Zde je něco z toho, co bylo řečeno:
systém "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua skončil téměř slepý kvůli šedému zákalu spojenému s ostatními
vážné neřešitelné problémy se zrakem.
Toto je systém, který často používal a který prohlašoval za svůj.
Dynamika je tak snadná, že není třeba vysvětlovat, jak fungují.
Její vydání je poctou tomuto neúnavnému bojovníkovi proti kolu, které měl,
Jako každý měl špatné i dobré dny, ale přežil.
Zechnas/2014.
}
metoda "hlavní"
začít
při zahájení nové relace
začít
// Dorovnání na začátek a sázku na postup.
zavolejte "začít";
konec
// Volání podprogramů
volat "sázky";
zavolat "kontrola";
konec
metoda "začít"
začít
kopírovat seznam [roh(2:6),roh(14:18),roh(26:30),roh(2:6),roh(14:18),roh(26:30),roh(2:6) ), roh (14:18), roh (26:30),
roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),
roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),
roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh (26:30),roh (2:6),roh (14:18),roh(26:30)] pro záznam "posuvné" rozložení;
kopírovat seznam [roh(1:5),roh(13:17),roh(25:29),roh(1:5),roh(13:17),roh(25:29),roh(1:5) ),roh(13:17),roh(25:29),
roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),
roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),
roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh (25:29),roh (1:5),roh (13:17),roh(25:29)] pro rozložení záznamu "sliding2";
kopírovat seznam [roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12 ),roh(20:24),roh(32:36),
roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh (20:24),roh (32:36),
roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh (20:24),roh (32:36),
roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh(20:24),roh(32:36),roh(8:12),roh (20:24),roh(32:36)] pro rozložení záznamu "sliding3";
kopírovat seznam [roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11 ),roh(19:23),roh(31:35),
roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh (19:23),roh (31:35),
roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh (19:23),roh (31:35),
roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh(19:23),roh(31:35),roh(7:11),roh (19:23),roh(31:35)] pro rozložení záznamu "sliding4";
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] zaznamenat data "sekvence"; // Typický postup pro hru s desítkami nebo sloupci.
vložte 1 do "posuvného" indexu rozložení záznamu;
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding2";
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding3";
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding4";
vložte 3 do sloupce b
konec
metoda "kontrola"
začít
//Získejte kontrolu
pokud netto > 0
začít
vložte 1 do datového indexu „následnosti" záznamu;
konec
pokud netto < 0
//kontrola ztráty
začít
přidat 1 do datového indexu "následnosti" záznamu;
konec
pokud záznam "následnictví" datový index > záznam "následnictví" počet dat
začít
vložte 1 do datového indexu „následnosti" záznamu;
konec
konec
metoda "sázky"
začít
vložte 100% data "následnosti" záznamu do "posuvného" rozložení;
vložte 100% data "sukcese" záznamu do rozložení "sliding2" záznamu;
vložte 100% data "sukcese" záznamu do rozložení záznamu "corridizas3";
vložte 100% data "sukcese" záznamu do rozložení záznamu "corridizas4";
vložte 3 do sloupce b
if record "posuvné" rozložení indexu >= záznam "posuvného" rozložení počtu
začít
vložte 1 do "posuvného" indexu rozložení záznamu;
konec
jiný
začít
přidat 1 do "posuvného" indexu rozložení záznamu;
konec
// 2
if record "sliding2" layout index >= record "sliding2" layout count
začít
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding2";
konec
jiný
začít
přidat 1 do indexu rozložení záznamu "sliding2";
konec
//3
if record "sliding" layout index >= record "sliding3" layout count
začít
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding3";
konec
jiný
začít
přidat 1 do indexu rozložení záznamu "sliding3";
konec
// 4
if record "sliding4" layout index >= record "sliding4" layout count
začít
vložte 1 do indexu rozložení záznamu "sliding4";
konec
jiný
začít
přidat 1 do indexu rozložení záznamu "sliding4";
konec
pokud bankroll > 0
začít
Zobrazit
„Právě jste vyhráli alespoň 2 žetony.
Bylo to minimum poskytnuté pro systém.
Relace bude uzavřena. Začít znovu."
konec
pokud bankroll < -30
začít
Zobrazit
„Právě jsi ztratil dost.
Bylo to maximum plánované pro systém.
Relace bude uzavřena. Začít znovu."
zastavit relaci
konec
Konec
Here is some of what was said:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua has ended up almost blind due to cataracts associated with others
serious unsolvable vision problems.
This is a system that he used frequently and that he claimed as his own.
The dynamics are so easy that there is no need to explain how they work.
Its publication is a tribute to this tireless fighter against the wheel he had,
Like everyone, bad and good days, but he survived.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting a new session
begin
// Call to the start and progression bet.
call "begin";
end
// Call subroutines
call "bets";
call "check";
end
method "begin"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6 ), corner(14:18), corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner (14:18),corner(26:30)] for record "sliding" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5 ),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner (13:17),corner(25:29)] for record "sliding2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12 ),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner (20:24),corner(32:36)] for record "sliding3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11 ),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner (19:23),corner(31:35)] for record "sliding4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sequence" data; // Typical progression for dozens or columns game.
put 1 in record "sliding" layout index;
put 1 in record "sliding2" layout index;
put 1 in record "sliding3" layout index;
put 1 in record "sliding4" layout index;
put 3 in column b
end
method "check"
begin
//Gain check
if net > 0
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
if net < 0
//loss check
begin
add 1 in record "succession" data index;
end
if record "succession" data index > record "succession" data count
begin
put 1 in record "succession" data index;
end
end
method "bets"
begin
put 100% record "succession" data in record "sliding" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "sliding2" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data in record "corridizas4" layout;
put 3 in column b
if record "sliding" layout index >= record "sliding" layout count
begin
put 1 in record "sliding" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding" layout index;
end
// 2
if record "sliding2" layout index >= record "sliding2" layout count
begin
put 1 in record "sliding2" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding2" layout index;
end
//3
if record "sliding" layout index >= record "sliding3" layout count
begin
put 1 in record "sliding3" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding3" layout index;
end
// 4
if record "sliding4" layout index >= record "sliding4" layout count
begin
put 1 in record "sliding4" layout index;
end
else
begin
add 1 in record "sliding4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
"You just won at least 2 chips.
It was the minimum provided for the system.
The session will be closed. Start again."
end
if bankroll < -30
begin
display
"You just lost enough.
It was the maximum planned for the system.
The session will be closed. Start again."
stop session
end
End
Aquí algo de lo dicho:
system "Zechnas - Francisco Delaguagua v2.0"
{
Francisco Delaguagua ha terminado casi ciego por unas cataratas asociadas a otros
graves problemas sin solución en la vista.
Este es un sistéma que el usaba con frecuencia y que se atribuía como propio.
La dinámica es tan fácil que no hay que exponer su funcionamiento.
Su publicación es un tributo a éste luchador incansable contra la rueda que tuvo,
como todos, dias malos y buenos, pero que sobrevivió.
Zechnas/2014.
}
method "main"
begin
while starting una new session
begin
// Llamada a la apuesta de inicio y progresion.
call "comenzar";
end
// LLamada subrutinas
call "apuestas";
call "chequeo";
end
method "comenzar"
begin
copy list [corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30) ,
corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30),corner(2:6),corner(14:18),corner(26:30)] para record "corredizas" layout;
copy list [corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),
corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29),corner(1:5),corner(13:17),corner(25:29)] para record "corredizas2" layout;
copy list [corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),
corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36),corner(8:12),corner(20:24),corner(32:36)] para record "corredizas3" layout;
copy list [corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),
corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35),corner(7:11),corner(19:23),corner(31:35)] para record "corredizas4" layout;
set list [1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1] record "sucesion" data; // Progresión típica para juego a docenas o columnas.
put 1 en record "corredizas" layout index;
put 1 en record "corredizas2" layout index;
put 1 en record "corredizas3" layout index;
put 1 en record "corredizas4" layout index;
put 3 en column b
end
method "chequeo"
begin
//Chequeo ganancia
if net > 0
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
if net < 0
//Chequeo pérdida
begin
add 1 en record "sucesion" data index;
end
if record "sucesion" data index > record "sucesion" data count
begin
put 1 en record "sucesion" data index;
end
end
method "apuestas"
begin
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas2" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas3" layout;
put 100% record "sucesion" data en record "corredizas4" layout;
put 3 en column b
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas" layout count
begin
put 1 en record "corredizas" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas" layout index;
end
// 2
if record "corredizas2" layout index >= record "corredizas2" layout count
begin
put 1 en record "corredizas2" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas2" layout index;
end
//3
if record "corredizas" layout index >= record "corredizas3" layout count
begin
put 1 en record "corredizas3" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas3" layout index;
end
// 4
if record "corredizas4" layout index >= record "corredizas4" layout count
begin
put 1 en record "corredizas4" layout index;
end
else
begin
add 1 en record "corredizas4" layout index;
end
if bankroll > 0
begin
display
" Acaba de ganar mínimo 2 fichas.
Era lo mínimo previsto para el sistema.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
end
if bankroll < -30
begin
display
" Acaba de perder lo suficiente.
Era lo máximo previsto para el sistéma.
La sesión se cerrará. Comience de nuevo."
stop session
end
End
Automaticky přeloženo: