DomůFórumVýrobci herKontrola poskytovatele hry

Kontrola poskytovatele hry

 od serz1502
|
1 606 zobrazení 14 odpovědí |
|

Jak dlouho může trvat ověření poskytovatele?

Automaticky přeloženo:
serz1502

Ahoj!

Ověřování poskytovatele her zde neděláme. Takže asi nekonečně dlouho.

A teď vážně, co chcete, prosím, zkontrolovat? To je další drobný rozdíl, viďte? Naši hoši neověřují; přezkoumávají.

Máte na mysli kasino, na které byste se chtěli zeptat?

Automaticky přeloženo:

Ano kasino ybets

Automaticky přeloženo:

Pokud je ověření poskytovatele hry delší než měsíc, co mám dělat? Měly by existovat nějaké lhůty pro toto ověření?

Automaticky přeloženo:
serz1502

Mám pocit, že mluvíte o poskytovateli her, který ověřuje vaši herní historii pro kasino; je to tak, prosím?

Velmi pravděpodobně pro to neexistuje žádný konečný časový rámec. V některých případech kasina uvádějí, že to může trvat až 90 dní.

Víceméně záleží na poskytovateli hry a jeho schopnosti vyšetřovat.

V každém případě se zdá, že toto kasino je v obrovské nabídce i s výběry. Doporučuji si také přečíst toto vlákno:

https://kazinoazov.net/forum/kazino/ybets-casino--obschee-obsuzhdenie/17 👈👈




Automaticky přeloženo:

Ano poskytovatel her

Automaticky přeloženo:
serz1502

Zkuste tedy chvíli počkat, až se ozve kasino. Nemají něco o podobném vyšetřování napsané v podmínkách? Někde jsem narazil, kde kasino psalo, jak dlouho to může trvat.

Nicméně do toho bych nešel a asi budeme muset být trochu trpěliví. Pokud vás kasino odepsalo a trvá to docela dlouho, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

U rulety a blackjacku je běžné ověření u poskytovatele hry. To však netrvá měsíce a většina kasin má obvykle vlastní metodu. Všiml jsem si, že se běžně používá ke zpoždění vašeho výběru. Vzhledem k tomu, křivé kasino používat tento důvod po celou dobu. Zatímco v lepších kasinech jsem nikdy nezažil „ověření u poskytovatele her".

Automaticky přeloženo:
noviesol

Také jsem viděl v dobrých kasinech, že zkoumali hru. Někdy to může pocházet i od samotného poskytovatele hry, pokud si není něčím jistý. Každopádně to není nic neobvyklého v žádném kasinu.

Už jste někdy měli podobnou situaci?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Myslím, že většina kasin používá ''kontrolu'' jako způsob, jak zpozdit výplatu. Chápu, že pokud vyhrajete velkou částku na blackjacku nebo ruletě, kasino si chce být jisté, že se nejedná o žádné podvádění. V některých kasinech se však tento postup nespustí nikdy a v jiných kasinech se spouští neustále. Opravdu záleží na kasinu na tom, jak těžké chtějí, aby bylo pro hráče výběr.

Automaticky přeloženo:
noviesol

Jasně chápu, o čem mluvíš. Může se stát, že se to děje z takových důvodů, to nepopírám. Jen jsem chtěl říct, že to není nic neobvyklého. Stává se to hodně i s bonusy.

Hráči tedy musí počítat s tím, že tomu tak může být v každém kasinu, které hrají.

Na druhou stranu, pokud kasino provádí vyšetřování po dlouhou dobu, je možné s námi otevřít stížnost a my se pokusíme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:

Zažil někdo někdy situaci, kdy se hry zdarma nenačítají, i když by měly?????

Automaticky přeloženo:
Anonymized759

Narazili jste prosím na nějaké chyby na našem webu? Můžeš nám říct víc?

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Nejsem si jistý časovým rámcem, ale mohu se s vámi podělit o dvě zkušenosti.


první, minulý rok, kdy mi kasino nechtělo vyplatit peníze kvůli nějakým omluvám v dokumentech, ale celkově mě asi po 1 měsíci kontaktovali poskytovatelé hry a potvrdili mi výhru (pak jsem si uvědomil, že zkontrolovali hru, aniž by mi to řekli).


a druhá aktuální zkušenost. Ve skutečnosti jsem v ruletě vyhrál velkou částku a od 45 dnů Casino stále říká, že čekají na konečné informace od poskytovatele. Upřímně, i když pevně věřím, že Casino Guru je ve skutečnosti nejlepším prostředníkem v těchto scénářích, jsem trochu znechucený, protože uplynula dlouhá doba. Ale stále doufám, že mi tým pomůže získat to, co jsem oprávněně vyhrál.


celkově si myslím, že neexistuje konkrétní časový rámec. Myslím, že to může záviset na zahrnutých relacích, hrách, kolik jste hráli a tak dále. Také se domnívám, že se může lišit u poskytovatele z desítek důvodů.

Ale pro jistotu bych souhlasil s navržením jakési lhůty (třeba do 30 dnů), aby někdo věděl něco víc, místo aby duševně onemocněl kvůli nedostatku komunikace a transparentnosti.


Co si myslíte o mém názoru?

Automaticky přeloženo:
ricmastrangelo

Hej.

Děkuji za sdílení vašich zkušeností.

Máte pravdu, že by bylo nejlepší, kdyby byl při kontrole u poskytovatele hry uveden určitý časový rámec. Někdy to opravdu může trvat dlouho.

Držím palce k co nejrychlejšímu vyřešení vašeho aktuálního případu, určitě. 🤞

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky