FórumObecná diskuze o gamblinguVýběr Mifinity na bankovní účet

Výběr Mifinity na bankovní účet (strana 2)

před rokem od Joanna22
|
37663 zobrazení 267 odpovědí ||
1 2 3...14
Přidat příspěvek
CasinoStreamer88
před rokem

Mám pocit, že máme podobný přístup jako Američané k teroristům. Žádné vyjednávání. Nestojí to za to 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Přesně tak to je!!!🫡🫡🫡

S teroristy NEJEDNÁME‼️

Ale připadá mi opravdu neuvěřitelné, že existují lidé, kteří nemají nic lepšího na práci, než ostatní vydírat 🤦

A to zbaběle za počítači 🫣


Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Ani sebelepší úmysl nemusí stačit k ospravedlnění vydírání... ✌ Všichni bychom měli mít určitou morální důvěryhodnost ✨😊

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Naprosto správně milá Radko 🙂


RÁD, ŽE JSTE ZPĚT ❤️

Doufám, že se dnes cítíte lépe 🌴🫶🏼🫡

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Je to od tebe tak milé! ❤😊

Už jen když to čtu, cítím se lépe. 🎉

Automaticky přeloženo:
před rokem

To rád slyším, vždy byste měli být v pořádku 🫶🏼❤️🌴🌞🫡

Radka je zpět😎🥳

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může mi někdo pomoci s ověřením mifinity prosím🥹🥹

Automaticky přeloženo:
dymekmaciej
před rokem

co přesně potřebuješ?

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

co přesně jim potřebujete poslat při ověření adresy, aby to přijali, a při ověření banky? file

Automaticky přeloženo:
dymekmaciej
před rokem

Už jste nahráli doklad o adrese?

Pas/řidičský průkaz a jako důkaz adresy můžete nahrát účet za mobilní telefon nebo účet za elektřinu.

Měli to potvrdit do 1 až 2 pracovních dnů.

Je to vlastně docela rychlé.

Doufám, že by vám mohl pomoci, drahý Dymekmaciej.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že chtějí důkaz od banky.

Vtipné je, že jsem musel nahrát jen pas 😀

Neposlal jsem žádné další dokumenty, protože byl vyžadován pouze občanský průkaz.

Možná jim pošlete jiný dokument

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Infinity je špinavá společnost. Na Maltě je zřejmě normální na nic nereagovat.

Na platbu, která byla provedena prostřednictvím okamžité platby, čekám 2 dny.

Tento zkurvený klub nereaguje na e-maily.

Můj účet je ověřen.

Takže se radši drž dál od těchto kretů. Na internetu jsou na tuto špinavou společnost pouze negativní recenze. Už jsem to nahlásil policii na úrovni EU.


Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před 10 měsíci

Podle názvu tohoto vlákna jsem si myslel, že předmětem je peněženka MiFINITY. Ale upřímně, teď si tím nejsem tak jistý.

Mohl byste laskavě upřesnit, co je to "Nekonečno"?

Bylo by také fajn trochu si pohlídat svůj jazyk.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Když přijde na okrádání společností, nehlídám si svůj jazyk.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, můj bankovní účet je již delší dobu ověřen. Provedl jsem již řadu vkladů a výběrů. Ale už přes týden nic nevyplatili, je to asi 800 €. Předpokládá se, že výběry budou provedeny, ale pak se objeví zpráva jako neúspěšná. Kdo má také takové zkušenosti? Pozdrav

Automaticky přeloženo:
mws1
před 9 měsíci

Je šance, že problém může být na straně vaší banky?

Vzpomínám si, že Mifinity má příšernou podporu (zdroj: fórum), ale stále to stojí za vyzkoušení, pokud se mě zeptáte.

Každopádně uvidíme, zda najdeme další s nápady nebo raději tipy!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den Radko, právě jsem telefonoval se svou bankou a podle informací uvedených po telefonu to není chyba mé banky. Vklady z mého účtu Mifinity v kasinech fungují!!! Mifinity už na požadavky vůbec nereaguje. Nejprve odpověděli...

Automaticky přeloženo:
mws1
před 9 měsíci

Ahoj mws1,

To zní jako dobrá zpráva, ale teď jsem trochu podezřívavý ohledně Mifinity... Což je pravděpodobně daleko horší než jednání s bankou.

Obávám se, že potřebujeme, aby spolupracovali!

Mají snad nějaké profily na sociálních sítích? Dobře napsaný komentář může vyústit v odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den Radko,

Myslím, že to byla moje banka (velká holandská přímá banka). Asi před třemi týdny jsem znovu písemně požádal svou banku a dodnes jsem nedostal odpověď! Zdá se, že banka nepřijala zálohu od MiFinity. Považuji to za problematické. Včera jsem pak provedl výběr z MiFinity do své kryptopeněženky. Peníze skutečně přišly. Ale ztratily spoustu peněz kvůli vysokým poplatkům a cenovým ztrátám, cca. 5 % z původní částky.


Automaticky přeloženo:
1 2 3...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky