FórumObecná diskuze o gamblinguNespravedlivé zabavení zůstatku

Nespravedlivé zabavení zůstatku

před 5 měsíci od Aleauzzass
|
1471 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ahoj všichni kluci, zvu vás, abyste si přečetli mou stížnost (bezdůvodně uzavřenou jako neoprávněnou) a prozkoumali utrpěnou nespravedlnost.

Tady je odkaz:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Níže je moje poslední odpověď, která je stále ve schvalovacím procesu:


Ahoj Branislave, uzavřel jsi stížnost, aniž bys mi dal možnost odpovědět.

Za prvé, neobdržel jsem žádné vyskakovací oznámení o konci WR (domnívám se, že kasino je povinné prokázat, že jsem vyskakovací okno obdržel).

Za druhé, sekce oznámení kasina byla přidána po podání této stížnosti a mám o tom důkaz pomocí snímků obrazovky.

Za třetí, kde se říká, že žetony nemají žádnou hodnotu, pokud jsou vydělané s bonusy?

Protože jakmile byl zůstatek odečten z mého účtu, tokeny zůstaly v mé peněžence a umožnily mi pokračovat ve hře i po zabavení zůstatku.

Dotyčné tokeny nenesou žádné T&C, takže k nim nejsou připojena žádná pravidla.


Uvědomte si prosím, že jste zcela mimo mísu a soukromou výměnu e-mailů mezi vámi a kasinem považuji za nesprávnou, protože byla přenesena data, která patří mně, a tím jsem nedostal možnost další odpovědi.


Žádám, abyste mi poslali VŠECHNY dokumenty zaslané kasinem na vaše e-maily.

čekám na tvou odpověď

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

napište mi na email uvedený v mém profilu. Pokusím se Vám poskytnout právní pomoc (za konzultaci nemusíte platit)

Automaticky přeloženo:
Vurtnex
před 5 měsíci

AHOJ,

Myslíte, že má nějak pravdu?

Také si myslíte, že je na celé věci něco velmi zvláštního a neférového?

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

právník může přezkoumat vaše důkazy a posoudit vaše šance na úspěch. Poté na ně můžeme zkusit vyvinout tlak

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

Obecně platí, že pokud chcete získat právní pomoc a případně podat žalobu proti kasinu, kontaktujte mě

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni kluci, zvu vás, abyste si přečetli mou stížnost (bezdůvodně uzavřenou jako neoprávněnou) a prozkoumali utrpěnou nespravedlnost.

Tady je odkaz:


https://casinoguruit.com/smokace-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-confiscate


Níže je moje poslední odpověď, která je stále ve schvalovacím procesu:


Ahoj Branislave, uzavřel jsi stížnost, aniž bys mi dal možnost odpovědět.

Za prvé, neobdržel jsem žádné vyskakovací oznámení o konci WR (domnívám se, že kasino je povinné prokázat, že jsem vyskakovací okno obdržel).

Za druhé, sekce oznámení kasina byla přidána po podání této stížnosti a mám o tom důkaz pomocí snímků obrazovky.

Za třetí, kde se říká, že žetony nemají žádnou hodnotu, pokud jsou vydělané s bonusy?

Protože jakmile byl zůstatek odečten z mého účtu, tokeny zůstaly v mé peněžence a umožnily mi pokračovat ve hře i po zabavení zůstatku.

Dotyčné tokeny nenesou žádné T&C, takže k nim nejsou připojena žádná pravidla.


Uvědomte si prosím, že jste zcela mimo mísu a soukromou výměnu e-mailů mezi vámi a kasinem považuji za nesprávnou, protože byla přenesena data, která patří mně, a tím jsem nedostal možnost další odpovědi.


Žádám, abyste mi poslali VŠECHNY dokumenty zaslané kasinem na vaše e-maily.

čekám na tvou odpověď

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj. Přečetl jsem si vaši stížnost a Branislav ji uzavřel jako „neoprávněnou" poté, co kasino poskytlo jasné důkazy s vysvětlením: „Kasino poskytlo důkazy, že hráč byl informován o bonusových podmínkách a že použité tokeny byly neplatné. Došli jsme k závěru, že kasino jednalo v souladu se svými podmínkami a stížnost hráče byla považována za neoprávněnou."

Doporučil vám také kontaktovat herní úřad, pokud nejste spokojeni s výsledkem své stížnosti. Zkoušel jsi to náhodou? Určitě bychom rádi znali výsledek, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj Romi, ptám se tě:

Jaký je rozdíl mezi tímto případem a mým? Dám ti odkaz

https://casinoguruit.com/dozenspins-casino-the-winnings-of-the-player-have-been


Vzhledem k tomu, že dotyčné kasino vyrábí Altacore, stejný majitel Smokace.

Existují další podobné případy úspěšně vyřešené vaším týmem, opět v kasinech Altacore. Byl bych tedy rád, kdybyste mi vysvětlil, proč jsou vaše rozhodnutí/výroky v některých stížnostech platné, zatímco v mých nebyly brány v úvahu vůbec.


Hlásím také odpověď od Petra z centra řešení stížností:


Vážený tým Dozenspins Casino,


"V našem kasinu, jakmile hráč nashromáždí sázkový bonus, je celá částka bonusu (pokud neexistuje žádný limit pro akci, na kterou je bonus nashromážděn), která je na herním účtu, převedena na skutečný účet hráče, tj. přeměněny na reálné fondy.

Pokud existuje limit na výhry/výběry z bonusu, bude do skutečných prostředků převedena pouze částka stanovená maximálními hodnotami propagační akce."


Pokud tomu dobře rozumím, podle výše uvedeného, pokud hráč úspěšně dokončí sázení bonusu, prostředky jdou přímo do zůstatku skutečných peněz, že? Moje otázka zní: jak hráči vědí, že bonus skončil a že neplatí žádné další bonusové podmínky? Když hraji s bonusem a dokončím sázku, peníze půjdou na můj zůstatek skutečných peněz, jsou to moje skutečné peníze, že? Jak můžete uplatnit maximální cashout bonus na skutečné peníze? Tohle nedává moc smysl. Věříme, že Ypsi2005 by měl být zaplacen v plné výši, protože výhry, které vydělal, byly vyrobeny z jeho skutečného peněžního zůstatku.




Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 5 měsíci

Na tuto vaši otázku bohužel nejsem schopen odpovědět. Na každý případ se díváme individuálně a náš tým dělá vše pro to, aby pomohl každému hráči.

Ve vašem případě nemůžeme nic jiného dělat, a proto vám Branislav doporučil obrátit se na herní úřad, pokud máte pocit, že rozhodnutí nebylo správné. Také, pokud máte pocit, že váš případ nebyl přesně vyřešen a máte nějaký jiný důkaz, můžete požádat o znovuotevření případu.

Pokud máte nějaké další problémy a potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

ahoj Romi,

pouze pro informační účely.

Čím to je, že v této úspěšně ukončené stížnosti ( https://casinoguruit.com/iwild-casino-le-vincite-del-giocatore-vegono-ripetutatamente ), bylo chování dvojího odečtení výhry považováno za nesprávné, zatímco ve Was můj případ považován za legitimní?

Vy sami v mnoha příspěvcích a článcích říkáte, že toto chování je absolutně nesprávné.

V mém případě, stejně jako v případě hráče Iwild, byly výhry odečteny jak při dosažení bonusového respinu, tak během fáze výběru. Takže odečteno dvakrát.

Čekám laskavě na vaši odpověď

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Věřím, že každý případ je jiný a nelze se na něj dívat stejně.

Pokud máte pocit, že váš případ nebyl vyřízen správným způsobem nebo máte jiný důkaz, neváhejte kdykoli požádat o jeho znovuotevření. Jsem si jist, že náš tým pro stížnosti se na to podívá a uvidí, jestli pro vás může něco udělat.

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 3 měsíci

Ahoj, napiš mi sem nicola.vecera@libero.it

Rád bych také po telefonu diskutoval, abychom si vyměnili zkušenosti a trochu porozuměli

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky