No, to znamená, že stále nejste plně ověřeni v kasinu, protože dokumenty jsou neúplné. Poslali jste jim, co potřebovali, nebo v čem byl problém? Nepřidal jsi něco, co jsi měl?
Pokud ještě musíte utratit zmíněnou částku, je to nějaká sázka na vklad, který musíte splnit? Nebo je to sázka na nějaký jiný bonus?
V každém případě, protože máte otevřenou stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci, takže uvidíme, jak to půjde.
Pokud máte aktualizaci, dejte nám vědět.
Well, it means that you are still not fully verified in the casino because the documents are incomplete. Did you send them what they needed or what was the issue ? You didn't add something you were supposed to?
As far as you still have to spend the mentioned amount, is it some kind of wagering on the deposit that you have to fulfill ? Or is it a wager on some other bonus ?
Either way, since you have an open complaint, our team will try to help you, so we'll see how it goes.
If you have an update, let us know.
Automaticky přeloženo: