DomůFórumObecná diskuze o gamblinguPoskytovatel kontroluje velké výhry

Poskytovatel kontroluje velké výhry

1 521 zobrazení 12 odpovědí |
před 7 měsíci
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ahoj, zajímalo by mě, jak dlouho by mělo poskytovateli trvat, než ověří velkou výhru, protože už skoro měsíc čekám na přístup ke svému účtu a podpora mi to nemůže říct ani odpovědět.

Díky

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 7 měsíci

Ahoj, pravděpodobně to není úplně časově omezené a v závislosti na tom, co kontrolují, by to mohly být různé časy. Takže kasino ti o tom nic neřeklo a v Podmínkách to nemají? Obvykle by tam mělo být uvedeno, jak dlouho by to mělo trvat, alespoň zhruba.

Můžu vědět, o jaké kasino se jedná a na základě čeho zahájili vyšetřování? Počkal bych ještě týden a pokud kasino nemá žádné informace, podal bych stížnost našemu týmu, protože měsíc je podle mě docela dost.

Souhlasíte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Neviděl jsem v jejich podmínkách nic časově náročného a nechci kasino nijak zvracet. Hraji na něm už pár let. Existuje nějaký způsob, jak to můžu kasinu soukromě říct a co? Vůbec ne?

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 7 měsíci

To bohužel není možné, protože nemáme žádné soukromé zprávy. Nemyslím si, že by to kasinu jakkoli uškodilo, a obzvlášť když se s námi podělíte o své zkušenosti, které nemusí být vždycky nejpříjemnější, a možná se najde další hráč, kterému by se vaše informace mohly hodit.

Každopádně, pocházely vaše velké výhry ze skutečných peněz, nebo jste použili bonus?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Pocházelo to ze skutečných peněz, museli provést kontrolu poskytovatele u Hacksaw Gaming. Je to dobré kasino, ale v tomto případě je to první problém, který jsem měl.

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 7 měsíci

Nemusí to být hned problém. U některých výher je normální, že poskytovatel hry chce provést kontrolu. Takže, jelikož se jednalo o skutečné peníze, doufám, že to brzy skončí a dostanete další odpovědi.

Pokud ne, pak bych se přesunul ke stížnosti, kterou jsem vám zmínil dříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobře, jak jsi říkal, počkám ještě týden, protože už je to měsíc, a pak můžeme pokračovat se stížností.

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 7 měsíci

Dobře, uvidíme, co řeknou a jestli se to tento týden změní.😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaru, chci si prosím stěžovat.

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 6 měsíci

Žádný problém.

Vidím, že jsi to už udělal/a.

Žádné zprávy od dnešního dne? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Nedostal jsem vůbec nic a poslal jsem další e-maily.

Automaticky přeloženo:
Lucasclair
před 6 měsíci

To je smutné.

Počkáme na vývoj stížnosti a na to, zda bude kasino spolupracovat s naším týmem pro vyřizování stížností.

Doufám, že ano, a pokud vám neodpoví, bude to vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, doufám v totéž

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.