DomůFórumSociální a loterijní kasinaPulsz mě právě zablokoval

Pulsz mě právě zablokoval

6 354 zobrazení 8 odpovědí |
před 3 roky
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Přes rok hraji na pulzu, v lednu jsem hodně vydělal a teď jsem to všechno dostal. Poslední dobou jsem byl hodně dole a včera jsem konečně začal vyhrávat. Měl jsem peníze v hotovosti do své banky a na skrill. Pořád jsem hrál a udeřil a šel jsem ze hry, abych vydělal ještě nějaké peníze, a to mě vykoplo. Teď se nemohu přihlásit. Těch 200, které jsem vybral na skrill, přišlo dnes, ale 1600 do mé banky ne a stále jsem měl ve hře 1400, proč to udělat teď, mohli to udělat v lednu, je to tak divné?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

filefile to jsou moje poslední 2 výkupy, než jsi zamkl nebo úplně odebral můj účet.

Automaticky přeloženo:
mansoncharlie
před 3 roky

Ahoj, mansoncharlie

no, nemohu mluvit jménem Pulsz Casino , a proto, obávám se, nemohu odpovědět na vaši otázku.

Objevila se při pokusu o přihlášení nějaká chybová nebo informativní zpráva?

Obdrželi jste e-mail ohledně zablokování vašeho účtu z nějakého důvodu?

Upřímně si myslím, že byste měli podat stížnost prostřednictvím našeho centra řešení, stačí kliknout na odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Doufejme, že od kasina dostaneme nějaké odpovědi.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Máte někdo zkušenost se Skrillem?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 8 měsíci

Ahoj, možná bys mohl trochu více popsat, o co jde. Jaký druh sporu máte s tímto poskytovatelem plateb? Potřebujete něco zjistit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hrál jsem Pulsz a vyhrál jsem 6. 4. 2025. Po dvou dnech, kdy jsem se ptal na svou výhru, mi poslali e-mail s žádostí o ověření. Okamžitě jsem odeslal vše, co požadovali. Dnes jsem si zkontroloval účet a oni smazali mou stránku s výhrami, zablokovali mi hraní a nemůžu se s nikým spojit. file Toto ukazuje, jaké byly mé výhry v době, kdy jsem měl přístup, a poté, co jsem odeslal ověřovací dokumenty, které si vyžádali.

Děkuji. Co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
shannonmeek25
před 6 měsíci

První krok jste udělali: podali jste zde svou stížnost .

Náš tým bude muset celou situaci prošetřit a doufejme, že se nám podaří zjistit, co se děje.

Proto od vás váš pracovník pro řešení stížností potřebuje více informací, proto prosím odpovězte na otázky, kdykoli je to možné.

Jak dlouho už hraješ na téhle stránce, jestli ti nevadí, že se ptám?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hraji už asi 2 týdny.

Automaticky přeloženo:
shannonmeek25
před 6 měsíci

Dobře. Takže toto je tvůj první výběr a jsi tu docela nováček.

Nedávno jsme do naší databáze přidali loterie a společenská kasina, takže doufám, že s vámi budeme moci něco udělat a pomoci vám. 🤞

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.