Ahoj.
Na co byste si, prosím, konkrétně stěžoval? O prohrách? No, čím déle hrajete, tím je pravděpodobnější, že ztratíte rovnováhu. Protože house edge je vždy na stránkách kasina.
Pokud máte pocit, že můžete něco dokázat nejlépe poskytnutím své herní historie, neváhejte a odešlete stížnost.
Náš reklamační specialista se na to podívá, i když se snažíme řešit nepřiměřené podmínky, opožděné platby a další prokazatelné pracovníky, ale vyzkoušet to může kdokoli - nebojte se, je to zdarma.
Pro odeslání stížnosti použijte tento odkaz . Měli byste se také dozvědět více o procesu - mohu-li to tak říci. Za tímto účelem zkontrolujte tento článek .
Každopádně, pomohl byste mi prosím s přesným názvem webu?
Je jich hodně 🙂
Hello there.
What would you complain about exactly, please? About loses? Well, the longer you play, the more likely you lose the balance. Since the house edge is always in the casino's site.
If you feel you can prove something preferably by providing your gaming history, feel free to submit a complaint.
Our complaint specialist will take a look although we aim to handle unfair terms, delayed payment, and other provable staff, but anyone is allowed to try - don't worry it's free.
Use this link to submit the complaint. You should also learn more about the process - if I may say so. For that, check this article.
Anyway, would you help me with the exact site name, please?
There are many 🙂
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: