Ahoj.
Zpočátku bych doporučil najít slušnější kasino s vyšším skóre reputace a férovějšími podmínkami.
K vaší otázce:
Liší se a závisí na tom, kolik dokumentů musíte předložit a jak flexibilní je personál kasina.
Řekl bych od několika dnů do týdne.
Co se týče platby, řekl bych, že je to stejné.
Další diskuzi týkající se Icecasina naleznete zde .
Neváhejte a dobře si zkontrolujte stížnosti: https://casino.guru/complaints
Hello.
At first, I would recommend finding a more decent casino with a higher reputation score and more fair terms and conditions.
To your question:
It varies and depends on how many documents you need to submit and how flexible the casinos staff is.
I'd say from a few days to a week.
Regarding the payment, I'd say it's the same.
You can find further discussion concerning the Icecasino here.
Feel free to check complaints s well: https://casino.guru/complaints
Záleží na tom, kolik dokumentů požadují. Ale doporučil bych vám použít jiné kasino s vyšší reputací.
It depends on how many documents they're asking. But I would recommend you to use another casino with a higher reputation.
Dobře, poslechnu si vaše rady, ale chtěl bych své peníze, z dokladů jsem poslal občanský průkaz, kreditní kartu a účet skrill
Ok I will listen to your advice, but I would like my money, from the documents I sent an ID card, credit card and skrill account
Rychlost ověření je velmi individuální v každém kasinu a každém hráči, ale věřím, že by to nikdy nemělo trvat déle než 2 týdny. Standardně je to cca 2-5 dní.
The verification speed is very individual in every casino and every player, but I believe it should never take more than 2 weeks. The standard is about 2-5 days.
Ahoj. Ice Casino nepřipisuje 10 000 KZT, které jsem vložil prostřednictvím platebního systému Beeline. Operátoři v chatu nic konkrétního neuvádějí. Poslal jsem jim potvrzení o zaplacení prostřednictvím chatu a e-mailu. Moje požadavky jsou ignorovány. Řekni mi co dělat?
Hello. Ice Casino does not credit 10000 KZT deposited by me through the Beeline payment system. The operators do not say anything specific in the chat. I sent proof of payment receipts to them via chat and email. My requests are being ignored. Tell me what to do?
Здравствуйте. Ice Casino не зачисляет 10000 KZT внесённые мной через платёжную систему Билайн. В чате операторы ничего определённого не говорят. Я отправил квитанции подтверждения об оплате им в чат и по электронной почте. Мои обращения игнорируют. Подскажите что делать?
Ahoj,
pokud nedokážete situaci s kasinem vyřešit sami, můžeme zkusit zakročit a pomoci vám.
Jak dlouho jste prosím čekali, až se částka objeví na vašem kasinovém účtu?
V případě, že potřebujete pomoc, vše, co musíte udělat, je odeslat stížnost, stačí kliknout na tento odkaz:
Hello there,
if you can't solve the situation with the casino on your own, we can try to step in and help you.
For how long have you been waiting for the sum to appear in your casino account, please?
In case you need help, all you need to do is submit a complaint, just click this link:
Dobrý den, děkuji za odpověď. Kasino mi připsalo peníze na účet. Doba registrace 1,5 dne
Hello, thanks for answering. The casino credited the money to my account. Enrollment time 1.5 days
Здравствуйте, спасибо что ответили. Казино зачислило деньги на мой счет. Время зачисления 1,5 суток
taková otázka ... co hlavně používáte na vkládání a vybírání peněz z kasina? přímo na kartu nebo třeba nějaké platební systémy?
such a question ... what do you mainly use to deposit and withdraw money from the casino? directly to the card or maybe some payment systems?
такой вопрос...а чем вы в основном пользуетесь для ввода-вывода денег с казино? прямо на карту или может какие-то платежные системы?
Ahoj. Používám především kartu VISA a platební systém SKRILL
Hello. I mainly use VISA card and SKRILL payment system
Привет. В основном использую карту VISA и платёжную систему SKRILL
ooh díky! Občas také používám Skrill, ale ne tak často. V některých kasinech také používám ecoPayz. Myslel jsem, že možná kluci stále používají nějaké nové finanční nástroje)
ooh thanks! I also use Skrill sometimes, but not as often. I also use ecoPayz in some casinos. I thought maybe the guys still use some new financial instruments)
оо, спасибо! я тоже иногда Skrill использую, но не так часто. Еще в некоторых казино ecoPayz юзаю. Думал может ребята еще какими-то новыми фин.инструментами пользуются)
Dobrý den, leksandro.
Řekl bych, že by to mohlo být rychlejší, ale jde o to, že kasino váš problém vyřešilo.
Doufám, že si čas v kasinu užijete. Pokud se vám podaří vyhrát, podělte se s námi o další podrobnosti o ověření a době výběru. 🙂
Hello, leksandr.
I'd say that it could be quicker, but the point is that the casino solved your issue.
I hope you'll enjoy your time in the casino. If you manage to win, please share more details about verification and withdrawal time with us. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.