Ahoj.
Dovolte mi zde zmínit důvody, které máte pro tato odmítnutí.
"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Zdá se, že jste nezmínili, proč je kasino tak špatné, kromě toho, že jste prohráli. Kasina mají vždy výhodu nad hráči, takže ve všech kasinech je běžná situace, že hráč prohraje." vklad. Napište laskavě novou recenzi s více podrobnostmi, aby byla užitečnější pro ostatní hráče. Uživatelské recenze by neměly sloužit jako pomsta kasinům, kde jste o svůj vklad přišli."
Plus:
"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Zdá se, že jste nezmínili, proč je kasino tak špatné, kromě toho, že jste prohráli. Kasina mají vždy výhodu nad hráči, takže ve všech kasinech je běžná situace, že hráč prohraje." vklad. Napište laskavě novou recenzi s více podrobnostmi, aby to bylo užitečnější pro ostatní hráče. Děkujeme za pochopení."
Bohužel jste si to vzal tak osobně, nemám s vámi žádný problém, pouze se snažím zachovat objektivní hodnocení uživatelů.
Všimli jste si, že jste zatím odeslali 27 recenzí sestávajících z 24krát 1hvězdičkových recenzí, které prohlašují, že kasina jsou víceméně podvod, protože jste prohráli – vše je zmanipulováno?
Poslední z nich vypadá jako past, uděluje stejnému kasinu 5 hvězdiček, aby vám poskytl důkaz, že jsou schváleny pouze dobré recenze – obsahující „LOL". Vidím to jako dost neférovou situaci. Osobně to však nechápu.
Pro dokreslení obrazu zde: pouze dvakrát jste ocenili kasina 2 hvězdičkami.
Proto jsem odmítl recenze postrádající konkrétní nebo užitečné informace.
Pokud jde o ostatní hráče, bereme v úvahu také historii jejich uživatelských recenzí. V ideálním světě by nic z toho neexistovalo; momentálně nemůžeme zpětně kontrolovat každého hráče, takže to děláme za pochodu.
Neexistuje žádný osobní aspekt, jen nám momentálně chybí čas na upřesnění ohledně již odeslaných recenzí.
Hello there.
Allow me to mention here the reasons you got for those rejections.
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. User reviews shouldn't serve as a revenge against casinos where you lost your deposit."
plus:
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. Thank you for your understanding."
Sadly, you took that so personally, I have no problem with you, I only aim to keep the user rating unbiased.
Have you noticed you have submitted 27 reviews so far consisting of 24 times 1-star reviews proclaiming casinos are more or less a scam because you lost - all is manipulated?
The last one seems like a trap, awarding the same casino with 5 stars to give you proof only good reviews are approved- containing "LOL". I see that as quite a dishonest situation. Not getting that personally, though.
To paint the picture in full here: only two times you have awarded casinos with 2 stars.
Hence I rejected the reviews lacking any concrete or helpful information.
Regarding other players, we also consider their user reviews history. In an ideal world, none of those would exist; momentarily, we cannot check each player retroactively, so we do that along the way.
There's no personal aspect, we're just currently lacking the time to be precise regarding already submitted reviews.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: