Dobré pro tebe. Počkejte, pak je to pro mě jedno.
Nebo si myslíte, že se tyto záležitosti dějí okamžitě?
A kdokoli z vás si může myslet, co chce, ale já jsem shromáždil a odeslal každý krok v pořadí akcí podniknutých proti ...záměrně....a přesto se ani to nevyrovnalo přímé manipulaci a schopnosti utkat pavučinu podvodu a lži, aby se hráč vyhnul výběru výplat/
Prostřednictvím tohoto druhu ADR také není nic spravedlivého nebo se tomu ani neblíží
Chci říct, k čemu je to dobré, když nemají žádnou moc nebo pravomoci ani upozornit regulátory, kterým bylo v první řadě lháno, což vedlo k zamítnutí mého nároku.
Byl jsem zde také se 2 předchozími stížnostmi a ty 2 byly také zamítnuty a považovány za neplatné a nakonec jsem obě vyhrál.
Předložil jsem skutečné a věcné důkazy. Žádné neposkytli. A přesto byli schopni ovlivnit a přesvědčit každou z platforem a regulátorů ADR, včetně Casino Guru.
Toto „rozhodnutí" přináší pouze digitální váhu zde, online.
Uvidíme, jak se Zodiac bude snažit přesvědčit soudce, že kroky, které podnikli, a lži, které řekl, byly potvrzeny v souladu s federálními a provinčními zákony, nebo že mě uvedl v omyl a RiskManagment si záměrně dal na čas a bezostyšně ignoroval mé spojení. žádosti po dobu 22 dní, než se rozhodli vložit své 2 centy do kombinace a poté smazat mé účty.
Oddělení RiskManagement a ResponsibleGaming v CR Rewards Jsem si jistý, že existují pouze prostřednictvím rozhovorů o nich, protože nedělají nic, pokud jde o skutečnou asistenci hráčům, dokud není příliš pozdě.
Pak vám zběsile pošlou 3 nebo 4 e-maily za jeden den, aby vyvolali dojem, že jsou v této situaci přímo na vrcholu. To vše jen pro ukázku. Převážná část jejich práce podle mého názoru spočívá v sezení a vymýšlení nových a originálních způsobů klamání a sestavování submisí hráčů, aby viděli, jak otočit karty.
Good for you. Keep waiting then It doesnt matter to me.
Or do you think these matters just happen instantly?
And any of you can think what you want but I colllected and submitted every step in order of actions taken against ...intentionally....and yet even that was no match fior outright manipulation and the ability to weave the web of deceipt and lies to avoid player withdraw payouts/
There is also nothing fair or even close to it through this kind of A.D.R.
I mean what good is it , when they dont have any power or authority to even bring to the attention of the regulators who were lied to in the 1st place which lead to my claim dismissal.
Ive also been here with 2 previous complaint submissions, and those 2 also were dismissed and regarded as invalid and in the end, I won both of those ones as well.
I submitted actual and factual proof. They provided none. And yet somehoe they were able to sway and convince every last one of the ADR platforms and regulators, including Casino Guru.
This 'ruling' only carries whatever digital weigh here, online.
We'll see how Zodiac makes out trying to convince a judge, that the steps they took and lies they told were validated, in accordance with federal and provincial laws, or that they mislead me and RiskManagment deliberately took their time and blatently ignored my connection requests for 22 days before they decided to stick their 2 cents into the combination and then deletion of my accounts.
RiskManagement and ResponsibleGaming departments at CR Rewards I am all but certain only exist through talks about them because they do nothing as far as actual player assistance until its too late.
Then they frantically send you 3 or 4 emails in one day, to give the impression that they are right on top of this situation. Its all just for show. The bulk of their work, in my opinion, is sitting aorund and coming up with new and original ways of deception and compiling players submission to see how to turn the tables.
Automaticky přeloženo: