Výběry jsou ve větších a lepších kasinech velmi rychlé (za předpokladu, že je váš účet již ověřen). Řekl bych, že vše závisí na úrovni automatizace v kasinu a vašich platebních metodách.
Pamatuji si, že když jsem pracoval v kasinu, VŠECHNY žádosti o výběr musely být zkontrolovány ručně, takže například jste měli kalendář a tam jste označili, že Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Poté jste museli projít chronologicky všemi žádostmi o výběr do Skrillu, které byly odeslány mezi 9-10, a vyřídit to. Někdy bylo více výběrů, méně dostupného personálu (víkendy, svátky) nebo přestala fungovat nějaká důležitá platební metoda kvůli problémům na straně poskytovatele. Poté vytvořilo nevyřízené položky. Nemohli jste schválit některé výběry, které tam čekají déle než 24 hodin, a když jste to konečně mohli udělat, už jste měli ve frontě spoustu novějších výběrů.
Poté jsme implementovali automatizovaný systém. Když byl váš účet ověřen a byly splněny některé další podmínky, které nechci specifikovat, byl váš výběr automaticky schválen. To může proces hodně urychlit.
Podle mých zkušeností je proces pomalého výběru obvykle způsoben problémy na straně poskytovatele plateb nebo platebním oddělením s nedostatečným počtem zaměstnanců v kasinu, kde hrajete.
Získání peněz okamžitě nebo 4 hodiny po zpracování výběru je v zásadě nemožné, pokud kasino nemá účet ve stejné bance jako vy. Svět takto nefunguje. Pokud má kasino bankovní účet v Rusku, banka jej nemůže zpracovat tak rychle, aby vaše místní banka ve Velké Británii měla peníze během několika hodin nebo okamžitě. Jedná se o mezinárodní převody peněz a trvají nějakou dobu, obvykle několik dní.
The withdrawals are very fast in bigger and better casinos (assuming your account is already verified). I'd say it all depends on the level of automation in the casino and your payment methods.
I remember that when I worked in a casino, ALL withdrawal requests had to be checked manually so for example you had a calendar and you marked there that Daniel - Skrill - 09.00 - 10.00. Then you had to go chronologically through all withdrawal requests to Skrill that were submitted between 9-10 and deal with it. Sometimes, there were more withdrawals, less staff available (weekends, public holiday) or some important payment method stopped working due to issues on the provider's side. Then it created a backlog. You couldn't approve some withdrawals that have been waiting there for more than 24 hours and when you finally could do that, you already had plenty of newer withdrawals in the queue.
Then we implemented an automated system. Basically, when your account was verified and some other conditions that I don't want to specify were met, your withdrawal has been approved automatically. That can speed up the process a lot.
According to my experience, the slow withdrawal process is usually caused by the issues on the payment provider's side or understaffed payment department in the casino where you play.
Getting the money immediately or 4 hours after the withdrawal has been processed in basically impossible if the casino doesn't have an account in the same bank as you. The world doesn't work this way. If the casino has a bank account in Russia, the bank can't process it so quickly that your local bank in the UK would have the money within few hours or instantly. These are international money transfers and they take some time, usually few days.
Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo: