Děkuji za vaši odpověď. Stále mám problémy s Lucky Creek Online Casino, aby mi poskytlo mé požadované výběry $$....... Dám jim ještě pár dní (extravagantní, protože moje původní žádost byla podána v června 2022...!!!).
Poté zveřejní online, jak zacházejí se zákazníky… a jejich nedostatečnou schopnost reagovat, což jsem absolutně nezavinil.
Jako zákazník to byl zpočátku jen jednoduchý požadavek.
V reklamním světě si myslím, že skvělé produkty/služby obvykle získávají skvělé recenze. Tááák…….., pokud se nedají dohromady, moje odpověď (odpovědi) bude zdůrazňovat opak.
Q. - Pro vás: Můžete pro tyto typy problémů prozradit, odkud vaše finance pocházejí...??? Něco od organizací jako Lucky Creek Online Casino nebo přidružených organizací...??? Jste pronajatý __________ ???
Mike C.
Thank you for your response.. Still having problems with Lucky Creek Online Casino, to provide me my requested withdrawal $$’s....... Will give them a couple more days (extravagant, since my initial request was submitted in June 2022…..!!!).
Then, will publicize online how they treat customers… and their lack of responsiveness which was absolutely not of my making.
As a customer, it was initially just a simple request.
In the advertising world, I think great products / services normally get great reviews. Sooooo…….., unless they get their act together, my response(s) will be highlight the opposite.
Q. - To You: Can you disclose for these types of issues where your funding comes from..??? Anything from organizations such as Lucky Creek Online Casino, or associated organizations…??? Are you chartered by __________ ???
Mike C.