FórumSoutěžeTurnaje z minulého týdne

Turnaje z minulého týdne

před 2 měsíci od charinvelez
|
1541 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Minulý týden jsem skončil třetí. Jak udělujete cenu?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od charinvelez byl odstraněn správcem Jaro
charinvelez
před 2 měsíci

Dobrý den, je Vám zaslán email, který musíte potvrdit a následně by Vám měl přijít voucher také emailem.

Obdrželi jste potvrzovací e-mail?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud dorazil potvrzovací email

Automaticky přeloženo:
charinvelez
před měsícem

Výborně a proto je potřeba to potvrdit a obrnit se trpělivostí a čekat. Juraj by měl voucher poslat i emailem. Pokud se tak v dohledné době nestane tak napište a já zjistím jaká je situace.😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kupón jsem ještě neobdržel!

Automaticky přeloženo:
charinvelez
před měsícem

Nazdárek.

Pokud vím, tyto poukázky jsou zasílány několikrát za měsíc, rozdělené do větších skupin. Dejme tomu ještě pár dní, prosím. Mezitím se Juraje zeptám na další várku.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kupón jsem ještě neobdržel!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj!

Podle informací, které jsem nasbíral, bych očekával, že se věci pohnou dál. Máte prosím aktualizaci nebo voucher?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od charinvelez Skryl Romi
Důvod: Falešné informace s cílem dezinformovat hráče.
před měsícem

Podvodníci!!!!

Automaticky přeloženo:
charinvelez
před měsícem

Myslím, že tato ostrá slova nejsou potřeba. Stačí trocha trpělivosti a voucher obdržíte. Bylo by to možné z vašich stránek, prosím?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, pokud to dorazilo, a k mému překvapení, když jsem přijal 20 eur od Amazonu, se ukázalo, že se pokusili strhnout můj účet deseti poplatky ve výši 38 eur. Co je to za plán, je to podvod!!!!

Automaticky přeloženo:
charinvelez
před měsícem

Vysvětlete prosím, kdo by se pokusil strhnout váš účet. Tady opravdu nechápu smysl.

Už jste ten poukaz obdržel a co to má prosím společného se všemi obviněními?

Pokuste se poskytnout více podrobností o problému, aby mu každý plně porozuměl a abychom se vyhnuli nedorozuměním, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jakmile jsem přijal bonus, pokusili se mi strhnout kartu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže každý den je již 14

Automaticky přeloženo:
charinvelez
před měsícem

Děkuji za vysvětlení.

Jak vidím ze snímků obrazovky, Amazon se vám snaží nabít. Že jo? Takže byste měli opravdu začít tím, že se na to všechno zeptáte své banky a poté kontaktujte Amazon, abyste získali nějaké vysvětlení.

Není třeba nás jako Casino Guru z toho všeho obviňovat. Nevidím tam smysl.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli se dozvíte něco nového. Rádi bychom viděli výsledek toho všeho, protože by to mohlo být opravdu užitečné i pro ostatní.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky