Žádám vedení, aby mě kontaktovalo ohledně jakýchkoli nevyřešených stížností mezi hráčem a kasinem/sázkovou kanceláří. Správě mohu poskytnout i dokumenty úspěšně vyřešených případů svým týmem
I request management to contact me regarding any unresolved complaints between the player and the casino/sportsbook. I can also provide the administration with documents of successfully solved cases by my team
Dobrý den, dovolte mi pár otázek. Proč to musí být účty se zůstatkem nad 100 tisíc? Může to být zablokovaný účet nebo potřebujete přístup k účtu hráče?
Hello, let me ask you a few questions. Why does it have to be accounts over 100k balance? Can it be a blocked account or do you need access to the player's account?
Ahoj. Jedná se o pracný proces, do kterého jsou zapojeni právníci, což je potvrzeno úředními dokumenty atd., takže náklady na práci jsou poměrně vysoké. V krajním případě se také můžeme obrátit na soud, moji právníci také doprovázejí tento proces. Neděláme to zadarmo a chceme si také vydělat, ale nebereme zálohy atd. Proces může trvat měsíc až rok, vše je individuální. Vhodné pro účty s přístupem, ze kterých nelze vybrat peníze, stejně jako zablokované účty (ke kterým není přístup), ale existují důkazy ve formě e-mailové korespondence s kasinem, fotografie/video s potvrzením zůstatku a jakékoli jiné důkazy
Hello. This is a labor-intensive process in which lawyers are involved, which is confirmed by official documents, etc., so the costs of the work are quite high. Also, as a last resort, we can go to court, my lawyers also accompany this process. We don’t do this for free and we also want to make money, but we don’t take advance payment, etc. The process can take from a month to a year, everything is individual. Suitable for accounts with access from which it is impossible to withdraw money, as well as blocked accounts (to which there is no access), but there is evidence in the form of email correspondence with the casino, photo/video with balance confirmation and any other evidence
pokud je na jedno kasino více stížností od různých lidí - po rozhovoru a posouzení právníky je můžeme spojit do jednoho velkého případu
if there are several complaints about one casino from different people - after a conversation and evaluation by lawyers, we can combine them into one large case
Hmm, vidím, podařilo se ti něco vyřešit? Potřebujete také nějaké informace od hráčů ohledně jejich účtů?
Hmm I see, so did you manage to solve something ? Do you also need some information from the players regarding their accounts ?
Mám více než 5 vyřešených případů a také 5 nových případů je aktuálně v práci. Chci, aby mě kontaktoval administrátor ze sekce nevyřešených stížností a pomohl mi kontaktovat majitele účtů, jejichž stížnosti váš tým nedokázal vyřešit. Například stížnosti na kasino Select bet, které nebyly vyřešeny
I have more than 5 solved cases, and also 5 new cases are currently in work. I want the administrator from the unresolved complaints section to contact me and help me contact account owners whose complaints your team could not resolve. For example, Select bet casino complaints that were not resolved
Náš tým by vám nemohl poskytnout informace směrem k hráčům, leda s jejich souhlasem, takže vás budou muset odchytit na fóru, takže vám s tím bohužel nebudeme moci pomoci.
Our team wouldn't be able to give you information towards the players except with their consent, so you'll have to be caught by them on the forum, so unfortunately we won't be able to help you with that.
Od uzavření těchto případů uplynul více než rok, tito účastníci fórum zjevně nenavštěvují. Můžete poslat nějakou upomínku nebo něco podobného, aby viděli moje vlákno? dík
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
Od uzavření těchto případů uplynul více než rok, tito účastníci fórum zjevně nenavštěvují. Můžete poslat nějakou upomínku nebo něco podobného, aby viděli moje vlákno? dík
More than a year has passed since these cases were closed, these participants clearly do not visit the forum. Can you send out some kind of reminder or something like that so they can see my thread? Thanks
Vážená administrativa. Proč nepovolíte zveřejňování zpráv, které se netýkají sporů mezi kasinem a majitelem účtu? Lidé se mohli podělit o své rady a řešení problému. hráči ani neopouštějí své kontaktní údaje, aby získali spoustu užitečných informací
Dear administration. Why don't you allow the publication of messages not related to disputes between the casino and the account owner? People could share their advice and solutions to the problem. players don't even leave their contact information to get a lot of useful information
Omlouvám se, ale ve skutečnosti úplně nerozumím tomu, co máte na mysli. Pokud máte nějaké obavy, můžete napsat e-mail na community@casino.guru a mohu vás ujistit, že dostanete odpovědi.
Sorry, but I cannot fully understand what you are referring to, actually. If you have any concerns, you can write an email to community@casino.guru and I can assure you that you will get the answers.
Zablokované účty na Curacau mohou být pro podniky frustrující a vést k narušení finančních transakcí a operací. Create offshore společnost může nabídnout řešení tím, že poskytne přístup k mezinárodním bankovním službám a regulačním výhodám, čímž zmírní riziko zmrazení účtů a omezení. Založením offshore společnosti mohou podniky chránit své finanční zájmy a zajistit hladší provoz v jurisdikcích, jako je Curacao.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Co to má společného s mým tématem o zablokovaných účtech kasina/sázkových kanceláří? Nezahlcujte vlákno zbytečnými zprávami. Děkuji
What does this have to do with my topic about blocked casino/sportsbook accounts? Don't clutter the thread with unnecessary messages. Thank you
Zablokované účty na Curacau mohou být pro podniky frustrující a vést k narušení finančních transakcí a operací. Create offshore společnost může nabídnout řešení tím, že poskytne přístup k mezinárodním bankovním službám a regulačním výhodám, čímž zmírní riziko zmrazení účtů a omezení. Založením offshore společnosti mohou podniky chránit své finanční zájmy a zajistit hladší provoz v jurisdikcích, jako je Curacao.
Blocked accounts in Curacao can be a frustrating experience for businesses, leading to disruptions in financial transactions and operations. Create offshore company can offer a solution by providing access to international banking services and regulatory benefits, mitigating the risk of account freezes and restrictions. By establishing an offshore company, businesses can safeguard their financial interests and ensure smoother operations in jurisdictions like Curacao.
Úplně nerozumím tomu, co to má společného s tématem v tomto vlákně, abych vám řekl pravdu, kromě toho, že jste se zde pokusili umístit nějaké odkazy, které nejsou povoleny.🤷♀️
I do not fully understand what it has to do with the topic in this thread to tell you the truth, except that you have tried to post some links here that are not allowed.🤷♀️
Jsme opravdu rádi, že se snažíte pomoci, a přejeme vám i všem hráčům hodně štěstí.
We are really glad that you try to help, and we wish you and all the players good luck.
Ahoj
Mám dva účty na webu kvůli závislosti na hazardních hrách. Celková škoda 65 000 $. Stránka mi umožnila vytvořit 2 účty se stejnou IP a stejnou peněženkou používanou ve dvou účtech a nezablokovala druhý účet. Stránka, která chrání hráče závislého na hazardních hrách. můžeš mi pomoci
Hello
I have two accounts on a site due to a gambling addiction. Total losses of $65,000. The site allowed me to create 2 accounts with the same IP and the same wallet used in two accounts, and it did not block a second account. A site that protects a player addicted to gambling. can you help me
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.