammstein94
před 3 roky

Prosím, dejte mi vědět, jak se to vyvíjí. V současné době pracujeme na globálním systému vyloučení, takže jsou to pro nás zajímavá data.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Prosím, dejte mi vědět, jak se to vyvíjí. V současné době pracujeme na globálním systému vyloučení, takže jsou to pro nás zajímavá data.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobré odpoledne,


Momentálně mám tedy skutečné problémy s komunikací s GamStop a Betfred.

Mějte se mnou, v zásadě moje e-mailová adresa, kterou jsem zaregistroval na GamStop, není stejná e-mailová adresa, kterou jsem použil k otevření svého účtu Betfred (i když je tento e-mail v mém souboru GamStop). Takže musím poslat e-mail na GamStop z e-mailu, který jim byl zaregistrován, ale to znamená, že když jsem CC Betfred, Betfred říká, že nemůže diskutovat o účtu, protože to není z e-mailu, který je u nich registrován.

Je to začarovaný kruh a snažil jsem se to dělat oběma způsoby (odesílání e-mailů z jedné e-mailové adresy, ale druhá nemůže komentovat, protože to není pro ně registrovaný e-mail).

Jsem zdůrazněn bez přesvědčení, že tomu tak je, od pondělního večera se snažím dostat svůj soubor GamStop do Betfredu. Sám jsem jim to poslal ve formátu PDF po stažení ze stránky GamStop, ale říkají, že to nemohou přijmout.

Automaticky přeloženo:
Rammstein94
před 3 roky

Co to k čertu? Myslím, že není možné změnit váš Betfred e-mail na ten, který máte v Gamstopu, abyste mohli komunikovat s oběma pomocí stejné e-mailové adresy? Každopádně to zní jako velmi špatná výmluva a zní to, jako by to prostě nechtěli řešit.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Co to k čertu? Myslím, že není možné změnit váš Betfred e-mail na ten, který máte v Gamstopu, abyste mohli komunikovat s oběma pomocí stejné e-mailové adresy? Každopádně to zní jako velmi špatná výmluva a zní to, jako by to prostě nechtěli řešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zdá se, že to tak není, zdržování taktiky, opravdu špatné.

Uchýlil jsem se ke změně svého primárního e-mailu s GamStop, což podle nich může trvat 7 dní, než tak učiní, takže alespoň Betfred a GamStop budou mít stejnou hlavní e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
Rammstein94
před 3 roky

To zní jako plán! Zkřížené prsty. Jen prosím, neztraťte tam další peníze a trpělivě čekejte 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To zní jako plán! Zkřížené prsty. Jen prosím, neztraťte tam další peníze a trpělivě čekejte 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Takže se mi konečně podařilo přimět GamStop, aby předal mé registrační údaje, takže je to o krok blíž k vyřešení toho všeho. Právě jsem ten e-mail přeposlal na Betfred. Prsty zkřížené to teď vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To je ještě více fraškovité a otravné! Ten e-mail jsem poslal na Betfred a dostal jsem ho od nich zpět. Měl by to být tak jednoduchý postup, ale nějak to dělají neuvěřitelně komplikovaným, jak GamStop, tak Betfred.


Takže teď, po 9 dnech e-mailů zpět a vpřed, jsem konečně dostal svůj soubor k odeslání a protože GamStop ne CC Betfred, nemohou to přijmout. Všechno to budu muset znovu projít.

file

Automaticky přeloženo:
Rammstein94
před 3 roky

To je šílené 😲 Nemůžu uvěřit, že se to opravdu děje 😀

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hej, dostali jste někdy své peníze zpět? Betfred mi to také udělal. Zatímco ostatní sázkové kanceláře mě odvrátily kvůli mému vyloučení ze hry GamStop. Betfred zjevně nedodržuje žádná pravidla. Otevřel jsem stížnost a budu s tím bojovat až do konce! https://casino.guru/betfred-casino-player-has-been-accused-of-opening

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky