Smazat vlákno! dík

před 4 roky od Shitta2020
|
4870 zobrazení 11 odpovědí |
|
Shitta2020
před 4 roky

Vypadá to, že vás jen žádají, abyste počkali, než dostanete výběr (protože měli nějaké technické problémy s poskytovatelem plateb). Na přiloženém snímku obrazovky neřekli, že vám nechtějí platit.

Kdy jste požádali o výběr?

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ahoj Shitta2020,


Je mi líto, ale zdá se, že jste již podali prakticky stejnou stížnost se stejnými spornými částkami, ale o dvě různá kasina - Joka Room a Johnny Kesh. Nyní jste vytvořili nový účet a byla vám odeslána nová stížnost. To vše ve skutečnosti nepřispívá k důvěryhodnosti vašich nároků.


Předchozí stížnosti: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/thank-you-jokaroom#post-1250 , https://casino.guru/joka-room-casino-player-complains-about-unauthorized , https : //casino.guru/johnny-kash-casino-player-complains-about-unauthorized


Jak jsme vám již řekli, není možné provádět 3DS online platby bez jakéhokoli potvrzení ze strany majitele karty, takže žádné kasino nemůže začít z vašeho účtu vybírat peníze, jak se jim zlíbí. Diskutovali jsme o tom s odborníkem na podvody, který to potvrdil.


Pokud někdo použil vaši kartu k vložení peněz na váš účet v online kasinu, je mi to líto, ale musíte to vyřešit se svou bankou nebo jinými lidmi, kteří mohou teoreticky získat přístup k informacím o vaší kartě. Ať tak či onak, není to chyba kasina, pokud má k vašim zařízením a / nebo platební kartě přístup jiná osoba.


Celý tento případ je extrémně podezřelý a vaše tvrzení ve skutečnosti nedávají smysl. To je v kombinaci s věcmi, které jsem již zmínil výše, důvod, proč nebudeme v této stížnosti pokračovat, dokud nebudete mít nějaké prohlášení od vaší banky, které doloží vaše tvrzení a potvrdí, že transakce nebyly potvrzeny vámi. Navíc, pokud je pravda to, co říkáte, měli byste se touto otázkou skutečně zabývat společně se svou bankou.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
před 4 roky

vysvětlit to? Proč mě agent ze zbraní vsadil, že mě kontaktuje ohledně zlaté hvězdy! N poté mě zbraně vsadily na jinou e-mailovou adresu, n uvedl, že pro mě mají bonus za vklad, a zeptal jsem se, proč mě kontaktují? Uvedli, že máte účet, potvrdil jsem ne, uvedli, že jste provedli vklady 700 $? Takže mi řekni, co se děje v kasinu guru

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

vysvětlit to? Proč mě agent ze zbraní vsadil, že mě kontaktuje ohledně zlaté hvězdy! N poté mě zbraně vsadily na jinou e-mailovou adresu, n uvedl, že pro mě mají bonus za vklad, a zeptal jsem se, proč mě kontaktují? Uvedli, že máte účet, potvrdil jsem ne, uvedli, že jste provedli vklady 700 $? Takže mi řekni, co se děje v kasinu guru

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Podle informací převzatých z našich webových stránek mají Gunsbet i Goldenstar stejného vlastníka - Direx NV Zdá se, ale provozují více značek kasin, ale značky jsou spravovány stejnými lidmi.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Milá Rebecco.

Požádali jsme vás, abyste nám poskytli důkaz, že máte od své banky oficiální zprávu, že vklady byly neoprávněné.

Místo toho jste vytvořili tři příspěvky, kde nám ukážete „důkaz".

Váš první obrázek nic nedokazuje. Nevíme, o které kasino se jednalo, a podpora nemluví o vrácení peněz, ale o poplatcích. Podpora také zmínila neúspěšné vklady - což je zajímavé, protože jste tyto vklady neprovedli, že? Proč by vás tedy zajímaly neúspěšné vklady.

Zajímavější je druhý obrázek - uvedl jste, že vám kasino naúčtovalo poplatek za účet Gunsbet 700 EUR a tento účet jste nikdy nevytvořili. Váš snímek obrazovky ukazuje datum 24. července. Z vašeho bankovního výpisu k neoprávněným vkladům došlo od 23. srpna do 13. září. (což ve skutečnosti dokazuje, že jste u nich měli účet, než vám naúčtovali poplatek)

Víte, lidé na tomto fóru nejsou hloupí.

Chci se zeptat, proč jste si vytvořili nový účet pro podání stížnosti a proč tentokrát předstíráte, že jste muž. Už jsme vám dříve pomáhali, takže jste neměli žádný důvod k vytvoření dalšího účtu a vidím, že oba účty používáte. Proč jste mi zaslali bankovní výpis z nové e-mailové adresy? Proč jste sem nezveřejnili oficiální odpověď vaší banky, že vklady byly neoprávněné. Proč jste ve své stížnosti (https://casino.guru/golden-star-casino-player-s-complaining-about-overal) uvedl britskou komisi pro hazardní hry, která s vaší stížností nijak nesouvisí, jste z Austrálie , že jo? A proč jste nezablokovali svou kartu, když vám kasino odečítalo peníze po dobu 22 dnů a jak říkáte, tyto transakce byly neoprávněné? Můžete to vysvětlit? Mohu vám říci, že většina lidí kontroluje jejich bankovní zůstatek, a pokud je něco podezřelého, okamžitě jedná.

Je mi to velmi líto, Rebecco, ale všechno, co jsi tvrdil, co se ti stalo, se zdá být velmi nereálné. Chceme vám pomoci, ale každý den jednáme s podvodníky. Váš příběh se nezdá být skutečný. Hlavně proto, že hlásíte stejný problém znovu. Dokažte nám, že mezi ně nepatříte a jsme ochotni vám pomoci. Ale než nám dáte oficiální prohlášení vaší banky, že tyto transakce byly neoprávněné, nepomůžeme vám. Nemělo by být tak těžké dokázat nám, kdo ve skutečnosti jste.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Ne, nejsou.

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Pracuji pro vládního partnera! Kdybych byl „podvodník", ztratil bych svou vládní práci! Takže to je pro mě dost motivace!

Automaticky přeloženo:
před 4 roky


EDIT1: Tyto poslední komentáře označte jako soukromé, prosím, nebo je smažte! Jsem na mrtvém webu!


EDIT2: Nyní mohu vrátit své peníze, abych mohl pokračovat ve svém životě?


EDIT3: uznávají problémy


file ale nevyřešte je

Upravil Daniel před 4 roky
Důvod: Spam
Automaticky přeloženo:
Matej
před 4 roky

Právě jsem vám poslal e-mail, který je k němu připojen. Je to obrázek, na kterém držím své ID!

to jsem já, to jsou moje bankovní účty, to jsou moje peníze, to je skutečné, to je problém, to je kurva můj život, mám toho dost, potřebuji řešení, potřebuji spolupráci, zasloužím si úctu, zasloužím si integrita!


a ze všeho nejvíc si zasloužím být posranej bez tohohle posraného začarovaného cyklu toho, co ti seskupení kurva říká, že se to hovno děje!


ještě jednou mi zakažte přísahu, že v této fázi dávám 0 šukání!


UPRAVIT:

Co se týče nových účtů, doufal jsem, že to nebudu muset znovu projít a získat další podrobnosti o účtu! Takže místo vaření mých chudých mozkových buněk, které se snažily zjistit, co je sračky, to bylo pohodlné!

Takže tam vás opravím, osoby na tomto webu jsou kurva hloupé a tyto osoby jsem já !!!!


UPRAVIT:

Ještě něco, co potřebujete? Nebo jsem dokázal dost?

Upravil Daniel před 4 roky
Důvod: Spam
Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Už jsem se tě zeptal předtím. Proč do nového příspěvku vždy píšete novou větu?

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

Jsem hotov!


Svou stížnost jsem eskaloval!


žádná další pomoc není nutná!

Automaticky přeloženo:
Shitta2020
před 4 roky

Shitta2020,

Požádali jsme vás, abyste nám zaslali důkaz z vaší banky, že vaše transakce byly neoprávněné. (to byla naše jediná podmínka pokračovat v tomto případě)

Poslali jste mi 5 e-mailů - 3 z nich jsou téměř stejné konverzace (ale zábavné, že vidíme, že konverzace je manipulována na jednom z nich)

Pak vy, držitel vašeho průkazu totožnosti - nikdy jsme vás nepožádali, abyste nám to zaslali.

A poslední e-mail je - opravdu ani nevím, co se tím e-mailem snažíte říct - důkaz, že Johnny Cash je spojen s Golden Star Casino? Jak?

A teď zpět k vašemu příběhu:

K prvnímu incidentu došlo 15. května a nyní k transakcím došlo mezi 23. srpnem a 13. zářím.

Takže mi říkáte, že téměř půl roku odebírají kasina peníze z vašeho účtu a nikdy jste nekontaktovali svou banku a vždy vyřešili případ s kasiny a obviňovali poskytovatele plateb?

Můžete mi poslat, co chcete, ale bez potvrzení od vaší banky vám nepomůžeme.

Jsem si na 99% jistý, že jste podvodník . Přepínáte kasina, vkládáte vklady a když přijdete o prostředky, pak žádáte o vrácení peněz a zveřejňujete svůj příběh o neoprávněných vkladech všude. Omlouvám se, ale musíme řešit skutečné případy. Víte, co byste nám měli poslat, a znáte náš názor, dokud nám neprokážete opak. Odmítám s vámi ztratit čas.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky