FórumObecná diskuze o gamblinguWeb Vulkanvegas neplatí

Web Vulkanvegas neplatí

před 2 roky od brunorodrigues817
|
8971 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Milý,


Pokud mi někdo může pomoci, byl bych velmi vděčný!


Nedávno jsem provedl vklady na stránce: https://vulkanvegas3.com/pt/weekly-bonus, peníze okamžitě klesnou, podařilo se mi vydělat 1 000 realů v rámci platformy, ale nyní nemohu peníze vybrat, mám provedených více než 10 pokusů o výběr je vždy zamítnuto, podpora mi neřekne, co se děje špatně, již mám ověření KYC.


Cítím se podveden, zajímalo by mě, zda se již někomu podařilo odstoupit?

Má někdo stejný problém? kde můžeme nahlásit tento web, protože klame uživatele, neplatí správně a nepomáhají


Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že se potýkáte s takovým problémem. Nejhorší mi připadal nedostatek komunikace.

Začal bych však bonusem, který jste si vzal. Platí pro tento bonus nějaká maximální částka pro výběr? Splnili jste již sázkové požadavky? Splnili jste všechny ostatní podmínky uvedené v promo akci?

Možná můžete zkusit jinou možnost platby.

Nejprve se ale chci ujistit, že byly splněny všechny bonusové podmínky.

Dejte mi laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobré ráno!


Ano, splňuji všechny požadavky, bonusová hodnota již byla na skutečné hodnotě, k dispozici pro výběr, již mám všechna ověření KYC, dokumenty...

První pokus byl přes pix, metodu zrušili

ostatní pokusy byly přes převod s tvrzením, že jsem vyplnil špatné údaje, ale nepíšou, co je špatně, abych to mohl opravit, velmi zvláštní.

Teď jsem zkusil jiný způsob převodu, čekám, ale ta podpora je hrozná, doufám, že si vydělané peníze budu moci férově vybrat.

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Pokud selže i 3. pokus a nevysvětlí, co jste udělali špatně, měli byste zvážit podání stížnosti. Věřím, že i když jste uvedli nesprávné údaje, měly by vám pomoci správně podat výběr.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Budu si stěžovat těm, kterým jejich podpora nepomáhá, vždy dají stejnou odpověď, nebo žádají počkat, prý ten proces dělá finanční sektor...


Již jsem otevřel zprávu o incidentu a již ztrácím naději, že obdržím tuto částku.

Vklady jsou schváleny okamžitě, otázkou několika sekund, ale výběry jsou všechny zamítnuty.


Mám důkazy, půllitr, chat, vše je zapsáno, stránka není upřímná.

filefile

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Ahoj!

Stížnost můžete odeslat prostřednictvím našeho centra řešení, stačí kliknout na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Myslím, že by se vám mohla hodit další pomoc. Bohužel se nezdá, že byste tento problém mohli vyřešit s podporou kasina. Dovolte nám, abychom vám pomohli, pokud je to možné.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vážení, nemohl jsem otevřít stížnost přes tuto stránku!


Na stránkách je to více než dva pracovní dny> https://vulkanvegas.com/pt, opravdu neplatí, je to podvod, klame uživatele, pozor, nedávejte tam peníze, důkazy viz v obrazy...

bylo požádáno 9.7.2022, dnes je 14.7.2022, stav je stále stejný, vidím, co říká podpora filefilefile


Tato stránka je nudná, sundejte ji... Zpráva

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Zajímalo by mě, proč zamítli ostatní výběry bankovním převodem?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Také jsem chtěl vědět, viděli jste odpověď podpory....


Lhůta uplynula, mé dokumenty byly jimi ověřeny

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Také mě znepokojuje, že jste nemohli vytvořit stížnost.

Mohl bys prosím zkusit tento odkaz?

https://casino.guru/complaints

Dejte mi vědět, zda jste byli úspěšní, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Podívejte se na e-mail, který jsem od nich dostal


Oh, je schváleno, že stránka je podvodná, lidé buďte opatrní, nevkládejte peníze

„Vaše žádost o výběr byla zrušena.

Podle našich zásad AML jste povinni provést vklad pomocí zvolené platební metody před odesláním žádosti o výběr.

Pro podrobnější informace prosím kontaktujte náš tým zákaznických služeb.

ID transakce: d569d49a-c03d-4d4d-8f54- 0695fc5b6a54

Hodnota: 834,00 BRL"


Po několika pokusech o výběr byly všechny zamítnuty, změnil jsem způsob výběru, stále nic schváleno. Nyní vás informují, že abyste mohli vybrat částku, která byla ve hře spravedlivě vyhrána, je nutné provést více vkladů, jsou blázni, jak vložím, aniž bych s vámi vybral lol

Provedl jsem více než 3 vklady a žádné výběry nebyly schváleny, vždy po splatnosti, omluvy a výmluvy.

Žádám někoho o pomoc, abych udal úřady.

file

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

E-mail od nich rozhodně neznamená, že jsou podvodníci. Pokud se pokusíte o výběr prostřednictvím platební metody, kterou jste pro vklad nepoužili, ve většině kasin jej zruší.

Hlavní otázkou je, proč odmítli předchozí pokusy o stažení. Pokud by byla schválena dříve, neměli byste problém s novým způsobem výběru.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Danieli, pokud budu mít peníze, které jsem získal správně na webu, všechny dokumenty schváleny, vše v pořádku, několik pokusů, vše zamítnuto, bez pomoci podpory.


Děláte si ze mě srandu, když informujete, že bude požadován nový vklad, abych mohl zkusit nový výběr? Nedávám na tento web žádné další realy, ani měnu...


To je pro mě rána! Pokud by to nebylo za již zaplacené, používám jiné sázkové weby, stejně jako je to pro ně vklad, web musí také vyplatit výhru. Důkazy jsou, nemusím si stále vymýšlet lži.

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Jen vám říkám, že chápu, proč po vás žádají vklad s novou platební metodou (pravděpodobně takto potřebují zaregistrovat platební metodu do svého systému), ale stále nechápu, proč odmítli předchozí výběry. To považuji za hlavní problém a měli by vám říci, proč to odmítli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jste rovni podpoře webu.


Potřebovat pomoc! Řešení

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Pokud vám nevysvětlí, proč odmítli předchozí výběry, můžete podat stížnost na našem webu. Chápu, proč nechcete provést další vklad jinou metodou.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jste rovni podpoře webu.


Potřebovat pomoc! Řešení

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Vyzývám vás k odeslání stížnosti, vezměte prosím na vědomí, že takto vám nemůžeme pomoci.

Klikněte prosím na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj pěkný den!


Již jsem podal stížnost na tomto webu ( https://casino.guru/complaints/create )


Pro ty, kteří vidí tyto hrnce, buďte opatrní, nevkládejte své peníze na stránky ( https://vulkanvegas.com/pt )

Stránka neplatí, podpora je hrozná, ale 30 dní požadovaných výběrů, více než 10 zamítnutých výběrů, zatím mám na webu 1 000,00 a nemohu vybrat, ztratil jsem naději, jako příklad, don nepoužívejte sázkovou stránku.

Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale nebyla nalezena žádná stížnost. Zkontrolujte si prosím záložku sekce profilu: "stížnosti":

file

Pokračujte kliknutím na tlačítko „odeslat stížnost".

Něco je určitě špatně s vašimi předchozími výběry. Sdílejte prosím jakoukoli podporu nebo přehrání chatu související s tímto problémem. Nejlépe zkopírováním a vložením textu do těla příspěvku, aby mohl být automaticky přeložen do angličtiny.


Automaticky přeloženo:
brunorodrigues817
před 2 roky

můj člověče, toto kasino je velmi zvláštní a nečestné...o pár měsíců později jsem slyšel stejnou situaci....dělají si to, co chtějí. A já nevím, kdo ti pomůže (

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky