Ahoj. Ano pin up nic neplatí. Jsem nový hráč v pin up kasinu, 2-3krát mi pošlou peníze, ale teď 10-12 dní nechci dokončit výběr. mají pouze jednu odpověď „technický problém" „problém s platbou" . vytvořte nový výběr a počkejte až 24 hodin. a obvykle to po 12 hodinách zruší a pak znovu vytvořit znovu vytvořit znovu...
Hello. Yes pin up doesn't pay anything. i am new player on pin up casino, 2-3 times they send my money, but now 10-12 days then don't want to complete withdrawal. thay have only one answer "technical issue" "payment issue" . create new withdrawal and wait up to 24 hours. and they cancel it usually after 12 hours, and then recreate recreate recreate...
Ahoj,
zdá se to tak náhlé, možná je nějaký problém s poskytovatelem plateb a kasino nechce tento problém sdílet s hráči, aby je prostě nevyděsilo.
Hello,
it seems so sudden, maybe there is some issue with the payment provider and the casino does not want to share this problem with players simply not to freak them out.
pokud dojde k nějakému problému, jak jste řekl, musí uzavřít operace s vkladem. nebo musí informovat všechny hráče, že do ??.??.2022 bude problém s výběrem. říkají, že buďte trpěliví, proveďte nový odběr každý den nebo spíše dvakrát denně. obchodují s podvody. je to absolutně tak. podívejte se na příspěvky ostatních hráčů. Před 2 slabinami, před 1 měsícem, před 2 měsíci, pro všechna data můžete vidět příspěvky zákazníků o tomto nekonečném problému s výběrem. vše je jasné o tom, jak se zabývají podvody
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Ahoj,
Jen hádám, co může způsobit problém. Všichni víme, že by bylo nejlepší jednat s hráči čestně a sdílet všechny relevantní informace, aby nikdo nemusel spekulovat.
Je přirozené, že hráči většinou sdílejí negativní ohlasy a jejich problémy, podle ostatních kasin se zpožděním plateb je Pin-Up mnohem méně komentován.
Je dobře, že jste podal stížnost, pokud je přece jen něco stinného, náš reklamační tým to zjistí.
Pokud kasino spolupracuje, samozřejmě.
Hello,
I'm only guessing what may cause the problem. We all know that it would be best to treat players with honesty and share all relevant information so nobody has to speculate.
It's natural that players mostly share negative feedback and their problems, according to the other casinos with delayed payment, Pin-Up is far less commented on.
It's good you submitted the complaint, if there is something shady after all, our complaint team will find out.
If the casino cooperates, of course.
pokud dojde k nějakému problému, jak jste řekl, musí uzavřít operace s vkladem. nebo musí informovat všechny hráče, že do ??.??.2022 bude problém s výběrem. říkají, že buďte trpěliví, proveďte nový odběr každý den nebo spíše dvakrát denně. obchodují s podvody. je to absolutně tak. podívejte se na příspěvky ostatních hráčů. Před 2 slabinami, před 1 měsícem, před 2 měsíci, pro všechna data můžete vidět příspěvky zákazníků o tomto nekonečném problému s výběrem. vše je jasné o tom, jak se zabývají podvody
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Dovolte mi vložit vaši aktualizaci:
"Můj problém je vyřešen. Před několika minutami jsem obdržel zbraně. Díky Casino Guru, díky pin up."
🙂
Allow me to paste your update:
"my problem is resolved. i have received gunds a few minutes agi. thanks Casino Guru, thanks pin up."
🙂
Ahoj,
možná byste měli podat stížnost, Eldar to udělal a dostal zaplaceno, nicméně v jeho případě jsme kasino ani nekontaktovali, takže těžko říct, jestli to byla jen náhoda.
Mohu vědět, jak dlouho čekáte na svou výhru?
Hello,
maybe you should submit a complaint, Eldar did and got paid, however, in his case we even did not contact the casino, so it's hard to tell if it was just a coincidence.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.