Dobrý den, u některých kasin je zcela běžné, že výběr odmítnou. To však může být z různých důvodů. Ale nikdy jsem neslyšel o kasinu, které by zablokovalo váš výběr a nedovolilo vám jej zvrátit. Zkusili jste se zeptat kasina, jaký by mohl být problém, pokud to nemůžete udělat? O jaké kasino se jedná?
Hi, it is quite common for some casinos to refuse a withdrawal. However, this can be for various reasons. But I have never heard of a casino locking your withdrawal and not allowing you to reverse it. Have you tried asking the casino what the problem might be if you can't do that? Which casino is it ?
Už je mi zle z dravých kasin. Podívejte se prosím na zápasový bonus, který mají automaty a kasino na vaší kartě osobních akcí. Propagační nabídka říká, že 270% vyrovnávací bonus zrušením vašeho výběru nebo vkladu.
nikde neexistují žádná pravidla, která by uváděla, že lze zvrátit pouze určité výběry. Kasino vám umožňuje tento bonus využít a dokonce vám poradí, abyste jej využili. Pokud pak někdy vyhrajete, vezme si výhru.
I’m just sick of predatory casinos. Please take a look at the match bonus that slots and casino has in your personal promotions tab. Promo says 270% match bonus by reversing your withdrawal, or a deposit.
there are no rules anywhere that state only certain withdrawals can be reversed. The casino allows you to use this bonus and will even advise you to use it. Then if you ever win the will take the winnings.
Od nynějška hraji s kreditní kartou, takže alespoň pokud mě jiné kasino úplně posere, můžu poplatky zpochybnit. Vklady pomocí bitcoinů umožňují kasinům úplně využít výhody hráčů.
From now on I play with credit card so at least if I get completely screwed over by another casino I can dispute the charges. Depositing with bitcoin makes it sooo easy for casinos to completely take advantage of players.
Mohu trvat na otázce týkající se identity kasina? Protože vidím, že jsi nechal svou jedinou stížnost bez odpovědi, zatímco jsi byl aktivní na fóru. Možná to nějak souvisí s touto stížností?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
Pokud stále potřebujete pomoc, laskavě požádejte o znovuotevření stížnosti.
Navíc vám to zní povědomě?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
Zdá se mi, že jste podal stejnou stížnost pod dvěma účty, ale to nevadí, pokud budete držet krok alespoň s jedním. Doufám, že najdeme způsob, jak to vyřešit. Jen se ujistěte, že posíláte pokladní a bonusovou historii společnosti Petronela, jak bylo požadováno dříve. Pokud jste tak již učinili, děkuji. 🙂
May I insist on the question regarding the casino's identity? Because I see you left your only complaint without a response while you've been active on the forum instead. Is this somehow bound to this complaint, perhaps?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-displeased-with-misleading-bonuses
If you still need help, kindly ask for a complaint to be reopened.
Additionally, does this one sound familiar?
https://casino.guru/slotsandcasino-player-s-withdrawal-and-bonus-confusion
To me it seems, you submitted the same complaint under two accounts, but that's okay as long as you keep up with at least one. I hope we find a way to sort it out. Just make sure you send the cashier and bonus history to Petronela, as requested earlier. If you have already done so, thanks. 🙂
Myslím, že mám v počítači jiný účet, který má otevřenou stížnost. Moje stížnost, která byla uzavřena, se netýkala tohoto problému, bylo to něco jiného. Dva účty byla úplná nehoda. Ani jsem si neuvědomil, že se musím přihlásit, protože se přihlašuji přes apple. Pokud je přesto existuje možnost je zkombinovat, udělejte to
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
historie pokladny a bonusů nic neříká. Je uspořádán do 4 různých sekcí. Znemožnění zjištění, jaký vklad byl použit na jaký bonus. Neexistuje také způsob, jak zjistit, zda peníze z nevyřízeného výběru pocházejí z vkladu nebo vyrovnávacího bonusu nebo bezplatného žetonu, pokud si to nezapíšete nebo si to nepamatujete
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
Myslím, že mám v počítači jiný účet, který má otevřenou stížnost. Moje stížnost, která byla uzavřena, se netýkala tohoto problému, bylo to něco jiného. Dva účty byla úplná nehoda. Ani jsem si neuvědomil, že se musím přihlásit, protože se přihlašuji přes apple. Pokud je přesto existuje možnost je zkombinovat, udělejte to
i think I have a different account on my computer that has an open complaint. My complaint that was closed was not in regard to this issue it was something different. Two accounts was complete accident. I didn’t even realize I had to log ins because I sign in through apple. If there is anyway to combine them please do so
S tím si nedělej starosti. Není to zakázané, ale občas to udělá docela nepořádek. Jen doufám, že vám budeme moci pomoci.
Prosím, nevšímejte si mého předchozího příspěvku, kde jsem se vás znovu ptal na dva účty; mít dva podobné rozhovory najednou je ošemetná věc. 😀
Doporučuji zůstat u druhého účtu, protože aktuálně otevřená stížnost byla podána prostřednictvím tohoto účtu. Můžete to udělat, prosím?
Don't worry about that. It is not forbidden, but sometimes it creates quite a mess. I just hope we will be able to help you out.
Please don't mind my previous post where I asked you about two accounts again; having two similar conversations at once is a tricky thing. 😀
I would recommend sticking with the other account since the currently open complaint was submitted through that one. Can you do that, please?
historie pokladny a bonusů nic neříká. Je uspořádán do 4 různých sekcí. Znemožnění zjištění, jaký vklad byl použit na jaký bonus. Neexistuje také způsob, jak zjistit, zda peníze z nevyřízeného výběru pocházejí z vkladu nebo vyrovnávacího bonusu nebo bezplatného žetonu, pokud si to nezapíšete nebo si to nepamatujete
the cashier and bonus history doesn’t say anything. It is set up in 4 different sections. Making it impossible to know what deposit was applied to what bonus. There is also no way to know if money in pending withdrawal came from a deposit or match bonus or free chip unless you write it down or remember
To je v pořádku, pokud jste se s podobnou situací v kasinech ještě nesetkali. Pokud má hráč pouze pozitivní zkušenosti, řekl bych, že je to spíše vzácnost než pravidlo. Doufám, že se ti bude i nadále dařit.
That's fine if you haven't encountered a similar situation in the casinos yet. If a player has only positive experiences, I would say it's more of a rarity than a rule. I hope you continue to do well.
Nazdárek! Ano, některá kasina mají tuto funkci, kde blokují výběry, aby vám zabránily je zrušit. Je to vlastně skvělý způsob, jak vám pomoci dodržet rozpočet a odolat pokušení hrát se svými výhrami. Nezapomeňte si zkontrolovat podmínky konkrétního kasina, o které máte zájem.
Hey there! Yep, some casinos do have this feature where they lock withdrawals to prevent you from cancelling them. It's actually a great way to help you stick to your budget and resist the temptation to keep playing with your winnings. Just make sure to check the terms and conditions of the specific casino you're interested in.
Dobrý postřeh.
Když mluvíme o rozpočtu a zodpovědném hraní, preferujete některé zodpovědné nástroje před jinými?
Používáte nějaké běžně?
Good point.
Speaking about budget and responsible gambling, do you prefer some responsible tools over others?
Do you normally use some?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.