FórumObecná diskuze o gamblinguNespravedlivé výplatní praktiky v online kasinech?

Nespravedlivé výplatní praktiky v online kasinech?

před 9 měsíci od Goldenretrieverdad
|
1713 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Je spravedlivé, aby online kasina rozdělovala velké výhry na malé části, i když je to uvedeno v podmínkách?


Nedávno jsem vyhrál v RedDog Casino, ale oni rozdělují mou výplatu na splátky (300 – 500 $) kvůli své politice „úrovně hráče". To je nespravedlivé a nepohodlné, zejména s ohledem na jejich nárokované příjmy.


Setkali se jiní s podobnými výplatními praktikami v online kasinech?


Měly by se weby s recenzemi, jako je Casino Guru, ponořit hlouběji do procesů vyplácení, zejména u větších výher?


Další obavy:

Nedostatek jasného vysvětlení klasifikace „úrovně hráče".

Nezabezpečená ověřovací opatření zahrnující e-mail pro citlivé dokumenty.


I když mě hra stále baví, tato zkušenost vyvolává otázky ohledně spravedlnosti a transparentnosti. jaké jsou vaše myšlenky?

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 9 měsíci

Ahoj!

"Měly by se weby jako Casino Guru ponořit hlouběji do výplatních procesů, zejména u větších výher?"

Můžeme, pokud na to podáte stížnost.

Upřímně řečeno, vzhledem k tomu, že rychlost výplaty není zahrnuta v indexu bezpečnosti, mám pocit, že byste mohli být zklamáni.

Jak to vidím já, náš index bezpečnosti se zaměřuje pouze na pravděpodobnost stažení. Řekl bych, že není v našich silách být neustále v kontaktu s touto záležitostí.

Pro pokrytí potenciálně náročných situací, které mohou hráči zažít, je zde funkce stížností. Navrženo tak, aby pomáhalo na základě tohoto principu:

Čím vyšší je bezpečnostní index, tím větší je šance, že kasino vyřeší problém hráče, aby udrželo index co nejvyšší.

Neříkám, že je to dokonalé; prostě jsme nenašli lepší přístup, který bychom mohli dlouhodobě udržovat pro každé kasino.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Podal jsem na to stížnost. Nicméně chápu, odkud přicházíš. Existuje tolik špatných praktik online kasin – bohužel jsou standardy tak nízké. Navíc oceňuji práci a úsilí, které Casino Guru vynaložilo na vytvoření záchranné sítě pro zranitelné hráče, které využívají. Děkuji za objasnění hodnocení bezpečnosti, nebyl jsem si jistý, jak se to vypočítalo!

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 9 měsíci

Nemáte zač, jsme rádi, když se můžeme alespoň pokusit pomoci hráčům, kteří jsou v těžké situaci.

Pokud byste si chtěli přečíst, jak náš tým hodnotí kasina, můžete to udělat zde , pokud chcete další informace.

Každopádně jsem si všiml, že jste podali stížnost a pokud si nejste jisti, co v tomto případě očekávat, odpoví vám tento průvodce .

Doufám, že se to co nejdříve vyřeší a peníze dostanete.

Pokud máte aktualizaci, dejte mi vědět, jak se váš případ vyvíjí.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

Jen aktualizace o nepořádku s výplatami v Red Dog Casino. Věci se moc nezlepšily:

Stále jsem zůstal u výplaty 500 $/týden za mou výhru 5400 $, i když výběry bitcoinů jsou obvykle mnohem rychlejší.

Stále citují tyhle věci na "hráčské úrovni", které si nepamatuji, že bych je předtím viděl, působí temně.

Fakturační oddělení je neužitečné, zákaznický servis nemůže nic dělat a požadavky na supervizora byly ignorovány.

Cítím se frustrovaný a nerespektovaný, i když jsem byl zdvořilý a trpělivý.

Doufám, že stále můžete pomoci s:

Pochopení této věci na „úrovni hráče" a jejího dopadu.

Dostat někoho výš, aby poslouchal a odpovídal na mé otázky.

Vyjednávání spravedlivějšího rozvrhu výplat.

Opravdu bych ocenil váš příspěvek, celá věc je problém!

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 9 měsíci

Děkujeme za aktualizaci.

Pokud jde o vaši situaci samotnou, je mi líto, že se nikam nepohnula. Pravděpodobně budete mít stále týdenní limit, takže se tam nemusí moc změnit, protože stále uvádějí to samé.

Ohledně podpory bude mít s výběry pravděpodobně něco společného finanční oddělení, takže v tomto případě bych chápal, že ti lidé z chatu nemohou pomoci.

Chápu také vaše pocity a vím, že to není pohodlná situace, ale jak je uvedeno ve vaší stížnosti, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Pokud se do té doby nic nezmění, náš tým to bude dále zkoumat a uvidíme, kam to půjde.

Nerad to říkám, ale budeme muset být i nadále trpěliví a pevně věřím, že vše nakonec dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pozitivní aktualizace! Po několika e-mailech s fakturačním oddělením byl můj požadavek na výběr ve výši 1 500 USD postoupen ke kontrole vyššímu vedení. Zpočátku jsem měl potíže s objasněním mých odmítnutých žádostí o stažení, ale tato eskalace mi připadá jako dobrý krok vpřed.


Moje otázka pro vás: Viděli jste ve své zkušenosti se stížnostmi na Red Dog běžný trend ve výsledcích, když se problémy dostanou do vyššího vedení? Zůstávám trpělivý a byl jsem proaktivní, a zatímco mi Red Dog platí, co jsem dlužen, časový rámec je znepokojivý.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pro více kontextu, kolem 14denního prahu. Ověřovací proces jsem zahájil 22. 1.… a dostal jsem svůj první výběr 26. 1.… druhý byl 2. 2.… navíc mi jde o to, není to více než 14 dní? Vidím, že mi zbývá jeden den na vyřízení mé stížnosti, proto jsem zvědavější, jak to funguje. Díky za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pozitivní aktualizace! Po několika e-mailech s fakturačním oddělením byl můj požadavek na výběr ve výši 1 500 USD postoupen ke kontrole vyššímu vedení. Zpočátku jsem měl potíže s objasněním mých odmítnutých žádostí o stažení, ale tato eskalace mi připadá jako dobrý krok vpřed.


Moje otázka pro vás: Viděli jste ve své zkušenosti se stížnostmi na Red Dog běžný trend ve výsledcích, když se problémy dostanou do vyššího vedení? Zůstávám trpělivý a byl jsem proaktivní, a zatímco mi Red Dog platí, co jsem dlužen, časový rámec je znepokojivý.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tak to je dobrá zpráva a doufám, že co nejdříve dostanete další pozitivní zprávy o svém odstoupení od smlouvy.

Pokud jde o vaši otázku, v poslední době není mnoho stížností vyřešeno, protože hráči přestali odpovídat. Našel jsem jeden podobný, ale více k limitům, které jste zmínil, který byl vyřešen.

Celkově má kasino jen jednu nevyřešenou stížnost a docela vysoký bezpečnostní index , takže pevně věřím, že vše nakonec dobře dopadne a teď je důležité být trpělivý.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pro více kontextu, kolem 14denního prahu. Ověřovací proces jsem zahájil 22. 1.… a dostal jsem svůj první výběr 26. 1.… druhý byl 2. 2.… navíc mi jde o to, není to více než 14 dní? Vidím, že mi zbývá jeden den na vyřízení mé stížnosti, proto jsem zvědavější, jak to funguje. Díky za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Návod, kde se můžete dozvědět více o procesu reklamace a co můžete očekávat, jsem již zveřejnil ve své předchozí odpovědi. Udělám to znovu a najdete to zde na tomto odkazu .

Každá strana má týden na odpověď, proto vidíte časovač. Během této doby je vždy učiněna odpověď a pokud strana nereaguje, časovač se prodlouží o další týden. Protože vám však Kristina řekla, že 14 dní je lhůta, kterou kasinu dáváme, brzy se vám ozve, protože je téměř konec.

K Vaší další otázce, pokud jste již ověření vyřešili a Vaše dva výběry již dorazily, tak se počítá čas od dalšího výběru. Doufám, že jsem to vysvětlil dobře, ale pokud máte nějaké dotazy, klidně se ptejte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na závěr je důležité, aby online kasina byla transparentní a jasná ohledně svých podmínek a výplatních procesů. Pokud nejste spokojeni s odpověďmi nebo pokud existují nějaké nejasnosti, měli byste zvážit kontaktování zákaznického servisu pro další informace a případně zvážit jiné platformy, kde jsou transparentnost a spravedlnost považovány za prvořadé.

Automaticky přeloženo:
electrickvasya
před 9 měsíci

Souhlas. Jako hráči máme práva. Vkládáme peníze do hry se šancí na výhru, a jakmile vyhrajeme, zasloužíme si právo na to, aby se s námi zacházelo spravedlivě a abychom byli včas a přiměřeně vyplaceni. Je to na mně, ale důvěřuji recenzím na toto kasino, byl jsem však docela přesvědčen o hodnocení 8,9 a také jsem viděl několik dalších článků, které uváděly, že mají „blesk rychlé výplaty", což není nic jiného než pravda. Abych se dotkl zákaznického servisu, oslovoval jsem tolikrát, že říkají: „Vždy je radost si s tebou znovu popovídat, Austin" Jsem velmi uvolněný a rozumný člověk, nicméně to byla jedna z nejhorších zkušeností s kasinem , pokud jde o komunikaci a odklon od fakturačního oddělení. Je to vážně ta nejvíc frustrující věc, se kterou jsem kdy byl. Nicméně hratelnost je neuvěřitelná... kdyby mohli být rozumní a pracovat se mnou, bylo by to moje jediné kasino, ve kterém hraji. Neustále uvádějí úroveň hráče, ale nikdy neodpoví na mé otázky ohledně mých konkrétních zjištění o hráčské úrovni a jak k tomu přišli.... vedou mě k přesvědčení, že příští výplatu dostanu celou částku, jen abych vydělal Počkám 7 dní a odmítnu svůj výběr a upravím ho na zlomek mé žádosti. Transparentnost je pro mě vším a zasloužím si, aby se ke mně chovalo s respektem, stejně jako ke každému hráči, který vystavuje své peníze riziku hraní, jsme také lidé!!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky