Ahoj, někdy jsou takové příspěvky na kontrole, protože systém sám říká, že by měly být.
Pokud jde o vaši otázku, Radka i Daniel na ni v minulosti odpověděli a já bych to shrnul takto:
Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a tento seznam pravidelně aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.
Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro hráče z Irska, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.
Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno Casino Guru - poskytovat poctivé recenze online kasin.
Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.
Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin).
Je to opravdu tak jednoduché – dostáváme provize, i když jsem osobně přesvědčen, že tento proces je spravedlivý a slouží hlavnímu principu, který považujeme za nejdůležitější – být spravedlivý a čestný – s kýmkoli.
Doufám, že jsem na vaši otázku odpověděl správně. 🙂
Hi, sometimes posts like this are on review because the system itself says they should be.
As for your question, both Radka and Daniel have provided answers to this in the past and I would summarize it as follows:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for Ireland players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why Casino Guru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
I hope I answered your question properly. 🙂
Automaticky přeloženo: