Oh, viděl jsem tvůj případ. Byl bych rád, kdyby sem nikdo nemusel dávat takové smutné zážitky. Půl roku je strašně dlouhá doba, nedoufal bych. Pokud se vám podaří získat peníze, bude to perfektní zpráva.
Nezapomeňte nás informovat, když bude něco nového.
Oh I saw your case. I'd be glad if no one had to post such sad experiences here. Half a year is an awful long time, I wouldn't have hoped. If you can get the money, it'll be perfect news.
Be sure to update us when there is something new.
V první řadě je vždy nejlepší přečíst si podmínky pro každý bonus bez vkladu, abyste se mohli rozhodnout, zda to stojí za to vyzkoušet. Právo?
Zde si můžete některé z nich prohlédnout a určitě nám dejte vědět, jak jste dopadli.
Well, first of all, it is always best to read the terms for every no deposit bonus so you can decide if it is worth trying. Right?
Here you can check out some of them and surely let us know how you went.
A v případě, že byste byli na cokoliv upozorněni, přijďte se k nám podívat. Vždy rádi podporujeme hráče, i když jen diskutujeme o názorech.
And in case you would be alerted about anything, come to see us. We're always fond of supporting players, even just by discussing opinions.
O jakém kasinu mluvíme?
Také vidíte, jaký je název vlákna? Možná by bylo dobré se trochu držet tématu.😉
What casino are we talking about?
Also, do you see what the thread title is? Maybe it would be good to stick to the topic a bit.😉
Využíváte je často nebo ne tolik, myslím bonusy v podobě cashbacku?
Když zůstaneme u tématu a vlákna, měli jste někdy stažení, které trvalo extrémně dlouho? 🙂
Do you use them often or not so much, I mean bonuses in form of cashback?
Staying on topic and thread, have you ever had a withdrawal that lasted an extremely long time? 🙂
www.lottomat.com
Jsou velmi obtížné. Od 10.02.2025 jsem provedl odstoupení a na e-maily již nereaguji. nedoporučuji. Velmi nezaujatý.
www.lottomat.com
They are very difficult. I made a withdrawal from 10.02.2025 and I no longer respond to e-mails. I do not recommend. Very disinterested.
Ahoj, řeklo vám kasino, proč čekáte déle než dva týdny? Je to váš první výběr? Bylo nutné kasinu poskytnout nějaké dokumenty nebo ne?
Ještě bych rád dodal, že kasinům dáváme 14 dní na zaplacení hráče a pokud tak neučiní, doporučuji podat stížnost u nás.
Myslíš, že by tě to zajímalo? Náš tým se vám pokusí pomoci.
Pokud ano,zde je odkaz , kde jej můžete otevřít. ⬅️
Zatím počkám na odpověď na otázky.
Hi, did the casino tell you why you have been waiting for more than two weeks? Is this your first withdrawal? Was it necessary to provide the casino with any documents or not?
I would also like to add that we give casinos 14 days to pay a player and if they fail to do so I recommend filing a complaint with us.
Do you think you would be interested? Our team would try to help you.
If so here is a link where you can open it. ⬅️
In the meantime, I'll wait for a response to the questions.
Vítejte.
Provedl jsem ještě 2 výběry, největší částka byla 305 eur. říká, že lottomat.com již nemá platnou licenci. A ano, uplynulo více než 15 dní.
Welcome.
I made 2 more withdrawals, the largest amount being 305 euros. it says that lottomat.com no longer has a valid license. And yes, more than 15 days have passed.
Bylo by hezké odpovědět na mé otázky nejlépe na všechny.
Koukám, že je to víc jak dva týdny, tak bych sáhl po reklamaci a viděl jsem, že už jsi uspěl.
Takže znovu, požádalo vás kasino o nějaké ověřovací dokumenty?
Well it would be nice to answer my questions preferably all of them.
I see that it's been more than two weeks, so I'd reach for the complaint, and I saw that you've already succeeded.
So again, did the casino ask you for any verification documents?
Také jste se jich zeptali, jaký je důvod, proč to teď trvá tak dlouho? Řekli vám něco relevantního?
Have you also asked them what is the reason why it is taking so long now? Did they tell you anything relevant?
„Odpověděli mi jednou. A potom už neodpovídali."
„They answered me once. And after that, they didn’t reply anymore."
Jak dlouho jste čekali na své peníze, pokud mohu vědět? Dokud jsou stále v procesu, doufám, že to nebude dlouho trvat. Víte, v jaké fázi je váš výběr ve vašem profilu?
How long have you been waiting for your money if I may know? As long as they are still in the process, I hope it won't take long. Do you know what stage your withdrawal is in your profile?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.