Ahoj, to je dobrá otázka. Poté musíme kasino nejprve zkontrolovat. Díky za odkaz, pokusím se zajistit, aby kontrola proběhla co nejdříve. Jakmile bude zveřejněn, dám vám zde vědět.
EDIT: Ve skutečnosti nyní kontroluji naši databázi a vidím, že recenze je již dokončena, ale kasino musí být nejprve zveřejněno. Dám vám vědět.
Hi, that's a good question. Then we need to review the casino first. Thanks for the link, I'll try to make sure that the review will be done as soon as possible. I'll let you know here once it's published.
EDIT: Actually I'm checking our database now and I can see the review is already finished, but the casino needs to be published first. I'll let you know.
Také bych rád podal stížnost na toto kasino. Už déle než měsíc mám dva čekající výběry z plně ověřeného účtu.
Pochybuji, že uvidím nějaké peníze.
I'd also love to file a complain against this casino. I've had two withdrawals pending from a fully verified account for more than a month.
I doubt I'll see any money.
Ahoj, jmenuji se Iozzo, hrál jsem v online kasinu www.abigcandy.com, 31. března jsem vyhrál 4000 $, ale peníze se ke mně nikdy nedostaly a nikdy nedostanou, toto jsou kasina, která podvádějí svět.
Hello, my name is Iozzo, I played at the online casino www.abigcandy.com, I won 4000$ on March 31st, but the money never reached me and it never will, these are the casinos that cheat the world.
Ahoj, viděl jsem, že jsi před týdnem podal stížnost , takže asi dobrý tah, jelikož dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřídili vše potřebné a poslali peníze.
Přesto, můžete prosím alespoň stručně popsat, co se stalo? V současné době čekáme na odpověď od kasina, takže doufám, že odpoví brzy, i když už je to téměř týden. 😕
Hi, I saw that you filed a complaint a week ago, so probably a good move as we give casinos 14 days to sort out everything that is needed and send the money.
Nevertheless, can you at least briefly describe what happened please ? We are currently waiting for a reply from the casino so I hope they will respond soon even though it has been almost a week. 😕
Provedl jsem vklad 31. března a vyhrál jsem 4 000 $ a vybral jsem 31. března. Mluvil jsem s nimi na chatu 1 měsíc, řekli, že je vše v pořádku a že kvůli mnoha výběrům budou s mým výběrem zdržovat. Čekal jsem do 30. dubna, kdy byl můj zůstatek vymazán. Mluvil jsem s nimi a oni řekli, že jsem pomíchal prostředky a za to už žádné peníze nedostávám. Když jsem provedl vklad, měl jsem na účtu 0,20 $.
I made a deposit on March 31st and won $4000 and cashed out on March 31st. I talked to them on chat for 1 month, they said that everything is fine and that because of many withdrawals they will delay with my withdrawal. I waited until April 30t when my balance was cleared. I talked to them and they said I mixed up the funds and for that I don't get any more money. When I made the deposit, I had $0.20 in my account.
Dobře, právě jsem vám odpověděl zde v tomto vlákně, takže prosím udržme konverzaci v jednom:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Děkuji. 🙂
Okay I just replied to you here in this thread, so please let's keep the conversation in one:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Thank you. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.