DomůFórumObecná diskuze o gamblinguSlotsmagic – dovednost na síti

Slotsmagic – dovednost na síti

před 3 roky od Panders
|
3 949 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 3 roky

Ahoj

Měl jsem nějaké nedávné problémy s touto kasinovou skupinou. Můj účet Playojo byl bez jakéhokoli vysvětlení zrušen, po dotazu …o týdny později mi řekli, že si musím otevřít nový účet s licencí .com. Jelikož žiji na Guernsey, což je ostrov britského kanálu, občas se vyskytnou problémy s licencemi, takže jsem souhlasil s tím, že i když stále nevím, jak je v rámci kontroly hráčů vědět, ke které licenci jejich členství patří….teď k 2. vydání. Kasino Slotsmagic, které je součástí stejné skupiny, po mně požadovalo, abych před výběrem ověřil svůj účet, odeslal dokumenty a šťastně hrál s pěkným zůstatkem, který jsem si vybudoval, když se mi najednou objevilo vyskakovací okno s oznámením, že už nemohu hrát s reálným peníze a měli byste kontaktovat podporu. Podpora říká, že kontroluje můj účet. Takže mám zůstatek, který už nemohu hrát ani vybrat, týden dále a stále nejsou žádné zprávy a žádný pokrok. Zdá se, že odpověď na e-mail tomuto kasinu trvá týdny, online chat již není aktivní. Nějaká rada? Protože je to rozumná skupina jako Playojo, mám podezření, že řeknou, že jsou problémy s licencemi, a mohou také zavřít můj účet, v takovém případě nevím, kde jsem se svým zůstatkem. Tady je napsáno, že přijímají hráče z Guernsey, takže doufám, že tomu tak není.

Automaticky přeloženo:
Panders
před 3 roky

I když řeší nějaké licenční problémy, měli by zbývající zůstatek poslat hráčům. Dokážu si představit, že jde o zcela ojedinělý případ. Není to nic, co by mohla zákaznická podpora snadno vyřešit. Předpokládám, že pravděpodobně nemají mnoho hráčů z Guernsey, takže je to docela ošemetná situace, se kterou se musí vypořádat.

Každopádně se zdá, že mají britskou licenci stejně jako maltskou, takže věřím, že i když to zabere hodně času, nakonec byste svůj zůstatek měli dostat. Jen jsem se jim snažil každých pár dní připomenout váš případ. To by mohlo pomoci.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Díky Danieli, nyní mi vrátili zůstatek a řekli mi, že si musím otevřít nový účet na licenci .com, ale když to zkusím, zobrazí se mi zpráva, že e-mail je již zaregistrován….grrr


Automaticky přeloženo:
Panders
před 3 roky

Máš aspoň své peníze. Mám pocit, že je to z jejich strany chybná implementace, protože zřejmě mají v databázi vaši e-mailovou adresu a pro web .com neexistuje žádná jiná databáze. Pravděpodobně je to stejné.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky