FórumObecná diskuze o gamblinguReklamace neuhrazené platby

Reklamace neuhrazené platby

před 8 měsíci od nevero1989
|
2188 zobrazení 9 odpovědí |
|
před 8 měsíci

Vážený tým zákaznických služeb,


Obracím se na vás se stížností ohledně nedoplatku. Již více než 7 dní čekám na vyplacení zůstatku, což je pro mě nesmírně frustrující.


Moje podrobnosti o transakci jsou následující:

- Částka: 3500

- Datum žádosti o výběr: 14.3.2024

- Použitý způsob výběru: Kreditní karta


Přestože jsem váš tým zákaznických služeb několikrát kontaktoval, neobdržel jsem uspokojivé řešení. Žádám proto o okamžité vyřízení mé žádosti o odstoupení od smlouvy.


Očekávám, že peníze budou převedeny na můj účet co nejrychleji. Žádám vás, abyste tento problém vyřešili, protože jako věrný zákazník očekávám spolehlivé a včasné služby.


Předem vám děkuji za vaši okamžitou pozornost a doufám v kladné řešení tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řeč je o kasinu Frumizi

Automaticky přeloženo:
nevero1989
před 8 měsíci

Ahoj,

Nemohl jsem přehlédnout, že příspěvek je zřejmě adresován týmu zákaznických služeb společnosti Frumzi.

Chtěl jsem, abyste věděli, že jsem docela přesvědčen, že tým zákaznických služeb tento příspěvek zde na fóru nenajde. Pokud jde o podobné problémy s Frumzi, doporučuji vám podívat se na toto vlákno 👈

Mnoho hráčů má zpoždění, takže se zdá, že všichni musíme počkat.

Některé z nich byly mimochodem vyplaceny.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Platba mi stále nepřišla, čekám už více než 7 dní. Prosím, pomozte mi dále

Automaticky přeloženo:
nevero1989
před 8 měsíci

Ahoj, neobdrželi jste žádnou novou aktualizaci nebo vám kasino nic neřeklo?

Upozorňuji, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, takže jste teprve v polovině. Pokud se do dvou týdnů nic nestane a kasino vás bude nadále ignorovat, můžete nám podat stížnost a náš tým to prošetří a pokusí se zjistit, co se děje.

Doporučuji být zatím trpělivý, i když vím, že to není snadné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Nyní je to 15 dní a bohužel jsem ještě nedostal výplatu 😕

Automaticky přeloženo:
nevero1989
před 7 měsíci

Je mi líto, kasino vám stále nic neřeklo a nic nového jste se nedozvěděli, proč stále nemáte své peníze?

Vidím, že máte otevřenou stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci. Doufám, že se to co nejdříve vyřeší.

Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doposud jsem od zákaznického servisu obdržel pouze stejnou omluvu, že se omlouvají za zpoždění. Je to však již 16 dní a stále jsem neobdržel výplatu. Žádám o pomoc, protože je to opravdu nepříjemné.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V příloze je dnešní vyjádření a jako vždy úplně stejná odpověď jako vždy

file

Automaticky přeloženo:
nevero1989
před 7 měsíci

Ano, vidím, že je to stále to samé a jak jsem již zmínil, náš tým se vám pokusí pomoci. Budeme tedy muset být trpěliví a počkat, až kasino kontaktujeme. Doufám, že své peníze uvidíte co nejdříve. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky