Dobrý den, děkuji kasinovému guru, můj účet již ověřili před chvílí, můj výběr 1100 ARS chybí, jakmile dorazí.
Hello, thanks casino guru, they already verified my account a while ago, my withdrawal of 1100 ARS is missing as soon as it arrives.
Hola, gracias casino gurú ya me verificaron la cuenta hace un rato,falta mi retiro de 1100 ARS nomás que me llegue.
čím dál více takových příběhů, je těžké najít férové a dobré online kasino
more and more stories like this, it's hard to find a fair and good online casino
VulkanVegas zde obvykle nereaguje, ale reagují na každou stížnost předloženou hráči na našem webu, takže tuto možnost můžete vždy využít. Každopádně, když odstoupení trvá méně než 2 týdny, není důvod k reklamaci. Ano, 2 týdny jsou docela hodně, ale naše zkušenost je taková, že hráči vždy dostanou zaplaceno ve VulkanVegas (pokud neporuší nějaké vážné Podmínky).
VulkanVegas usually doesn't respond here, but they react to every complaint submitted by players on our website so you can always use that option. Anyway, when the withdrawal takes less than 2 weeks, there's no reason to submit the complaint. Yes, 2 weeks are quite a lot, but our experience is that players always get paid in VulkanVegas (if they don't break some serious Terms and Conditions).
To je důvod, proč je zde CasinoGuru. Neumím si představit, že bych si vybral kasino, kde vkládáte jen na základě designu webu nebo uvítacích bonusů. V naší databázi máme více než 4500 kasin, mnoho z nich je extrémně špatných, takže vždy existuje poměrně vysoká šance, že skončíte hraním ve skutečně špatném kasinu.
Pak jsou kasina, která jsou bezpečná a férová, ale výběry mohou trvat déle, než je hráč zvyklý. V takovém případě vždy radím trpělivě vyčkat na platbu a poté se můžete vždy rozhodnout, zda tam chcete hrát dál, nebo zda raději zkusit jiné místo pro hazardní hry.
That's why CasinoGuru is here. I can't imagine choosing a casino where you deposit just based on the website design or welcome bonuses. We have over 4500 casinos in our database, many of them are extremely bad so there's always quite a high chance that you would end up playing in a really bad casino.
Then there are casinos that are safe and fair, but the withdrawals can take more time than the player is used to. In that case, I always advise to wait patiently for the payment and then you can always decide if you want to carry on playing there or if you prefer to try another place for gambling.
Vím, že vulkan Vegas zde odpovídá jen někdy, reklamaci jsem poslal jen proto, že mi přišlo divné, že při vkladu to trvá vteřiny a při výběru dny nebo i týdny zpoždění, ale když pošlu reklamaci, že mi výběr nedorazil, tak vidím že vulkan Vegas kouká na komentáře Sice jsem nekomentoval, protože už mám účet ověřený za jeden den, čekám jen na platbu.
I know that vulkan Vegas only responds here sometimes, I only sent the complaint because it seemed strange to me that when depositing it takes seconds and when withdrawing days or even weeks late, but when I send the complaint that my withdrawal did not arrive I see that vulkan Vegas looks at the comments Although I did not comment because I already have the account verified in one day, I only wait for the payment.
Se que vulkan Vegas solo responde aveces aca,solo envié la queja porque me pareció raro que al depósitar sea en segundos y al retirar tarde días o incluso semanas,pero al enviar la queja de que no llego mi retiro veo que vulkan Vegas mira los comentarios aunque no comenté porque ya tengo la cuenta verificada en un día solo espero el pago.
Vulkan Vegas se zabývá stížnostmi podanými prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů , které se hodí, ale vy jste žádné neodeslali. 🙂 Na fóru však s největší pravděpodobností žádnou přímou odpověď od kasina nedostanete.
Úplně nerozumím problému s odstoupením od smlouvy, ale pro další podrobnosti bych vám doporučil kontaktovat podporu. Nikdy to nebolí, myslím.
Well, Vulkan Vegas is addressing complaints submitted through our resolution center, which fits, but you have not submitted any. 🙂 On the forum though, you won't most likely get any direct answer from the casino.
I do not fully understand the withdrawal issue, but I would suggest contacting support for more details. It never hurts, I guess.
Dobrý den, budu pokračovat v čekání na platbu, už jsem včera poslal e-mail, ale neodpověděli mi, pouze mi přišel e-mail na vklad 4000 ARS výměnou za otočení zdarma.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Moje zkušenost je trochu zpět, Vulkan Vegas je tvůj nejlepší přítel, když prohráváš. Pokud budete mít štěstí a vyhrajete výše, jsou jen problémy. (Vymýšlení údajných chyb hráčů) Ale všechna tato tvrzení nejsou pravdivá. Po výhře přes 14 000 EUR byla výplata zamítnuta a kontaktoval jsem tehdejšího právníka. Kontaktoval výrobce hry, který potvrdil, že ve hře nebyly žádné chyby.
Nechci odkazovat na dnešek, ale tenkrát se to mohlo změnit.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Dobrý den, příteli, stalo se mi, že jsem provedl výběr 1100 ARS, nejprve jsem si řekl, že 24 hodin dps na ověření účtu a uplynuly 4 dny a teď mi to píše, že musím čekat až 5 pracovních dní na astropay ale v podmínkách je napsáno, že Pokud je jeden ověřený, nemůže to trvat déle než 2 dny, takže z části se rozchodili s podmínkami, ale prý už mi schválili platbu, je to ještě u externího poskytovatele plateb, stále věřím, že výběr dorazí na můj účet astropay.
Hello, friend, it happened to me that I made a withdrawal of 1100 ARS, first I told myself that 24 hours dps to verify the account and 4 days have passed and now it says that I have to wait up to 5 business days for astropay but in the terms and conditions it says that If one is verified, it cannot take more than 2 days, so in part they broke with the terms and conditions, but they say that they have already approved my payment, it is still with the external payment provider, I still trust that the withdrawal will reach my astropay account .
Hola,amigo ami me pasa que hice un retiro de 1100 ARS primero me dije que 24 hs dps que verifique la cuenta y ya pasaron 4 días y ahora dice que tengo que esperar hasta 5 días hábiles por astropay pero en los términos y condiciones dice que si uno está verificado no puede tardar más de 2 días,así que en parte rompieron con los términos y condiciones,pero dicen que ellos ya aprobaron mi pago está todavía con el proveedor de pagos externo todavía confío que me llegue el retiro ami cuenta de astropay.
Jak jsem řekl, nemohu mluvit o současném postupu. Možná se také zlepšili. Přeji vám, aby vám platba dorazila. Za mé doby, jak bylo zmíněno, to bylo jinak a můj právník měl i 300 dalších případů, kdy byly podle informací od mého právníka hlášeny podvody. Takže z mého pohledu ne důvěryhodné kasino. (Ale je důležité vidět rozdíl, jaký je skutečný stav soudních sporů a co jsem nevěděl) Můj případ se dostal k soudu a Vulkan Vegas dostal příkaz vyplatit peníze. (A slovo soudce mělo začít: Pojďme to rychle vyjednat s našimi stálými hosty
Také ta slova, která mám v hlavě, a to, co pro mě soudce řekl, znamená pro mě mnoho obětí
Like I said, I can't talk about the current procedure. They may have improved too. I wish you that your payment arrives. In my time, as mentioned, it was different and my lawyer also had 300 other cases in which fraud was reported according to the information from my lawyer. So from my point of view not a trustworthy casino. (But its Important to see the differnce, whats the actually Status of the Lawsuits and what the do i didnt Know) My case went to court and Vulkan Vegas was ordered to pay out the money. (And the word of the Jugde was to beginn: Let's negotiate this quickly with our permanent guests
Also that words i have in my head and what the judge Said means for me there many Victims
Moje zkušenost je trochu zpět, Vulkan Vegas je tvůj nejlepší přítel, když prohráváš. Pokud budete mít štěstí a vyhrajete výše, jsou jen problémy. (Vymýšlení údajných chyb hráčů) Ale všechna tato tvrzení nejsou pravdivá. Po výhře přes 14 000 EUR byla výplata zamítnuta a kontaktoval jsem tehdejšího právníka. Kontaktoval výrobce hry, který potvrdil, že ve hře nebyly žádné chyby.
Nechci odkazovat na dnešek, ale tenkrát se to mohlo změnit.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Ahoj,
nerad slyším o takovém přístupu.
Abychom zajistili, že hráči budou v bezpečí, doporučujeme každému hráči, který má pocit, že něco bylo/je špatně, aby podal stížnost. Toto je šance pomoci hráčům a v případě potřeby také změnit hodnocení kasin.
Předpokládám správně, že kasino zrušilo vaše výhry kvůli technické chybě, ale poskytovatel hry poskytl prohlášení, že na jejich straně ve skutečnosti žádná chyba nebyla, že?
Hello,
not happy to hear about such an approach.
To ensure that players will be safe, we encourage every player that feels something was/is wrong, to submit a complaint. This is a chance to help players and also change the casinos' ratings if necessary.
Am I assuming correctly that the casino voided your winnings due to a technical error, but the game provider provided a statement saying there was actually no error on their side, right?
Dobrý den, budu pokračovat v čekání na platbu, už jsem včera poslal e-mail, ale neodpověděli mi, pouze mi přišel e-mail na vklad 4000 ARS výměnou za otočení zdarma.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Ahoj,
Domnívám se, že váš účet ještě není plně ověřen. Jen pro jistotu, obdrželi jste nějaké potvrzení o tom, že byl účet ověřen?
Hello,
I feel that your account is not yet fully verified. Just to make sure, have you received any confirmation saying that the account has been verified, please?
Jsem ověřený několik dní a platba ještě nedorazila, chystám se počkat do příštího týdne, protože si myslím, že o víkendech neplatí, i když jsem viděl, že později se ptá na další informace, aby neplatil, i tak , Počkám.
I have been verified for days and the payment has not yet arrived, I am going to wait until next week because I think it does not pay on weekends, although I saw that later it asks for more information so as not to pay, even so, I will wait.
Hace días estoy verificado y aún no llega el pago,voy a esperar hasta la semana que viene porque los fines de semana no paga creo,aunque ví que despues pide más datos para no pagar aún así voy a esperar.
Ahoj,
Takže máš nějaké potvrzení, ok. Myslím, že čekání je možnost, ale hlídal bych si stav výběru a občas se na to kasina zeptal.
Dej vědět, jak to jde 🤞
Hello,
So you got some confirmation, ok. I guess that waiting is an option, but I would keep an eye on the withdrawal's status and ask the casino about it occasionally.
Let me know how it goes 🤞
Vždy mi dají výmluvu, že je to u poskytovatele plateb a myjí si ruce, vulkan Vegas scam se předpokládá, že pokud budu mít ověřený účet, bude to trvat jen 2 dny, nevrátím se do tohoto kasina díky za pomoc stejný.
They always give me an excuse that it is in the payment provider and they wash their hands, vulkan Vegas scam is supposed that if I have the verified account it would only take 2 days, I will not return to this casino thanks for having helped me the same.
Siempre me ponen excusa de que está en el proveedor de pagos y se lavan las manos,vulkan Vegas estafa se supone que si tengo la cuenta verificada solo tardaria 2 días,ya no volveré a este casino gracias por haberme ayudado igual.
Jsem tak tvrdý. Ve skutečnosti, pokud je problém na straně poskytovatele plateb, kasino s tím nemůže nic udělat. Obvykle se jedná o společnost třetí strany a kasino musí jednoduše počkat na aktualizaci od společnosti, aby vám to předala. Pokud si pamatuji, v takových situacích se kasina snaží najít jinou platební možnost, jak vyplatit výhry. Máte k dispozici nějaké alternativy?
I tough that much. Actually, if the problem is on the payment provider's side, the casino can't do anything about that. This is usually a 3rd party company, and the casino simply has to wait for an update from the company to pass that on to you. As far as I can remember in such situations the casinos try to find another payment option to pay out the winnings. Are there any alternatives available to you?
Neřekli mi alternativní možnost platby, pouze musím čekat...!
They have not told me the alternative payment option, only that I have to keep waiting...!
No me han dicho la opción de alternativa de pago solo que debo seguir esperando...!
Ano, snaží se tě navždy odradit.. rychleji mi to šlo až poté, co jsem jim řekl, že zde podám veřejnou stížnost.. vše šlo potom velmi rychle.. předtím jsem se jen vymlouval.. plané sliby. .. odložit.. v naději, že ty peníze promrháš včas.
Buďte vytrvalí!
Yes, they try to put you off forever.. it only went faster for me after I told them that I would lodge a public complaint here.. everything went very quickly after that.. before that I only made excuses.. empty promises.. put off.. in hope that you squander that money in time.
Be persistent!
Ja die versuchen einen Ewig hinzuhalten.. bei mir ging es auch nur schneller nachdem ich ihnen sagte das ich hier öffentliche Beschwerde einlege.. danach ging alles sehr schnell.. vorher nur Ausreden hinhalten.. leere versprechen.. vertrösten.. in der Hoffnung das Sie dass Geld in der Zeit verprassen.
Hartnäckig bleiben !
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.