FórumObecná diskuze o gamblinguVulkanVegas ÚPLNÝ PODVOD

VulkanVegas ÚPLNÝ PODVOD (strana 2)

před 2 roky od DjDero
|
15358 zobrazení 61 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

Ani se nedivím

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nějaké negativní zkušenosti s Vulkan Vegas?

Chcete se podělit o další podrobnosti?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, děkuji kasinovému guru, můj účet již ověřili před chvílí, můj výběr 1100 ARS chybí, jakmile dorazí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

čím dál více takových příběhů, je těžké najít férové a dobré online kasino

Automaticky přeloženo:
acunaramon52
před rokem

VulkanVegas zde obvykle nereaguje, ale reagují na každou stížnost předloženou hráči na našem webu, takže tuto možnost můžete vždy využít. Každopádně, když odstoupení trvá méně než 2 týdny, není důvod k reklamaci. Ano, 2 týdny jsou docela hodně, ale naše zkušenost je taková, že hráči vždy dostanou zaplaceno ve VulkanVegas (pokud neporuší nějaké vážné Podmínky).

Automaticky přeloženo:
Leonmed
před rokem

To je důvod, proč je zde CasinoGuru. Neumím si představit, že bych si vybral kasino, kde vkládáte jen na základě designu webu nebo uvítacích bonusů. V naší databázi máme více než 4500 kasin, mnoho z nich je extrémně špatných, takže vždy existuje poměrně vysoká šance, že skončíte hraním ve skutečně špatném kasinu.

Pak jsou kasina, která jsou bezpečná a férová, ale výběry mohou trvat déle, než je hráč zvyklý. V takovém případě vždy radím trpělivě vyčkat na platbu a poté se můžete vždy rozhodnout, zda tam chcete hrát dál, nebo zda raději zkusit jiné místo pro hazardní hry.


Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Vím, že vulkan Vegas zde odpovídá jen někdy, reklamaci jsem poslal jen proto, že mi přišlo divné, že při vkladu to trvá vteřiny a při výběru dny nebo i týdny zpoždění, ale když pošlu reklamaci, že mi výběr nedorazil, tak vidím že vulkan Vegas kouká na komentáře Sice jsem nekomentoval, protože už mám účet ověřený za jeden den, čekám jen na platbu.

Automaticky přeloženo:
acunaramon52
před rokem

Vulkan Vegas se zabývá stížnostmi podanými prostřednictvím našeho centra pro řešení problémů , které se hodí, ale vy jste žádné neodeslali. 🙂 Na fóru však s největší pravděpodobností žádnou přímou odpověď od kasina nedostanete.

Úplně nerozumím problému s odstoupením od smlouvy, ale pro další podrobnosti bych vám doporučil kontaktovat podporu. Nikdy to nebolí, myslím.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, budu pokračovat v čekání na platbu, už jsem včera poslal e-mail, ale neodpověděli mi, pouze mi přišel e-mail na vklad 4000 ARS výměnou za otočení zdarma.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moje zkušenost je trochu zpět, Vulkan Vegas je tvůj nejlepší přítel, když prohráváš. Pokud budete mít štěstí a vyhrajete výše, jsou jen problémy. (Vymýšlení údajných chyb hráčů) Ale všechna tato tvrzení nejsou pravdivá. Po výhře přes 14 000 EUR byla výplata zamítnuta a kontaktoval jsem tehdejšího právníka. Kontaktoval výrobce hry, který potvrdil, že ve hře nebyly žádné chyby.

Nechci odkazovat na dnešek, ale tenkrát se to mohlo změnit.

Automaticky přeloženo:
Alinabermund
před rokem

Dobrý den, příteli, stalo se mi, že jsem provedl výběr 1100 ARS, nejprve jsem si řekl, že 24 hodin dps na ověření účtu a uplynuly 4 dny a teď mi to píše, že musím čekat až 5 pracovních dní na astropay ale v podmínkách je napsáno, že Pokud je jeden ověřený, nemůže to trvat déle než 2 dny, takže z části se rozchodili s podmínkami, ale prý už mi schválili platbu, je to ještě u externího poskytovatele plateb, stále věřím, že výběr dorazí na můj účet astropay.

Automaticky přeloženo:
acunaramon52
před rokem

Jak jsem řekl, nemohu mluvit o současném postupu. Možná se také zlepšili. Přeji vám, aby vám platba dorazila. Za mé doby, jak bylo zmíněno, to bylo jinak a můj právník měl i 300 dalších případů, kdy byly podle informací od mého právníka hlášeny podvody. Takže z mého pohledu ne důvěryhodné kasino. (Ale je důležité vidět rozdíl, jaký je skutečný stav soudních sporů a co jsem nevěděl) Můj případ se dostal k soudu a Vulkan Vegas dostal příkaz vyplatit peníze. (A slovo soudce mělo začít: Pojďme to rychle vyjednat s našimi stálými hosty


Také ta slova, která mám v hlavě, a to, co pro mě soudce řekl, znamená pro mě mnoho obětí

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje zkušenost je trochu zpět, Vulkan Vegas je tvůj nejlepší přítel, když prohráváš. Pokud budete mít štěstí a vyhrajete výše, jsou jen problémy. (Vymýšlení údajných chyb hráčů) Ale všechna tato tvrzení nejsou pravdivá. Po výhře přes 14 000 EUR byla výplata zamítnuta a kontaktoval jsem tehdejšího právníka. Kontaktoval výrobce hry, který potvrdil, že ve hře nebyly žádné chyby.

Nechci odkazovat na dnešek, ale tenkrát se to mohlo změnit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

nerad slyším o takovém přístupu.

Abychom zajistili, že hráči budou v bezpečí, doporučujeme každému hráči, který má pocit, že něco bylo/je špatně, aby podal stížnost. Toto je šance pomoci hráčům a v případě potřeby také změnit hodnocení kasin.

Předpokládám správně, že kasino zrušilo vaše výhry kvůli technické chybě, ale poskytovatel hry poskytl prohlášení, že na jejich straně ve skutečnosti žádná chyba nebyla, že?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, budu pokračovat v čekání na platbu, už jsem včera poslal e-mail, ale neodpověděli mi, pouze mi přišel e-mail na vklad 4000 ARS výměnou za otočení zdarma.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Domnívám se, že váš účet ještě není plně ověřen. Jen pro jistotu, obdrželi jste nějaké potvrzení o tom, že byl účet ověřen?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jsem ověřený několik dní a platba ještě nedorazila, chystám se počkat do příštího týdne, protože si myslím, že o víkendech neplatí, i když jsem viděl, že později se ptá na další informace, aby neplatil, i tak , Počkám.

Automaticky přeloženo:
acunaramon52
před rokem

Ahoj,

Takže máš nějaké potvrzení, ok. Myslím, že čekání je možnost, ale hlídal bych si stav výběru a občas se na to kasina zeptal.

Dej vědět, jak to jde 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vždy mi dají výmluvu, že je to u poskytovatele plateb a myjí si ruce, vulkan Vegas scam se předpokládá, že pokud budu mít ověřený účet, bude to trvat jen 2 dny, nevrátím se do tohoto kasina díky za pomoc stejný.

Automaticky přeloženo:
acunaramon52
před rokem

Jsem tak tvrdý. Ve skutečnosti, pokud je problém na straně poskytovatele plateb, kasino s tím nemůže nic udělat. Obvykle se jedná o společnost třetí strany a kasino musí jednoduše počkat na aktualizaci od společnosti, aby vám to předala. Pokud si pamatuji, v takových situacích se kasina snaží najít jinou platební možnost, jak vyplatit výhry. Máte k dispozici nějaké alternativy?



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Neřekli mi alternativní možnost platby, pouze musím čekat...!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, snaží se tě navždy odradit.. rychleji mi to šlo až poté, co jsem jim řekl, že zde podám veřejnou stížnost.. vše šlo potom velmi rychle.. předtím jsem se jen vymlouval.. plané sliby. .. odložit.. v naději, že ty peníze promrháš včas.


Buďte vytrvalí!

Automaticky přeloženo:
Checky
před rokem

Děkuji, budu se řídit tvými radami příteli

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky