DomůFórumObecná diskuze o gamblinguZlatá říční hvězda

Zlatá říční hvězda

9 099 zobrazení 20 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Mám problém dostat zaplaceno. Dostal jsem e-mail s pozvánkou, abych se připojil, a bylo mi řečeno, že výplaty trvají 3 pracovní dny. Hrál jsem a zkoušel jsem vybírat a „manažer" mi řekl, že výběry bitcoinů mohou trvat až 18 pracovních dní. Má někdo další problémy s Gold River Star?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Nazdárek.

Měl jsem v úmyslu zkontrolovat recenzi kasina a stížnosti hráčů pro více podrobností, bohužel toto kasino ještě nebylo uvedeno na našich webových stránkách. Takže v tuto chvíli není známo.

V zásadě bych řekl, že až 18 pracovních dní na výběr kryptoměn je příliš. Nějaký konkrétní důvod takového zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Bez uvedení důvodu. Uplynulo 8 pracovních dnů a přestali odpovídat na mé e-maily. Nevypadá to dobře.


Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Doufal jsem v nějaký rozumný důvod 🙁.

Mohu prosím vědět, kdy byl váš účet ověřen? A navíc, je to váš první výběr tam?

Jde o to, že bych vám navrhl stížnost – jde jen o to, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření hráčů, zkontrolování všech nezbytností a poté pokračovat ve výběru.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za optání a ano, byl jsem dvakrát ověřen. Nejprve mě kontaktoval můj Mark Goldberg a poté VIP manažer "Maddy". Poslal jsem jim e-mailem dokumenty a dne 27. 3. 23 obdržel e-mail potvrzující, že jsem byl ověřen;

Kasino: Gold River Star (číslo podpory 73746543)

Doručená pošta

Zlatá říční hvězda

27. března 2023, 4:51 (před 9 dny)


Pozdravy,


Děkujeme za zaslání požadované dokumentace.


Vezměte prosím na vědomí, že nyní byly schváleny a váš účet bude schválen

odpovídajícím způsobem aktualizovány.


V případě dalších dotazů kontaktujte svého account managera popř

podpůrný agent.


S pozdravem,


Kasino: Gold River Star


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dostal jsem e-mailovou aktualizaci a je to velmi zvláštní.

zde je kopie;

Ahoj raymonde,

Doufám, že vám to vyjde.

Obecným pravidlem a podle našich podmínek může výběr trvat nejpozději do 18 pracovních dnů ode dne, kdy byl účet plně ověřen s příslušnými dokumenty.

Termíny výběru jsou určeny aktivitou účtu, celkovým počtem vkladů a senioritou.




Doufáme, že se brzy opět uvidíme online,


Maddy

VIP manažer

Zlatá říční hvězda

Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Ahoj.

Vždy chci pochopit obavy hráčů.

V podstatě vám řekli: „Pokud vkládáte jen příležitostně a nejste senior hráčem na vysoké úrovni, vaše výběry nejsou prioritou, a proto můžete čekat až 18 dní.

No, je to na hovno.

Máte stejný pocit?

Stále nemohu přijít na to, zda by reklamace něco změnila. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Souhlasím, to je hnus. Myslím, že jsou nové kasino a pokud se takto chovají ke svým zákazníkům, nebudou tu dlouho.


Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Znovu jsem o tom všem přemýšlel a víš co? Stížnost může být prozatím dobrým krokem.

Kasino jsme ještě nerevidovali, takže vytvořením stížnosti můžeme také zkontrolovat, jak řeší skutečné problémy. Pokud se vám nápad líbí, odešlete stížnost pomocí tohoto zeleného odkazu .

Žádný tlak, samozřejmě, jen cítím, že by se mělo něco udělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky, dám jim ještě pár dní, než podám stížnost.


Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Dejte mi vědět, pokud potřebujete další podrobnosti nebo nás prostě chcete informovat.

🤞 Doufám v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za kontrolu, už je to 9 pracovních dnů a dám jim ještě 1 týden.

Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Jasná věc. Pokud narazíte na něco dalšího, co stojí za sdílení, všichni oceníme každou aktualizaci.

Mezitím vám děkuji, že jste zůstali v kontaktu – doufám, že nebudete čekat příliš dlouho!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Uplynulo 14 pracovních dnů a já jsem jim poslal e-mail s žádostí o aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odpověděli na můj e-mail a řekli, že mají ještě čas dokončit výplatu.


Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Řekl bych, že kasino mělo dost času, aby vám zaplatilo, 14 pracovních dní je více než rozumné, pokud se mě zeptáte.

Takže bych moc neváhal a podal stížnost na kasino.

K tomu použijte tento odkaz .

Co si o tom nápadu myslíte?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chtěl jsem přidat ke své stížnosti, ale odkazy v e-mailu nefungovaly.

Vzpomněl jsem si na další informace.

Dej mi vědět.



Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Zkusili jste pro přístup ke stížnosti použít svůj profil?

file

Měl by vás tam dovést tento odkaz:

https://casino.guru/profile-complaints/213935/raymondgblevins


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Odpověděl jsem na druhý e-mail, prošel jsem a přidal své nové informace.

dík


Automaticky přeloženo:
raymond13
před 2 roky

Děkuji! Pokud narazíte na nějaké další problémy s odkazy, dejte mi vědět.



Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.