FórumObecná diskuze o gamblinguOvěření kasina Infinity

Ověření kasina Infinity

před měsícem od 4j5vpnvvyw
|
910 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobrý večer, infinity casino mě žádá o identifikaci účtu, přijalo všechny mé dokumenty kromě historie karetních transakcí. Moje karta je virtuální verze Revolutu a když jdu udělat výpis, dá mi kopii pohybů celého účtu a nejen karty. o kterou žádá, proto ji odmítá. Pokud někdo ověřil virtuální kartu revolut a ví jak na to, prosím pomozte

Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je poprvé, co slyším o kasinu, které vyžaduje transakční historii. Asi to chce jen ověření karty.

Zkuste to:

1. Otevřete Revolut

2. Klikněte do levého horního rohu jména nebo fotografie.

3. Vyberte „účet" --> „dokumenty" --> „obecné" --> „ověření karty"

4. Stáhněte si soubor ve formátu pdf a odešlete do kasina k ověření.

A pokud chcete vidět historii transakcí uskutečněných virtuální kartou, stačí si ji vybrat z nabídky karet. Zespodu budou vizualizovány všechny transakce provedené vybranou kartou.


Doufám, že vám to pomůže.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, infinity casino mě žádá o identifikaci účtu, přijalo všechny mé dokumenty kromě historie karetních transakcí. Moje karta je virtuální verze Revolutu a když jdu udělat výpis, dá mi kopii pohybů celého účtu a nejen karty. o kterou žádá, proto ji odmítá. Pokud někdo ověřil virtuální kartu revolut a ví jak na to, prosím pomozte

Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej. Vidím, že to DjDero popsal docela dobře. 👌

Dejte nám prosím vědět, zda byla úspěšná.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je poprvé, co slyším o kasinu, které vyžaduje transakční historii. Asi to chce jen ověření karty.

Zkuste to:

1. Otevřete Revolut

2. Klikněte do levého horního rohu jména nebo fotografie.

3. Vyberte „účet" --> „dokumenty" --> „obecné" --> „ověření karty"

4. Stáhněte si soubor ve formátu pdf a odešlete do kasina k ověření.

A pokud chcete vidět historii transakcí uskutečněných virtuální kartou, stačí si ji vybrat z nabídky karet. Zespodu budou vizualizovány všechny transakce provedené vybranou kartou.


Doufám, že vám to pomůže.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za pomoc. To se opravdu cení.

Věřím, že Revolut používáte hodně, pokud jste s ním tak obeznámeni. Doporučili byste to v online kasinech?

Automaticky přeloženo:
DjDero
před měsícem

Dobrý večer, jsem stejný uživatel, právě jsem ztratil účet,

také mě požádal o ověření karty a vy jste mě také požádali o obrázek, který vám posílám file Snažil jsem se jí poslat jeden se stažením z Revolutu, ale nepřijali ho


Automaticky přeloženo:
dhksbegiga
před měsícem

Kolik transakcí máte do kasina?

Pokud existuje pouze jedna transakce, proveďte následující:

1. Otevřete Revolut

2. Pod disponibilním zůstatkem uvidíte nedávné transakce. Vyberte "zobrazit vše"

3. Najděte transakci do kasina a vyberte ji. V poli výpisu stiskněte "stáhnout"


Pokud existuje více než jedna transakce, kontaktujte podporu Revolut. Připraví dokument, který potřebujete.


A nepochopil jsem, proč jsi přišel o účet?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, jsem stejný uživatel, právě jsem ztratil účet,

také mě požádal o ověření karty a vy jste mě také požádali o obrázek, který vám posílám file Snažil jsem se jí poslat jeden se stažením z Revolutu, ale nepřijali ho


Automaticky přeloženo:
před měsícem
Přeloženo do angličtiny:


Váš účet vyžaduje ověření


• Transakční historie Čeká na schválení


Komentář


Poskytněte nám prosím svou transakční historii za období od 20.08.2024 do 20.09.2024 se všemi příchozími a odchozími transakcemi včetně vkladů u nás


Váš dokument se kontroluje. O výsledcích budete informováni co nejdříve.
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer, jsem stejný uživatel, právě jsem ztratil účet,

také mě požádal o ověření karty a vy jste mě také požádali o obrázek, který vám posílám file Snažil jsem se jí poslat jeden se stažením z Revolutu, ale nepřijali ho


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

podle našeho systému se zdá, že váš účet nebyl plně zaregistrován. Nejpravděpodobněji proto, že jste své přihlašovací údaje synchronizovali s účtem Apple, aniž byste vyřešili zbytek. Rád bych vám pomohl, pokud vám to nebude vadit.

Můžete mi poslat e-mail na community@casino.guru poskytnout vysvětlení, co jste ztratili, prosím?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky