Ahoj!
Ověřování poskytovatele her zde neděláme. Takže asi nekonečně dlouho.
A teď vážně, co chcete, prosím, zkontrolovat? To je další drobný rozdíl, viďte? Naši hoši neověřují; přezkoumávají.
Máte na mysli kasino, na které byste se chtěli zeptat?
Hi!
Verifying a game provider is not something we do here. So, infinitely long, I guess.
Now seriously, what do you aim to get reviewed, please? It's another slight difference, you see? Our guys do not verify; they review.
Do you have a casino in mind you would like to ask about, please?
Pokud je ověření poskytovatele hry delší než měsíc, co mám dělat? Měly by existovat nějaké lhůty pro toto ověření?
If the game provider verification is more than a month, what should I do then? There should be some deadlines for this verification?
Если проверка провайдера игры больше месяца что тогда делать? Должны же быть какие-то сроки по этой проверке?
Mám pocit, že mluvíte o poskytovateli her, který ověřuje vaši herní historii pro kasino; je to tak, prosím?
Velmi pravděpodobně pro to neexistuje žádný konečný časový rámec. V některých případech kasina uvádějí, že to může trvat až 90 dní.
Víceméně záleží na poskytovateli hry a jeho schopnosti vyšetřovat.
V každém případě se zdá, že toto kasino je v obrovské nabídce i s výběry. Doporučuji si také přečíst toto vlákno:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
I feel like you are talking about a game provider verifying your gaming history for a casino; is that so, please?
There is very likely no ultimate time frame for that. In some cases, casinos say it may take up to 90 days.
More or less, it depends on the game provider and his ability to investigate.
In any case, this casino seems to be in a huge dealy even with withdrawals. I suggest you read this thread too:
https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈
Zkuste tedy chvíli počkat, až se ozve kasino. Nemají něco o podobném vyšetřování napsané v podmínkách? Někde jsem narazil, kde kasino psalo, jak dlouho to může trvat.
Nicméně do toho bych nešel a asi budeme muset být trochu trpěliví. Pokud vás kasino odepsalo a trvá to docela dlouho, dejte mi vědět.
So try to wait a while to hear from the casino. Don't they have something about a similar investigation written in the terms and conditions? I've come across somewhere where the casino had written how long it could take.
However, I wouldn't go by that and we will probably have to be a bit patient. If the casino has written you off and it's taken quite a long time, let me know.
U rulety a blackjacku je běžné ověření u poskytovatele hry. To však netrvá měsíce a většina kasin má obvykle vlastní metodu. Všiml jsem si, že se běžně používá ke zpoždění vašeho výběru. Vzhledem k tomu, křivé kasino používat tento důvod po celou dobu. Zatímco v lepších kasinech jsem nikdy nezažil „ověření u poskytovatele her".
It is common with Roulette and Blackjack to verify with the game provider. However, that wont take months and usually most casinos have an in-house method. I noticed it is commonly used to delay your withdrawal. Since crooked casino use this reason all the time. While at better casinos I never have experienced a "verification with game provider".
Také jsem viděl v dobrých kasinech, že zkoumali hru. Někdy to může pocházet i od samotného poskytovatele hry, pokud si není něčím jistý. Každopádně to není nic neobvyklého v žádném kasinu.
Už jste někdy měli podobnou situaci?
I've also seen in good casinos that they investigated the gameplay. Sometimes it can also come from the game provider itself if they are not sure about something. Anyway, it's not something that's uncommon at any casino.
Have you ever had a situation like this before?
Myslím, že většina kasin používá ''kontrolu'' jako způsob, jak zpozdit výplatu. Chápu, že pokud vyhrajete velkou částku na blackjacku nebo ruletě, kasino si chce být jisté, že se nejedná o žádné podvádění. V některých kasinech se však tento postup nespustí nikdy a v jiných kasinech se spouští neustále. Opravdu záleží na kasinu na tom, jak těžké chtějí, aby bylo pro hráče výběr.
I think most casinos use ''checking'' as a way to delay your pay out. I understand if u win a huge amount on Blackjack or Roulette the casino wants to be certain their is no cheating involved. However, on some casinos this procedure is never triggered and on other casinos it is triggered all the time. It really depends on the casino on how difficult they want it to make for players to withdraw.
Jasně chápu, o čem mluvíš. Může se stát, že se to děje z takových důvodů, to nepopírám. Jen jsem chtěl říct, že to není nic neobvyklého. Stává se to hodně i s bonusy.
Hráči tedy musí počítat s tím, že tomu tak může být v každém kasinu, které hrají.
Na druhou stranu, pokud kasino provádí vyšetřování po dlouhou dobu, je možné s námi otevřít stížnost a my se pokusíme pomoci. 🙂
I clearly understand what you are talking about. It may be that it happens for such reasons, I do not deny that. I just wanted to say that it is not something that is unusual. It happens a lot with bonuses too.
So players have to take it in account that can be the case in every casino they play.
On the other hand if the casino is doing investigation for a long time, it is possible to open a complaint with us an we will try to help. 🙂
Narazili jste prosím na nějaké chyby na našem webu? Můžeš nám říct víc?
Have you experienced some errors on our website, please? Could you tell us more?
Ahoj!
Nejsem si jistý časovým rámcem, ale mohu se s vámi podělit o dvě zkušenosti.
první, minulý rok, kdy mi kasino nechtělo vyplatit peníze kvůli nějakým omluvám v dokumentech, ale celkově mě asi po 1 měsíci kontaktovali poskytovatelé hry a potvrdili mi výhru (pak jsem si uvědomil, že zkontrolovali hru, aniž by mi to řekli).
a druhá aktuální zkušenost. Ve skutečnosti jsem v ruletě vyhrál velkou částku a od 45 dnů Casino stále říká, že čekají na konečné informace od poskytovatele. Upřímně, i když pevně věřím, že Casino Guru je ve skutečnosti nejlepším prostředníkem v těchto scénářích, jsem trochu znechucený, protože uplynula dlouhá doba. Ale stále doufám, že mi tým pomůže získat to, co jsem oprávněně vyhrál.
celkově si myslím, že neexistuje konkrétní časový rámec. Myslím, že to může záviset na zahrnutých relacích, hrách, kolik jste hráli a tak dále. Také se domnívám, že se může lišit u poskytovatele z desítek důvodů.
Ale pro jistotu bych souhlasil s navržením jakési lhůty (třeba do 30 dnů), aby někdo věděl něco víc, místo aby duševně onemocněl kvůli nedostatku komunikace a transparentnosti.
Co si myslíte o mém názoru?
Hello!
Im not sure about the timeframe but I can share with you two experiences.
the first one, last year where a Casino did not want to pay me out because of some excuses on docs but overall I got contacted from a game provider after approx 1 month and they confirmed my winnings (then I realised they checked the gameplay without mentioning it to me).
and a second current experience. Actually I won a large sum at roulette and since 45 days Casino keeps saying they are awaiting the final info from the provider. Honestly, even tho I strongly believe Casino Guru is actually the best intermediary in these scenarios, im a bit discouraged as long time has passed. But I still hope the Team will help me out to get what I legit won.
overall, I think that there is not a specific timeframe. I think it may depends on the sessions involved, games, how much you played and so on. Also, I believe it may vary on provider for dozens of reasons.
But for sure I would agree on proposing a sort of deadline (like up to 30 days) so someone would know something more instead of getting mentally sick due to the lack of communication and transparency.
What do you guys think of my opinion?
Hej.
Děkuji za sdílení vašich zkušeností.
Máte pravdu, že by bylo nejlepší, kdyby byl při kontrole u poskytovatele hry uveden určitý časový rámec. Někdy to opravdu může trvat dlouho.
Držím palce k co nejrychlejšímu vyřešení vašeho aktuálního případu, určitě. 🤞
Hey.
Thank you for sharing your experiences.
You are right that it would be best if some timeframe is provided when checking with the game provider. It really can take a long time sometimes.
I am keeping my fingers crossed for the fastest resolution of your current case, for sure. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.