Domnívám se, že omezení mohou být ve skutečnosti na straně poskytovatele hry. Obvykle kasina musí nějak dodržovat pravidla a nemohou s tím mnoho udělat, pokud Netent není povolen.
Jsou však kasina, kde najdete své oblíbené automaty, v pořádku, pokud jde o jejich bezpečnost?
I believe that the restrictions could be on the game provider side, actually. Usually the casinos need to follow the rules somehow, and they cannot do much about it if Netent is not allowed.
Are the casinos where you find your favourite slots okay when it comes to their safety, though?
Ve skutečnosti hraji jen několik NETENT her (Gonzos quest, Starburst), takže obvykle hraji v kasinech, která mají pragmatické, playngo, relax, betsoft (Rooks Revenge je slušná odbočka z Gonzos questu) a microgaming/hry po celém světě). Pokud jde o kasina, ve kterých hraji a která ve skutečnosti mají hry NETENT, jedno z nich provozuje vláda Alberty, takže bych předpokládal, že je to legální, ale NETENT je jediný velký poskytovatel, který mají, ostatní automaty jsou hry, které Hrál jsem na VLT před 15 lety. A jediné další kasino, ve kterém jsem mohl hrát NETENT, je Goldwin, jsou legitimní, ale berou si tam sladký čas, aby lidi vydělali, a na výběr je minimum 100 $.
Viděl jsem Gonzos quest v jiných kasinech, ale nepoužívali NETENT, zapomněl jsem jméno poskytovatele, které používali, ale je to trochu podezřelé.
There is only a few NETENT games I actually play(Gonzos quest, Starburst) so I usually play at casinos that have pragmatic, playngo, relax, betsoft(Rooks Revenge is a decent knock off of Gonzos quest) and microgaming/games global). As far as the casinos I play at that actually have NETENT games, one of them is ran by the government of Alberta, so I would assume it's legit, but NETENT is the only big provider they have, the rest of there slots are games that I used to play on VLTs, 15 years ago. And the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout.
I've seen Gonzos quest at other casino's but they werent using NETENT, I forget the providers name that they were using, but it's a little suspicious.
Oh, dobře, chápu. Jste opravdu na online hraní, že? Hlavní věc je dívat se na to jako na koníček a nic víc, a pak věřím, že by to mohla být zábava.
Mohu se zeptat, jaká je podle vás přiměřená doba čekání na výběr?🤔
Co tím myslíš, že je to trochu podezřelé? Možná nemají dobré vztahy s Netentem, nebo jsou pro ně poplatky vysoké.🤷♀️ Samozřejmě jen spekuluji.
Oh, okay, I see. You are really into online gaming, right? The main thing is to look at it as a hobby and nothing more, and then I beleive it really could be fun.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
What do you mean that it is a little suspicious, though? Maybe they do not have good relations with Netent, or the fees are high for them.🤷♀️ I am just speculating, of course.
Tak trochu sis tam odpověděl na svou otázku.
jeden z nich provozuje vláda Alberty..
Vládní dohody obvykle přicházejí s dohodou o exkluzivitě. To je důvod, proč zde, v Manitobě, nemohu hrát hry IGT nikde kromě kasin/barů licencovaných naší herní komisí, protože PlayNow (BC a Manitoba) mají výhradní práva na jejich knihovnu; což je na hovno, protože většina her, které nabízejí, je z roku 2021 nebo dříve.
jediné další kasino, ve kterém jsem mohl hrát NETENT, je Goldwin, jsou legitimní, ale berou si tam sladký čas, aby lidi vydělali, a na výběr je minimum 100 $
Ach, Goldwine. Kdysi mě tam bavilo hrát. Téměř všechny jejich hry s >96% RTP a já jsem také mohl hrát NetEnt, což je také v mých očích velmi zaujalo.
I když jim zaplacení trvalo věčnost (v některých případech více než týden), vždy nakonec zaplatili. Jen jsem se ujistil, že jsem se odtamtud držel dál, dokud to neudělali, protože víte, že jen čekali, až to zrušíte, aby mohli začít s 5denním zpracováním znovu.
Jakmile ale změnili operátora, přestal jsem tam hrát. Také jsem přestal hrát ve West Casino a nikdy jsem neprovedl vklad v žádném z jejich zjevných sesterských kasin. Vypustili RTP, některé hry se přestaly načítat a od podpory jsem nemohl dostat přímou odpověď na nic.
Na okraj, zdá se, že znovu provozují 96% verze her. Přesto bych jim nevěřil.
You kind of answered your own question there.
one of them is ran by the government of Alberta..
Government deals usually come with an exclusivity agreement. That's why here, in Manitoba, I can't play IGT games anywhere except for casinos/bars licensed by our gaming commission, as PlayNow (BC and Manitoba) have exclusive rights to their library; which sucks major ass, as most of the games they offer are from 2021 or earlier.
the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout
Ah, Goldwin. I used to enjoy playing there. Almost all of their games with >96% RTP and I could also play NetEnt, which also made them very sus in my eyes.
While they did take forever to pay (over a week in some cases), they always did eventually pay up. I just made sure I stayed away from there until they did, as you know they were just waiting for you to cancel it so they could start the 5-day processing all over again.
Once they changed operators, however, I quit playing there. I also stopped playing at West Casino and never deposited at any of their obvious sister casinos. They dropped RTP, some games stopped loading, and I couldn't get a straight answer from support about anything.
On a side note, they do seem to be running the 96% versions of games again. Still wouldn't trust em, though.
Ahoj lidi, musím říct, že je opravdu frustrující, kolik platforem v dnešní době používá falešné hry. Zdá se, že se to nyní stalo normou. Na poctivost a transparentnost her se už můžete spolehnout jen stěží.
Hey guys, I have to say it's really frustrating how many platforms are using fake games these days. It seems like it's become the norm now. You can hardly rely on the honesty and transparency of the games anymore.
Hey Leute, ich muss sagen, dass es echt frustrierend ist, wie viele Plattformen mittlerweile gefälschte Spiele nutzen. Es scheint, als wäre das mittlerweile zur Norm geworden. Man kann sich kaum noch auf die Ehrlichkeit und Transparenz der Spiele verlassen.
Neřekl bych, že používají falešné hry, protože EveryMatrix je pravděpodobně největší herní agregátor na světě. Nemyslím si, že by riskovali své podnikání kvůli krátkodobému prospěchu, který by falešné hry přinesly.
I wouldn't say they're using fake games, as EveryMatrix is probably the biggest gaming aggregator in the world. I don't think they'd risk their business for the short term benefit that fake games would bring.
Mohu se zeptat, jaká je podle vás přiměřená doba čekání na výběr?🤔
Dva dny, max.
Pokud je plně ověřeno, nemělo by to trvat déle než 24 hodin.
Jsme v době, kdy se peníze převádějí okamžitě. Jakmile peníze obdrží, měli by být schopni je poslat zpět.
Skutečnost, že některá kasina jsou toho schopna, zatímco jiná zdánlivě zaberou větší část týdne, ukazuje, že zpoždění jsou VŽDY zdržující taktikou; buď v naději, že to zrušíte a zlehčíte, nebo dáte jejich „finančnímu" oddělení čas na nalezení potenciálního porušení pravidel.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
Two days, max.
If fully verified, shouldn't take longer than 24-hours.
We're in a day and age where money is transferred instantly. As fast as they receive the money, they should be able to send it back.
The fact that some casinos are capable of this while others seemingly take the better part of a week, shows that the delays are ALWAYS a stalling tactic; either in the hopes you cancel and play it down or to give their "finance" department time to find a potential rule violation.
Chápu, že některá kasina mohou mít tuto taktiku, ale nepovažoval bych to vždy za problém, pokud jsou výběry ještě delší. Může do toho vstoupit spousta dalších faktorů. Vyloučili jste ověřování, protože jste zmínili případ, kdy jste ověřeni, ale přesto si myslím, že jste se s kasinem setkali s více než jedním technickým problémem. Pokud jen natahují čas na zrušení a ztrátu zůstatku, myslím, že je to neseriózní a kasina jen přijdou o další hráče, což pro ně asi nedává moc smysl. Ale vím, že se to čas od času může stát, zvláště když má poskytovatel třetí strany potíže. Někdy je to těžké vysvětlit hráčům, protože píší kasinu a ne konkrétně zmíněné straně, která žádost zpracovává. Někdy by bylo důležité, aby hráči rozuměli i takovým věcem. Samozřejmě souhlasím s tím, že pokud kasino není upřímné, můžeme mluvit o různých taktikách, jako jste zmínil.
Napadá mě však ještě jeden skvělý příklad, když posílám peníze někomu ze své banky, někdy se nestihnou zpracovat ani za jeden den, což mi v dnešní době také přijde dost nepohodlné. Pak chápu, že když mají kasina problém, není to nic příjemného.
I understand that some casinos may have this tactic, but I wouldn't always consider it a problem if the withdrawals are even longer. A lot of other factors can come into it. You eliminated verification because you mentioned a case where you are verified, but I still think you have encountered more than one technical problems with the casino. If they are just stretching the time to cancel and lose the balance, I think that's unserious and the casinos will just lose more players, which probably doesn't make much sense for them. But I know it can happen from time to time, especially when a third party provider is in trouble. It's sometimes hard to explain to players because they are writing to the casino and not specifically to the mentioned party which is processing the request. Sometimes it would be important for players to understand such things as well. Of course, I agree that if the casino is not honest then we can talk about different tactics like you mentioned.
However, I can think of another great example, when I send money to someone from my bank, sometimes it can't be processed even in one day, which nowadays I also find quite inconvenient. Then I understand that when casinos have a problem, it's not pleasant.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.