Dostaneš to -
nebo něco jiného? zkusil jsi použít své uživatelské jméno / heslo?
zkuste je napsat na - support@sportbro.com
To se mi stává s jedním kasinem, prostě zmizí na týden a pak zpět na trať ... pokud jsou nové, možná existuje nějaký problém se softwarem nebo databází, doporučuji u trochu počkat ... jsou hodně placeny peněz na licence / hry, které se mají zavřít, tak vidím, že mají asi 50 poskytovatelů nebo tak
Říká se zde: SportBro Casino je licencováno a regulováno společností Curacao eGaming v Nizozemských Antilách.
Do u get this -
or something else? did u try to use your username /pass?
try writing them on - support@sportbro.com
This happens to me with one casino, it just disappear for like a week then back on track... if they are new maybe there is some problem with software or database , i suggest u to wait a bit..they are paid a lot of money to licence/games to be shut down like that i see they have like 50 providers or so
It says : SportBro Casino is licensed and regulated by the Curacao eGaming in the Netherlands Antilles.
Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo: