Ahoj
Měl jsem nějaké nedávné problémy s touto kasinovou skupinou. Můj účet Playojo byl bez jakéhokoli vysvětlení zrušen, po dotazu …o týdny později mi řekli, že si musím otevřít nový účet s licencí .com. Jelikož žiji na Guernsey, což je ostrov britského kanálu, občas se vyskytnou problémy s licencemi, takže jsem souhlasil s tím, že i když stále nevím, jak je v rámci kontroly hráčů vědět, ke které licenci jejich členství patří….teď k 2. vydání. Kasino Slotsmagic, které je součástí stejné skupiny, po mně požadovalo, abych před výběrem ověřil svůj účet, odeslal dokumenty a šťastně hrál s pěkným zůstatkem, který jsem si vybudoval, když se mi najednou objevilo vyskakovací okno s oznámením, že už nemohu hrát s reálným peníze a měli byste kontaktovat podporu. Podpora říká, že kontroluje můj účet. Takže mám zůstatek, který už nemohu hrát ani vybrat, týden dále a stále nejsou žádné zprávy a žádný pokrok. Zdá se, že odpověď na e-mail tomuto kasinu trvá týdny, online chat již není aktivní. Nějaká rada? Protože je to rozumná skupina jako Playojo, mám podezření, že řeknou, že jsou problémy s licencemi, a mohou také zavřít můj účet, v takovém případě nevím, kde jsem se svým zůstatkem. Tady je napsáno, že přijímají hráče z Guernsey, takže doufám, že tomu tak není.
Hi there
i have had some recent issues with this casino group. My Playojo account was cancelled without any explanation, after querying …weeks later they said I needed to open a new account with .com license. As I live in Guernsey which is a British channel island there are sometimes licensing issues so I accepted that although I still don’t know how it’s within a players control to know what license their membership belongs to….now to the 2nd issue. Slotsmagic casino which is part of the same group required me to verify my account before withdrawing, submitted the docs and was happily playing with a nice balance that I’d built up when suddenly I get a pop up saying I can no longer play using real money and should contact support. Support say they are reviewing my account. So I have a balance I can no longer play or withdraw, a week on and there is still no news and no progress. This casino seems to take weeks to reply to email, online chat is no longer live. Any advice? As it’s the sane group as Playojo I suspect they will say there are licensing issues and may well close my account too, in which case I don’t know where I stand with my balance. On here it says they accept players from Guernsey, so hoping that’s not the case.