Ahoj sumida30,
Pokusme se váš problém vyřešit.
V tuto chvíli ověřujete svůj účet v nějakém kasinu za účelem výběru výher, odeslali jste nějaké dokumenty, ale ověřování stále běží, takže si nejste jisti, zda jste poslali všechny dokumenty - mám prosím pravdu?
Jak se prosím jmenuje kasino? Nabízí kasino live chat? Pokud ano, zkus se zeptat tam.
Napište něco jako:
"Dobrý den, potřebuji pomoc s ověřením. Chybí nějaké dokumenty? Co mám prosím poslat?"
Mezitím zkontrolujte všechny e-maily, které jste od kasina dostali od okamžiku, kdy jste začali s ověřováním, a pokuste se najít seznam dokumentů, které musíte poskytnout (např. občanský průkaz, výpis z účtu, účet za energie atd.). Zkontrolujte své odchozí e-maily a také zprávy, abyste našli to, co jste již poslali do kasina.
Můžete také zkontrolovat svůj účet v kasinu, zda tam není nějaká sekce s tímto seznamem a některými indikátory, které vám mohou ukázat, zda nějaký dokument s jistotou chybí.
Dejte mi vědět, prosím.
Hello sumida30,
Let's try to sort your problem out.
At the moment you are verifying your account in some casino to withdraw your winnings, you sent some documents, but the verification is still running, so you are unsure if you sent all documents - am I correct, please?
What is the name of the casino, please? Does the casino provide live chat? If so, try to ask there.
Write something like:
"Hello, I need some help with verification. Are there any documents missing? What do you need me to send, please?"
In the meantime, check all emails you got from the casino since the moment you started with the verification, and try to find the list of documents you must provide (such as ID card, bank statement, utility bill, and so on). Check your outcoming emails, and messages as well to find what you've already sent t the casino.
You can also check your casino account if there is any section with this list and some indicators which can show you if there is any document missing for sure.
Let me know, please.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: