žádost o výběr

před 3 roky od Scorpion
|
3580 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj


Jsem v Casino Guru nový

Přicházím k vám s žádostí o informace o nejdelší čekací době, kterou jste kdy na webu Dublinbet měli, než bude žádost o výběr ve stavu Čeká na schválení Schváleno?

Podpora Dublinbet mi říká, že finanční oddělení schvaluje do 3 dnů a je již 4. den a stále není schváleno, zatímco obvykle do 2 dnů je schváleno, i když trvá dlouho, než dorazí na bankovní účet


Co dělat v tomto případě?

Děkuji


Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 3 roky

Všiml jsem si, že některá kasina měla tento týden velké problémy s nefungujícími výběry, takže to tak může být. Jakou platební metodu jste použili pro výběr? Upřímně řečeno, začal bych se bát, kdyby to trvalo déle než 7 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Bankovní převod jsem použil jako prostředek výběru.

Pokud je to, co říkáte, také pravdivé, trochu mě to uklidní.

Obdržel jsem e-mail s oznámením, že moje žádosti o výběr budou zítra schváleny a že se omlouvá za způsobené nepříjemnosti.

Bez dalšího počítání musíte počkat, až se převod dostaví na bankovní účet !!

Ale protože často všechno odkládá na zítra nebo na nějaký den, tak tomu moc nevěřím.

Uvidíme zítra nebo možná příští týden

V každém případě vás budu informovat.

Pokud to není správné, mohu podat stížnost na CasinoGuru?


v každém případě děkuji za odpověď

Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 3 roky

Samozřejmě můžete podat stížnost, ale pokud s vámi kasino komunikuje a nebyl to ani týden, počkám. Na tomto fóru existují případy zmiňující jiné kasino, kde hráči čekají na více výběrů během 14 dnů, ale nakonec to dostanou.

Špatné znamení je, když kasino neodpovídá na vaše zprávy nebo tvrdí, že jste porušili některé podmínky, ale to nevypadá jako váš případ.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Je to požadavek jako každý jiný, nic jsem neporušil.

Dnes odpověděli, že to bude vyřešeno velmi brzy a že mají technický problém s převodem plateb do mé země, ale pokud ano, myslím, že to nejen moje země uvidí příští týden. .

budu tě informovat

Děkujeme za vaši odezvu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Stav čekající na vyřízení je trochu divný vzhledem k tomu, že se jedná o web online kasina. Myslím, že byste pravděpodobně měli poslat stížnost, aby s tím mohli něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 3 roky

Myslím, že je to kvůli problémům s poskytovatelem plateb, které jsem zmínil dříve. Mnoho kasin mělo minulý týden stejný problém.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Taky doufám,

Podpora mi odpovídá, ale problém jejich řeči není správný a příliš proměnlivý.


Dnes posílám e-mail, abych to zkontroloval, odpověděli na stejnou zprávu z minulého týdne se stejnými chybami.


to je tedy velká KOPÍROVÁNÍ! Myslím, že berou lidi jako idioty, aniž by řekli, o co se skutečně jedná.


Nechám je chvíli déle a uvidím, co se stane, ale udělám jim dobrou reklamu, pokud to bude pokračovat správným směrem!


Na začátku je to 3 dny poté, co je zítra, pak příští týden a dostanu stejnou zprávu, což mě přivádí zpět na příští týden



Co si o tom myslíš, Danieli, prosím?

Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 3 roky

Vidím to docela často. Kasino vám nikdy neřekne: Je nám to opravdu líto, ale něco tu nefunguje a vlastně nevíme, kdy se nám to podaří opravit. Místo toho říkají: Zítra. Když pak přijdete zítra, řeknou: Možná zítra.

Opravdu nechápu, proč nemohou být k zákazníkům upřímní. Nebylo by jednodušší, kdyby vás požádali, abyste počkali týden? I pro ně, kdybyste přišli další den, mohli jednoduše říci: Už jsme vás požádali, abyste počkali na týden, tak prosím, dejte nám týden, o který jsme žádali 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

to je přesně jeho!

Mohl jsem jim vysvětlit svou nespokojenost a on mi poté odpověděl správně.

Odpověděl jsem, že přijdu a zkontroluji to, a řekli mi, abych si povídal.


ano, je lepší dát trochu času na vyřešení jejich problému

O výsledcích vás budu průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, moje žádost o výběr byla schválena. Čekám, až přijde na můj bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 3 roky

To zní slibně. Dejte nám vědět, až konečně dostanete peníze 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Dobrý den, částka peněz dorazila na můj bankovní účet 🙂

Děkujeme za vaši podporu a následná opatření


Řekněte mi občas, jestli chci darovat, je to možné nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Scorpion
před 2 měsíci

Dobrý den, chci vybrat zisk, ale nevím, jak byste mi mohli říct, jak ho mohu vybrat předem děkuji


Automaticky přeloženo:
Lida87
před 2 měsíci

Dobrý den, jaký máte problém s výběrem? Máte již ověřený kasino účet pro výběr? Jakou metodu jste použili pro vklad a jak se pokoušíte vybrat? O jaké kasino jde?

Můžete mi prosím říct trochu víc, abych vám mohl pomoci, pokud mohu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Casino GURU mi dalo 500 zatočení a ukazuje mi, že existuje zisk, nejsem příliš obeznámen a nevím, zda je mohu vybrat, ještě jsem neprovedl vklad, děkuji

Automaticky přeloženo:
Lida87
před 2 měsíci

Předpokládám, že pravděpodobně mluvíte o našich turnajích, mám pravdu nebo ne?

Bohužel u nás nemůžete vybírat ani vkládat peníze, protože nejsme kasino. A pokud se jedná o naše turnaje, až skončí, bude na konci stůl, kde uvidíte, kde jste. Pokud vyhraje jedno z míst, kde se nacházíte, budete kontaktováni emailem.

Ale jestli jsem to přehlédl, můžeš mi říct víc.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu