před 2 roky
Vyhrál jsem před 6 dny 5 000 $ ve většině sázek. Ale mostbet mi zmrazil účet. Co můžu dělat?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
3
Vyhrál jsem před 6 dny 5 000 $ ve většině sázek. Ale mostbet mi zmrazil účet. Co můžu dělat?
I win 6day ago 5000$ in mostbet. But mostbet frozen my account. What can i do?
Ahoj,
váš účet je v nějakém vyšetřování, kontaktovali jste prosím podporu?
Měli by vysvětlit.
Hello,
your account is under some sort of investigation, did you contact the support please?
They should explain.
Mostbet site ched Vyhrál jsem 5 ts hřiven a můj účet byl okamžitě zablokován
vše je důkazem, že se vše stalo na streamu
veškerá korespondence zaznamenaná na videu
Propagujete SCAM
ŽÁDÁM TO NA JEJICH STRÁNCE
Hodnocení není spravedlivé, moje hodnocení je jedna
Mostbet site bred I won 5 ts hryvnia and my account was immediately blocked
everything is proof everything happened on the stream
all correspondence recorded on video
You are promoting SCAM
I DEMAND THIS ON THEIR PAGE
The rating is not fair, my rating is one
Мостбет сайт разводил я выиграл 5 тс гривен и мне тут же блокнули счёт
всё пруфы есть всё происходило на стриме
все переписки записаны на видео
Вы рекламируете МОШЕНИКОВ
ТРЕБУЮ УКАЗАТЬ ЭТО НА ИХ СТРАНИЦЕ
Оценка не справедливо завышена моя оценка единица
Tady takový talíř visí už měsíc peníze jsou zmrazené
nelze ani ospravedlnit
Ověření dokončeno
Také mnoho lidí v chatu napsalo, že Mostbet je podvod
tak to prosím zjistěte jinak náhle a důvěra ve váš web zmizí
je to razberatelto budu streamovat na tik tok bez ohledu na to, co mi řeknou později
že jsem něco přehnal
Here such a plate has been hanging for a month money is frozen
can't even justify
Verification completed
Also, many people in the chat wrote that Mostbet is a scam
so please figure it out otherwise abruptly and trust in your site will disappear
it's razberatelto I will stream on tik tok no matter what they tell me later
that i exaggerated something
Вот такая плашка висит уже месяц деньги заморожены
не чем оправдать даже не могут
Верификация пройдена полностью
Так же много людей в чате писали что Мостбет это лохотрон
так что разберитесь пожалуйста а то резко и к вашему сайту доверие пропадет
это разберательтво я буду стримить в тик ток что бы мне потом не говорили
что я что то преувеличил
Ahoj pudovpude.
Dovolte mi shrnout své odpovědi do jediného příspěvku, pokusím se začít od začátku:
Není to tak vzácné, že v tunách kasin je váš účet zablokován ihned po odeslání výběru. Důvodů je několik. Pokud rozumíme, váš účet byl v minulosti ověřen, takže se pravděpodobně jedná o jakousi dodatečnou bezpečnostní kontrolu, taková kontrola může být dokonce spuštěna automaticky, nebo pokud při výběru dosáhnete určité hranice, mohou se tyto „limity" lišit kurs. Souhlasím s tím, že kasino by mělo hráče informovat, to by bylo rozumné. Předpokládám správně, že jste obdrželi nějaký e-mail týkající se vašeho uzamčeného účtu? Zmínil jste komunikaci, ale ne konkrétním způsobem.
Je dobře, že jste podal stížnost . Poskytněte laskavě veškerou související komunikaci, videa a snímky obrazovky přímo tam. Dokud nebude stížnost uzavřena, není třeba kasino označovat jako podvod. Nejprve záležitost prošetří tým pro stížnosti a teprve poté nastane správný čas na další důsledky.
Chcete-li se dozvědět více o tom, co byste měli očekávat, klikněte/klepněte na tento odkaz
Bohužel nemohu přečíst žádný ze snímků obrazovky, a proto jen hádám, že kasino něco vyšetřuje už asi měsíc. Stává se to, zvláště pokud se zapojí poskytovatel hry, což znamená, že vaše herní historie je pod další kontrolou.
Podezřelý byste měli spolupracovat s reklamačním týmem a trpělivě čekat na výsledek. 🙏
Přeji férový konec.
Hello pudovpud.
Allow me to summarize my answers in a single post, I'll try to start from the beginning:
It's not so rare, that in tons of casinos, your account is blocked immediately after you submit a withdrawal. There are several reasons for that. As far as understand, your account was verified in the past, so probably this is sort of additional security check, such a check can even be triggered automatically, or if you hit some threshold by submitting the withdrawal, those "limits" can vary of course. I agree that the casino should inform the player, that would be reasonable. Am I assuming correctly that you received some sort of email concerning your locked account? You mentioned communication, but not in a specific way.
It's good that you submitted the complaint. Kindly provide all associated communications, videos, and screenshots right there. Until the complaint is closed, there is no need to mark the casino as a scam. At first, the complaint team will investigate the matter, and only then will be the proper time for further consequences.
Kindly learn more about what you should expect, click/tap this link
Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something for a month or so. Well, it happens, especially if the game provider gets involved, meaning that your gaming history is under further check.
A suspect you should cooperate with the complaint team and wait for the result patiently. 🙏
Wish you a fair ending.
Ani jsem si nedokázal představit, že se to může stát.
I couldn't even imagine, that it can happen.
Ne, tady se absolutně mýlíš.
V životě bych nevložil ani cent do kasina, které mi po výhře na 2 měsíce ukradne účet
Nikde o tom nepíšou, to znamená, že tohle kasino mi prostě nemusí vyplatit peníze, protože chtělo
Faktem je, že jsem pracoval jako manažer kasina
A řeknu vám, že můj účet byl zablokován zdůvodněn tím, že moje výhry přesáhly výši vložených vkladů 🙂 a nemusím říkat, že tomu tak není, momentálně vysílám na twitchi
a moji diváci viděli toto kasino jednohlasně křičet, že je to podvodník
Ale !! Důvěřoval jsem vašemu webu a vámi uvedenému hodnocení
A tak, když jsem se stal vaším doporučením, stal jsem se pro vás jedním ze zdrojů příjmu
a v součtu na vaší stránce jsem registrován v 16 kasinech a žádná taková hloupost s dvouměsíčním ověřováním neexistuje !!
Prošel jsem úplným ověřením, čekal jsem na hovor 9 dní a nechápal jsem proč?
a teď čekat další 2 měsíce? To myslíš vážně, řekni mi, kdybys byl na mém místě, jak bys reagoval na tuto situaci?? ukázalo se, že mě oklamal nejen bridgebet, ale i gurucasino, které jsem tak propagoval na streamu, myslím, že byste měli buď zasáhnout, nebo změnit hodnocení tohoto kasina
A tohle mi bot píše, když píšu na zadaný mail
Ověření účtu může trvat od 1 do 60 dnů (podle článku 7.9 pravidel).
O výsledku ověření budete informováni, vyčkejte prosím.
No, you are absolutely wrong here.
In my life I would not deposit a penny in a casino that, after winning, will steal my acc for 2 months
They don’t write about this anywhere, that is, this casino may simply not pay me the money because it wanted to
The fact is that I worked as a casino manager
And I’ll tell you that my account was blocked justified by the fact that my winnings exceeded the amount of deposits made 🙂 and I don’t need to say that this is not so I’m currently broadcasting on twitch
and my viewers saw this casino in unison shouted that it was a swindler
But !! I trusted your site and the rating you indicated
And thus, becoming your referral, I became for you one of the source of income
and in the sum on your site I am registered at 16 casinos and there is no such foolishness with two months of verification !!
I went through full verification, I waited for a call for 9 days and did not understand why?
and now wait another 2 months? Are you serious, tell me if you were in my position, how would you react to this situation ?? it turns out that I was deceived not only by the bridgebet but also by the gurucasino, which I so promoted on the stream, I think that you should either intervene or change the assessment of this casino
And this is what the bot writes to me when I write to the specified mail
Account verification can take from 1 to 60 days (according to clause 7.9 of the rules).
You will be notified of the result of the verification, please wait.
Нет тут вы абсолютно не правы
Я бы в жизни не внес не копейки в казино которое после выигрыша будет мурыжить мой акк 2 месяца
У них об этом не где не написано !тоесть это казино может просто не выплатить мне деньги потому что оно так захотело
Дело в том что я работал менеджером казино
И скажу вам блокировка моего акк оправдана тем что мой выигрыш превысил суму внесённых депозитов 🙂 и не нужно мне говорить что это не так Я сейчас веду трансляции на твич
и мои зрители увидев это казино хором закричали что это разводняк
Но !! я доверился вашему сайту и указанной вами оценке
И тем самым став вашим рефиралом я стал для вас одним из источником заработка
и в суме на вашем сайте я зарегистрирован на 16 казино и там такой дуристики с двумя месяцами верификации нет !!
Я прошел полную верификацию ждал звонка 9 дней так и не понял почему ?сразу нельзя что ли
и теперь ещё жди 2 месяца ? серьезны вы мне скажите вы бы на моем месте как бы отнеслись к данной ситуации ?? получается меня обманул не только мостбет но и гуруказино который я так разпиаривал на стриме я счетаю что вы должны либо вмешается либо изменить оценку данного казино
И вот что мне пишет бот когда я пишу по указанной почте
Проверка учетной записи может занимать от 1 до 60 дней (согласно пункту правил 7.9).
Вы будете уведомлены о результате проверки, пожалуйста, ожидайте.
Ahoj,
zdá se, že si od začátku moc nerozumíme. Vzhledem k tomu, že používáme různé jazyky, nebyl jsem si ani jistý přesným významem vašeho prvního příspěvku. tak jsem odpovídal na to, o čem mám pocit, že jste mluvili. Přiznal jsi to?
"Bohužel nemohu číst žádný ze snímků obrazovky, proto se jen domnívám, že kasino něco vyšetřuje..."
Ještě teď mám pocit, že mi uniká přesný význam tvých slov. 🙂 Protože je to poprvé, co jsi zmínila 2 měsíce a další vyšetřování.
Jsem si jistý, že se vám to nebude líbit, stále alespoň kvůli AML politice a dalším interním zásadám musí kasino jednoduše prošetřit nesrovnalosti, pokud jsou zjištěny. To se může snadno stát otázkou bezpečnosti, chápeme, že aby nedošlo ke zmaření vyšetřování, hráč není plně informován o všech podrobnostech. Ale bude informován, jakmile vyšetřování skončí. To je pochopitelné.
Takže ještě jednou, nevím, co přimělo kasino prozkoumat váš účet, takže nemůžu říct, jestli je to v pořádku. To je to, co má stížnost zjistit.
Na tvém místě bych z toho neměl radost, ale vím, že taková situace může nastat a spolupráce je ten nejlepší přístup.
Přeji hodně štěstí s reklamací a prosím o aktualizaci Kristiny zde .🤞
Hello,
it seems that we do not understand each other quite well from the beggining. Due to the fact tha we're using different languages, I was not even sure about the exact meaning of your first post. so I was answering what I feel you was talkig about. Did you acknowledge this?
"Sadly, I can't read any of the screenshots, hence I'm just guessing that the casino has been investigating something..."
Even now I feel I'm missing the exact meaning of your words. 🙂 Because it's the first time you mentioned 2 months and further investigation.
I'm sure that you are not going to like this, still at least due to AML policy and other internal policies, the casino simply has to investigate irregularitities if found. This may easly became the matter of security, we understand that to avoid spoiling the investigation, player is not fully informed about all details. But will be informed as soon as the investigation is over. That is understandable.
So once again, I do not know what made casino investigate your account, so I can't say if it is alright. This is what the complaint is about to find out.
I won't be happy about that if I were you, but I know that such situation may occure and cooperation is the best approach.
I wish you best of luck with the complaint and please update Kristina here.🤞
Podařilo se vám vyřešit váš problém?
Were you able to solve your problem?
Konntest du dein Problem lösen?
Doufám, že jste Kristinu aktualizovali, jak žádala ve stížnosti , poskytnutím všech souvisejících zpráv, aby mohla dále pomoci. 🤞
I hope that you've updated Kristina as she asked in the complaint, by providing all related comms, so she can help further. 🤞
Stížnost zatím nedospěla k žádnému závěru, takže si myslím, že si musíme chvíli počkat na další aktualizaci.
The complaint has not yet reached any conclusion, so we have to wait a bit for the next update, I think.
Ahoj,
můžete nejprve popsat svůj problém? V mezidobí se vždy můžete dozvědět více o Centru řešení Casino Guru . tímto způsobem nabízíme hráčům pomoc. 😉
Hello there,
can you describe your issue, first? In the menatime, you can always learn more about the Casino Guru Resolution Center . this the way we offer help to players. 😉
Ahoj všichni, mám ID hráče 212788723
3.12.2024 jsem si vytvořil účet na Mostbet.com provedl jsem vklad a poté se mi zobrazilo vyskakovací okno (všechny obrázky najdete níže) kontaktoval jsem klientský servis, který mi řekl, abych Kontakt Udělal jsem to a požádali o spoustu dokumentů, které jsem jim poslal každý z nich.
poté mi řekli, abych si vybral plán pro ověřovací hovor ve Skype, vybral jsem si jeden, bylo to 12.10.2024 14:00 GMT+1, den byl Dnes a nikdo se neozval, čekal jsem hodiny a kontaktoval jsem klientský servis Pokaždé uzavřou tiket, takže můj vklad je pryč a nikdo nemůže něco udělat (myslím, že je to podvodná společnost)
Hello everyone im The player ID 212788723
At 03/12/2024 i created an account on Mostbet.com i did a deposit after that i received a pop up ( you will find all the pictures below ) i contacted the client service they told me to Contact id@mostbet.com i did and they asked for alot of documents i did send them every single one of them.
after that they told me to pike a schedule for a verification Call in Skype i did pick one it was 10/12/2024 14:00 GMT+1 the day was Today and no one called i was waiting For hours and i did contact the client service They close the ticket every time so my deposit is gone and no one can do someting ( i think its a scam company )
Dobrý den.
Jak můžete vidět, toto vlákno bylo naposledy aktualizováno před rokem, takže možná bude pro vás lepší zůstat v obecném vláknu tohoto kasina, kde jsem vám již zaslal svou odpověď .
Není třeba psát to samé do celého fóra.
Děkuju.
Hello there.
As you can see, this thread was last updated a year ago, so maybe it is better for you to stay in the general thread of this casino where I already posted my reply to you.
No need to post the same thing all over the forum.
Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.