Vážení přátelé, jak se máte? Doufám, že se vám daří velmi dobře.
Říkám vám, že před více než týdnem jsem provedl vklad na stránce APUESTASHOUSE, kde obvykle hraji.
Ukázalo se, že vzhledem k tomu, že se peníze neobjevily v mém zůstatku, provedl jsem odpovídající reklamaci na kontaktní e-mail, na který mi odpověděli, že mám počkat 48 pracovních hodin a poslat jim potvrzení o vkladu ve formátu PDF, což jsem také splnil do písmene.
Ukázalo se, že uplynul týden, na žádný můj email neodpověděli, prakticky zmizeli. Můžete mi s tím pomoci? Moje uživatelské jméno na této stránce je PatrickBautista a vklad byl 75 000 $ 7. září.
Děkuju
Dear friends, how are you? I hope you are doing very well.
I tell you more than a week ago I made a deposit on the APUESTASHOUSE site where I usually play.
It turns out that since the money did not appear in my balance, I made the corresponding claim to the contact email, to which they replied that I should wait 48 business hours and send them the deposit receipt in PDF format, which I also complied with to the letter.
It turns out that a week has passed, they haven't answered any of my emails, they have practically disappeared. Can you help me with that? My username on that site is PatrickBautista and the deposit was for $75,000 on September 7th.
Thank you
Estimados, como estan, espero que muy bien.
Les cuento hace mas de una semana Hice un deposito en el sitio APUESTASHOUSE donde juego habitualmente.
Resulta que al no figurar el dinero en mi saldo hice el reclamo correspondiente al correo de contacto a lo que me contestaron que deberia esperar 48 horas habiles y enviarles el comprobante te deposito en formato PDF, cosa qeu tambien cumpli al pie de la letra.
Resulta que paso una semana, no me contestan ningun correo, practicamente han desaparecido. Pueden ayudarme con eso, mi usuario en ese sitio es PatrickBautista y el deposito fue por $75000 el dia 7 de setiembre.
Gracias