před rokem
To je dobré slyšet! Kolik výběrů jste mezitím provedli a jak dlouho obvykle trvaly? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
0
To je dobré slyšet! Kolik výběrů jste mezitím provedli a jak dlouho obvykle trvaly? 🙂
That's good to hear! How many withdrawals have you made in the meantime and how long did they usually take? 🙂
Některé výběry... Jsou to malé částky... Někdy je to rychlé... Někdy to trvá 5 dní od potvrzení kasina ano... Naposledy to trvalo asi 10 dní...
Some withdrawals... It's small amounts... Sometimes it's fast... Sometimes it takes 5 days from casino confirmation yes... Last time it took about 10 days...
Neřekl bych, že je to špičkový zážitek. Nebylo by docela šťastné čekat deset dní jako již ověřený uživatel.
Obdivuji vaši trpělivost. 😎
I wouldn't say it's a top-notch experience. Would not be pretty happy to wait ten days as an already verified user.
I admire your patience. 😎
Někdy může být důvodem také to, že trvá déle, než peníze dorazí do vaší vlastní banky. S těmi 10 dny, které jsem tady na fóru párkrát četl. To je samozřejmě příliš dobrá věc!
Sometimes the reason can also be that it takes longer for the money to arrive at your own bank. With the 10 days I've read a few times here in the forum. This is of course a bit too much of a good thing!
Manchmal kann der Grund auch der sein, dass es bei der eigenen Bank länger andauert, bis das Geld angekommen ist. Das mit den 10 Tagen habe ich nun schon ein paar Mal hier im Forum gelesen. Das ist natürlich etwas zu viel des Guten!
Připomeňte se každý den týmu podpory. Mohli na tebe prostě zapomenout
Remind yourself to the support team every day. They could just forget about you
Pokud mě něco trápí, kontaktuji podporu... Někdy mluvím plynule... Je tu ještě jedna věc, kterou je třeba vyřešit... Když se rozhodnete vzít si peníze... Peníze by měly být okamžitě z vašeho profilového účtu ...
If something bothers me, I contact support... Sometimes I'm fluent... There's one more thing that should be sorted out... When you decide to take the money... The money should be immediately from your profile account.. .
Jste stále v kontaktu s podporou? Chci říct, máš nějaké ponětí, co se děje?
Are you still in touch with the support? I mean do you have any clue what's happening?
Chtěl bych upozornit na hru Win Storm... Neustále ji renovují... Bývalo to tak, že jste měli štěstí, že jste se právě vypnuli... Teď si všimnu, že se stejná písmena objevují mnohokrát, když se prostě vypne dolů... Jako by to byl počítač nastavený tak, aby byl zásah pouze zastávkou nemožný nebo velmi nepravděpodobný... Po zásahu pouze zastávkou se také chvíli otáčejí...
I would like to point out the game Win Storm... They are always renovating it... It used to be that you were lucky to just shut down... Now I notice that the same letters appear many times when it just shuts down... It's like it's a computer set to make a stop-only hit impossible or very unlikely... They also spin for a while after the stop-only hit...
Bohužel jsem pochopil jen poslední větu. Uhm, pokud máte pocit, že je s určitou hrou problém, co takhle se zeptat jejího poskytovatele her?
Už jsi někdy zkoušel?
Sadly, I only understood the last sentence. Uhm, if you feel there is a problem with a certain game, how about asking its game provider?
Have you ever tried?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.