Dobrý den, myslíte účet Mifinity? Víte, proč byl blokován? Asi bude nejlepší napsat na podporu a zeptat se, jaký je důvod a co musíte udělat, abyste to změnili a odblokovali.
Zkusíte nám prosím dát vědět, co vám říkají?
Hello, do you mean Mifinity account ? Do you know why it was blocked ? It's probably best to write to support and ask what is the reason and what you have to do to get it changed and unblocked.
Will you please try and let us know what they tell you ?
Justin (MiFinity)
6. srpna 2024, 9:25 BST
Vážený Ermicksone Mendesi,
děkujeme za Váš kontakt.
Pokusy o ověřovací kód jsme na naší straně již resetovali, takže byste měli být schopni požádat o nový kód pro svůj mobil a úspěšně se přihlásit.
Potvrďte také číslo registrované ve vašem účtu Mifinity.
Pokud potřebujete další pomoc, kontaktujte nás.
S přátelským pozdravem,
Justine
To byla jejich odpověď
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Dear Ermickson Mendes,
Thank you for your contact.
We have already reset the verification code attempts on our side, so you should be able to request a new code for your mobile and log in successfully.
Also, please confirm the number registered in your Mifinity account.
If you need any further assistance, please contact us.
Kind Regards,
Justin
That was their reply
Justin (MiFinity)
6 Aug 2024, 09:25 BST
Caro Ermickson Mendes,
Obrigado pelo seu contacto.
Já redefinimos as tentativas de código de verificação do nosso lado, pelo que deverá poder solicitar um novo código para o seu telemóvel e iniciar sessão com êxito.
Além disso, confirme o número registado na sua conta Mifinity.
Se necessitar de mais assistência, contacte-nos.
Kind Regards,
Justin
Essa foi a resposta deles
Dobře, takže vidím, že resetovali kód, který pravděpodobně používáte k přihlášení. Možná jste jej několikrát zadali nesprávně, a proto se to stalo? Pomohlo, že to resetovali a můžete se nyní přihlásit? Pokud ne, tak jim znovu napište a řekněte, že máte stále problémy a nic se nevyřešilo.
Neváhejte mi napsat znovu a dejte mi vědět, jak to pokračuje a zda byl problém vyřešen.
Okay, so I see they reset the code you probably use to log in. You may have entered it incorrectly a couple of times and that's why it happened ? Did it help that they reset it and you can log in now ? If not, then write to them again and tell them that you are still having problems and that nothing has been solved.
Feel free to write to me again to let me know how it is going and if the issue has been fixed.
Co tím myslíte, prosím, jak se dostanete k účtu? Ověřovací kód nefunguje nebo v čem je problém? Napsali jste znovu na podporu, aby vás mohli vést nebo vám poradit?
What do you mean now, please, how do you get into the account ? The verification code doesn't work or what is the problem ? Have you written to support again so they can guide you or give you advice ?
Řekli, že poslali výzvu k přihlášení, ale nic mi nepřišlo, teď jsem se znovu zeptal, zda je možné zavolat na mé číslo, které je 964 396 301 nebo zda je možné vytvořit jiný účet, kam mě mohou přepojit.
They said they sent a call to log in but I didn't receive anything, now I've asked again if it's possible to call my number which is 964 396 301 or if it's possible to create another account where they can transfer me.
Disseram que enviaram uma ligaçao para entrar mas não Recebe nada , agora perguntei de Novo si e possivel ligar para o meu numéro que e 964 396 301 ou si e possivel criar outra conta onde eles podem me fazer a transférerencia
Sdělil bych vašemu operátorovi, že máte potíže se získáváním ověřovacích kódů prostřednictvím SMS. Asi před rokem jsem narazil na stejný problém. V mém případě byla sms zablokována operátorem. V každém případě nezapomeňte informovat mobilního operátora a kasino. Za neúspěšným přijetím kódu musí být příčina. Může to být také na straně casia. Zkusil bych tedy oba návrhy.
I would let your operator know that you are having trouble getting verification codes via SMS. About a year ago, I encountered the same problem. In my case, the sms was blocked by the operator. In any event, be sure to notify the mobile operator and the casino as well. There has to be a cause behind the failure to receive the code. It also might be on the casio's side. Thus, I would try both suggestions.
Řekl bych, že je musíte kontaktovat a vysvětlit problém. Operátorovi, jestli náhodou blokují číslo, kam má přijít ověřovací kód a poskytovateli plateb, že ho stále neseženeš a možná je alternativa poslat někam jinam.
Vyzkoušejte to a dejte nám vědět, co jste zjistili.
I would say that you need to contact them and explain the problem. To the operator, if by any chance they are blocking the number where the verification code is supposed to arrive and to the payment provider, that you still can't get it and maybe there is an alternative to send it somewhere else.
Give it a try and let us know what you find out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.