Ahoj, zeptali jste se kasina, proč je váš účet trvale omezen? Několik hráčů již mělo podobný problém, takže si myslím, že by bylo nejlepší začít tím, že se ověříme v kasinu, abychom měli více informací.
I tak bych ale doporučoval podat stížnost, jelikož zablokování účtu bez udání důvodu nepovažuji za správné a bez informací se můžeme jen domnívat. Kliknutím sem otevřete stížnost: https://casino.guru/complaints
Pokud zjistíte nové informace, neváhejte nás aktualizovat.
Hi, did you ask the casino what is the reason your account is permanently restricted ? Several players have already had a similar problem, so I think it would be best to start by checking with the casino so we have more information.
However, I would also recommend filing a complaint, as I don't think it's right to block an account without giving a reason, and without information we can only guess. Just click here to open a complaint: https://casino.guru/complaints
If you find out new information, feel free to update us.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: